Tell poinformował o skonsolidowanych wynikach finansowych po II kwartałach 2006r.
Wybrane dane finansowe Tell S.A. po II kwartałach 2006r.:
I-II kw. 2006 | I-II kw. 2005 | zmiana w % | |
Przychody ze sprzedaży | 73 898 | 56 086 | 31,8% |
Zysk brutto ze sprzedaży | 16 279 | 14 796 | 10,0% |
Zysk operacyjny | 2 571 | 2 200 | 16,8% |
EBITDA | 3 952 | 3 277 | 20,6% |
Zysk netto | 2 025 | 1 286 | 57,5% |
Skonsolidowane przychody osiągnęły po dwóch kwartałach br. zdecydowanie satysfakcjonującą nas dynamikę. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, przychody Tell’a, w szczególności kluczowe dla naszych wyników przychody z prowizji za aktywacje post-paid, wzrosły proporcjonalnie do zwiększenia sieci sprzedaży, a przychody Connex’a bardziej niż by to wynikało z rozwoju sieci. EBITDA i zysk netto są zgodne z zakładanymi, choć drugi kwartał w Tell’u był pod tym względem gorszy od nadspodziewanie dobrego pierwszego kwartału br. Z perspektywy tych wyników, a także dzięki takim projektom jak rozpoczęcie przez Tell współpracy z Telekomunikacją Polską w segmencie klientów biznesowych czy wprowadzenie do sieci Connex’a usługi neostrada TP oraz quasi-postpaidowej oferty „Zetafon”, jesteśmy spokojni o prognozę tego roku. Oczywiście, o ile w kolejnych miesiącach rynek telefonii mobilnej nie zaskoczy nas nieprzewidzianymi okolicznościami – powiedział Rafał Stempniewicz, prezes zarządu Tella.