Test telefonu Nokia 6610

Newsy
Opinie: 81

"Modna klasyka" już w świątecznej aranżacji. Test telefonu Nokia 6610 znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (81):

Komentuj

Komentarze / 81

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    python pisze: 2002-12-12 00:22
    mysle ze nie tylko TY jeastes zainteresowany, reszta rowniez - tylko to zbyt swiezy news
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-12 00:22
    No nareszcie jakis nowy tescik - juz odrywam sie od polskiego i zabieram sie za czytanie...btw ja trzeci
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-12-12 00:48
    telefonik taki sobie szkoda ze nie series60. choc pewnie nie kazdemu jest potrzebny palm. a z drugiej strony brak kamery i mmsy ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2002-12-12 01:46
    No dobra! A ja ponawiam pytanie: Czy wie ktoś gdzie można zdobyć N6310i dla abo chcącego podpisać aneks do umowy! Bo mnie już chyba krew zaleje! Może być W-wa lub coś na trasie W-wa Rzeszów np.Radom..... Zaczynają mnie drażnić tymi ofertami wqirtualnymi!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-12 08:03
    SUPER!NA to czekalem,teraz sie okaze czy jest spoko,czy tylko robi takie wrazenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    choian pisze: 2002-12-12 08:43
    A może ktoś go kupi przed świętami w Plusie ciekawe za ile ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-12 08:59
    To naprawde porzadny kawalek sprzetu! Szkoda tylko, ze jego cena jak zwykle na poczatku bedzie porazajaca!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek urwisek pisze: 2002-12-12 09:07
    W salonie Nokii we Wrocku o ile dobrze pamietam to trzeba dac okolo 2700 zl. Natomiast w Salonie Plusa jeszcze nie wiedza kiedy bedzie u nich w sprzedazy.
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-12-12 09:20
    Świetny fon. Funkcje też spoko.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-12 10:07
    Tygrysek w salonach plusa to raczej malo wiedza, a co dopiero terminy promocji! ;-0
    0
  • Users Avatars Mini
    piotr.m pisze: 2002-12-12 11:52
    czy on jest kompatybilny gniazdkami z 6210 i 6310 ?
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-12-12 11:57
    Pytanie do testu: Czy oprócz braku sterowania głosem, braku dyktafonu, braku kamerki, braku klienta email, braku bluetooth, ograniczonej pamięci na mmsy, średniej baterii, terminalikowi temu tradycyjnie (u Nokii) brakuje automatycznej blokady klawiszy, pokazywania czasu połączenia podczas trwania tegoż, pokazywania orientacyjnego czasu czuwania w godzinach, wyłączania dzwonienia bez odbierania telefonu i innych normalnych u konkurencji funkcji?
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2002-12-12 12:40
    Moim zdaniem wygląd ma ok!
    0
  • Users Avatars Mini
    josh2 pisze: 2002-12-12 12:42
    Tomi: Wpadnij do Sosnowca.U mnie możesz wybrać sobie nawet kolor :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2002-12-12 13:49
    Telefonik jest nie zły ale tak jak pisał Jarpol brakuje mu kilku funkcji całkiem przydatnych... w sumie raczej nie kupiłbym tego modelu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Laik pisze: 2002-12-12 14:20
    jarpol: co ty pieprzysz........wyciszanie glosu dzwonka przy dzwonieniu ma np. 6310...6610 tez to ma........automatyczna blokade klawiatury 6610 tez ma.....tak jak 7210......6250..... nie wypowiadaj sie jak sie nie znasz, bo wprowadzasz innych w blad....
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-12 15:11
    Laik:MAsz racje.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-12 15:44
    Długo czekałem na taki teścik tego modelu, ale się doczekałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    s0ny pisze: 2002-12-12 15:46
    Bardzo fajny fon tylko brak kamery.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-12 16:00
    s0ny : kamerka jest w modelu 7250.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-12 16:00
    s0ny:TYlko kamery??!POczytaj dobrze,czego mu jeszcze brak-to sie w pale nie miesci!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-12 16:16
    BOSSNOKIA : najważniejsze że dzwonić można :P
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-12-12 18:04
    GOL jest ostatnio zadziwiająco szybki: ten telefon widziałem w salonie Nokii już ponad miesiąc temu,a teścok dopiero teraz. Sam telefon z wyglądu zajebiście, dobrze wykonany, sprawia naprawdę bardzo pozytywne wrażenie. Tylko cena : 2499 netto......................
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-12 18:54
    Podobno ma byc w Plusie w polowie miesiaca za jakas przystepna cene.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-12 19:21
    cisco:Dobre he he,dzwonic to ja tez moge z DB-ka starego za 30zl!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-12 19:22
    A to jest fon jak narazie bardzo drogi, z górnej polki a nie ma funkcji nokii 6510!
    0
  • Users Avatars Mini
    Xon pisze: 2002-12-12 19:26
    "Jedna aplikacja może zajmować do 6 kB." to jakis zart?
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-12 20:05
    Xon:A co tak duzo,czy tak malo? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-12 21:28
    Ponieważ wpisałem się pod testem, robię to tym razem pod informacją... Xon - nie żart tylko pomyłka, powinno być 64 kB zdaje się :-) BTW. ktoś ma lub wie skąd zdobyć (kupić) dobrego klienta e-mail POP3 i SMTP, albo chociaż POP3 w Javie dla 6310i (midlet do 30 kB)?
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2002-12-12 22:58
    No, nareszcie jakiś nowy teścik!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-13 00:58
    Cos ostatnio sie chlopaki z GOL'a obijaja.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-13 08:23
    Tytan:Racja,bo ten tescik tylko 2 strony :( ale zawsze!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-13 09:18
    BOSS czyli dla ciebie powinie miec wszystko, czyli 100% wypas, ale to juz nie jest telefon!
    0
  • Users Avatars Mini
    piotr.m pisze: 2002-12-13 12:31
    czy ten telefon pasuje do prof. samochodowego zestawu CARK-91 od nokii 6210/6310 ?
    0
  • Users Avatars Mini
    piotr.m pisze: 2002-12-13 12:31
    czy ten telefon pasuje do prof. samochodowego zestawu CARK-91 od nokii 6210/6310 ?
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-13 13:22
    piotr.m : raczej nie bo ma inne złącze.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-13 15:46
    Qba:Jest taki fon ktory ma dla mnie wszystko co powinein- NOKIA 7650.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-13 16:38
    Uwiez mi ze jezeli nie miales go dluzszy czas i nie sprawdziles go a zachwycasz sie tym co o nim pisza i zdjeciami w testach, to jestes w wielkim bledzie, ale to juz twoj wybor!
    0
  • Users Avatars Mini
    Xon pisze: 2002-12-13 18:59
    BOSSNOKIA: Malo oczywiscie ale wlo juz wyjasnil o co chodzi (tak zreszta myslalem ze to blad) ale i tak moglo by byc wiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-13 19:32
    Wiecie moze dlaczego nokia daje takie glupie ograniczenia na wielkosc midleta. W sl45i czegos takiego nie ma i chwala Siemensowi za to.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-13 20:00
    Qba:NO nie mialem i moze sie myle,ale ten kto mial,to nie slyszalem zeby cos na niego powiedzial złego.No oprócz baterii,wagi i wymiarów.A Ty jakie jeszcze wady dostrzegasz w 7650,bardzo jestem ciewkawy,moze jakies inne?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-14 00:24
    Tytan - do SL45i można włożyć pamięć flash do 128 MB :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-14 01:17
    BOSSNOKIA - jeśli już ma to trudno, żeby narzekał na sprzęt wart kilkaset złotych, co nie? Poza tym każdy kupuje co mu potrzebne, jeśli ktoś kupił 7650 bo mu potrzebna - nie może nawet nażekać, że cos mu brakuje. Ja nie kupię 7650 nigdy - po prostu nie potrzebuję takiego telefonu. Po co te - przepraszam - głupie pytania? Ja widzę w tym aparacie jedną podstawową wadę - rozdzielczość (i juz się złapałem :-)) matrycy... Po co mi aparat o rozdzielczości VGA i to w dodatku w telefonie? Mam lepszy - 3,2-megapikselowy. Robi lepsze zdjęcia niż 7650. Że mogę wysłać MMS-em to zdjęcie? Do kogo?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-14 01:19
    za buga oczywiście przepraszam - akurat sobie gadam ze znajomym z problemami ortograficznymi - jestem wzrokowcem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-12-14 02:36
    Ciekawe co w tym modelu nie działa:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-14 10:18
    wlo:THNX za info i za zainteresowanie sie.Jest tak jak mowisz kazedemu podoba sie inny tel i jest inny potrzebny.A to ze zwykla cyfrowka robi sie zdjecia duzo duzo lepsze WIEM,ale i tak chce i bede mial 7650-pozdrawiam. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2002-12-14 19:22
    Bossnokia nie bedz tak zalosny jak bossnokia bo to przesada *_" . #### wlo = wywolales mnie do tablicy posrednio to sie czepiam :O) nie blokujesz klawiszy ? Dziwne :) ide bo mnie rozdziobia kruki i wrony =]
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-12-14 15:01
    !!! NIECH ktoś mi wytłumaczy pewien FENOMEN, który nie daje mi spać po nocach :-) rzecz oczywiście dotyczy nokii. Chodzi mi o pokazywanie czasu połączenia podczas trwania połączenia oraz o sygnalizację dźwiękową minionej minuty (to drugie to jest chyba najlepsze w motoroli, bo nie "pika" równo przy 60 sekundach (jak to mają inne aparaty), ale zawsze na 10 sekund przed - zatem jest możliwość zakończenia rozmowy i nie nabicia kolejnej minuty). Mianowicie żadna nokia nie ma takiego rozwiązania. U konkurencji jest. Jest to rzecz mała, ale moim zdaniem bardzo pożyteczna. Najnowsze słuchawki (7210, 7650, 6610) nadal tego nie posiadają. O co zatem chodzi??? Czy jest jakaś cicha umowa między nokią a operatorami, by nie stosować takich ułatwień, a może nokia z góry zakłada, że jest to poprostu zbędne??? Bo ja osobiście tego nie rozumiem !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-14 16:04
    wpe - bo Nokia nigdy tego "udogodnienia" nie miała, poza tym to nie są słuchawki dla ludzi, dla których kolejna rozpoczęta minuta robi różnicę - lubisz stres widzę... I po co Ci będzie potrzebna słuchawka z takim sygnalizowaniem, jeśli będą taktować co sekundę?
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2002-12-14 16:33
    A mi sie podobala... bez BT, wybierania itp bieda :((((( Ladnie wyglada, fajne klawisze jak widac. A ma autoamtyczna blokade bo zapomnialem ;) WLO - pop3 klienta nie ma... ludzie mysla ze sie da ale nie na nokia - ot cos jak pewne blokady bt hf, gprs rwacy sesje bez nastaw jakims tam programem no i wlasnie java ktora przez pop3 sie _nie_ polaczy. Albo z tym zyjesz albo zmieniasz marke. pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2002-12-14 16:40
    LOL ... "wpe - bo Nokia nigdy tego "udogodnienia" nie miała, poza tym to nie są słuchawki dla ludzi, dla których kolejna rozpoczęta minuta robi różnicę - lubisz stres widzę... I po co Ci będzie potrzebna słuchawka z takim sygnalizowaniem, jeśli będą taktować co sekundę? " 3410, 3310 i inne gowna to dla bogaczy nie ? Chyba masz mercedesa nowego albo jakeis a6, a8 audi (nie wyobrazam sobie noki w np polonezie... idac tym tropem + dawka goryczy heh) A o prepaidach slyszales , gdzie tam 1s naliczanie, co? A automatyczna blokada klawiszy to co , pies ? Ah... stac was na sekretarke i ona zablokuje, dobrze kombinuje :-) ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-14 17:10
    krzysiek - czepiasz się? wpe miał na myśli nieco inne słuchawki... Nie mam sekretarki, nigdy sygnalizowania uplywającej minuty nie używałem bo mnie to denerwuje (wystarczy, że oczekujące "pikają"), blokady klawiszy równiez nie używam i jeszcze bardziej mnie denerwuje zablokowana klawiatura niż pikanie co minutę. Owszem - słyszałem - kup sobie 7650 do prepaida... i składaj reklamację, że Ci "nabiło" kolejną minutę... Nie bądź tak żałosny jak BOSSNOKIA czy wpe :-) I jeszcze oprócz znajomości liter naucz się czytać - to naprawdę podstawa w dorosłym życiu :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2002-12-14 17:32
    ale sobie dogryzacie... Telefon jest dobry dla tego co go będzie chciał. A kto go nie kupi to nie będzie żałował...
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-14 17:43
    krzysiek:Nie badz tak zalosny jak wlo!Bo to juz przesada!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-14 19:53
    Nie wiem o co Ci chodzi Krzysztofie,ale trudno...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-14 21:34
    krzysiek - dużo dzwonię i te dodatkowe dwa kliknięcia do odblokowania to i tak dodatkowy dla mnie wysiłek ;-) A po kieszeniach telefonu nie noszę - też za dużo wyciągania przy częstych rozmowach. Dla mnie dziwne, jak ludzie mogą używać blokady klawiszy, albo sygnalizacji o upływającej minucie. Powiem więcej - to dla mnie głupie :-) Czy ja Ciebie wywołałem? Piszesz nie czytając o co chodzi i jeszcze się dziwisz, że Ci odpowiadam?
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-12-14 21:58
    wlo: Wiesz, tak sie sklada, ze nie mam taryfy z 1 sekundowym naliczaniem. Mam stara taryfe w erze i nie zmienie na NOWE, bo sa duzo drozsze wedlug mnie (zwlaszcza polaczenia po szczycie) i nie ma ryczaltu na WAP@GPRS. Zatem przy takcie 60/30 ma dla mnie znaczenie wiadomosc o uplywajacej minucie, a raczej "pikniecie" zanim ta minuta minie. Ale to jest sprawa indywidualna. A natomiast jesli chodzi o pokazywanie czasu polaczenia w trakcie trwania polaczenia - to jest to bardzo pozteczne. Sam zauwaz ile osob z NOKIAMI po zakonczeniu polaczenia grzebie w menu by sie dowiedziec ile czasu rozmawiali. Nawet jesli nie chodzi im o koszty - to z ciekawosci. Nie sadze, zeby NOKIA nie zauwazyla tego, ze nie jest to pozyteczne, a raczej wiedzac, ze ma ugruntowana pozycje na rynku - nie wprowadza tego, bo i po co - i tak wszyscy kupuja nokie :).
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-12-14 22:03
    wlo: Poza tym zauwaz, ze jaki telefon bys nie mial - zawsze Ci czegos tam bedzie brakowalo co jednak bylo w Twoim dotychczasowym aparacie. A takie pokazywanie czasu polaczenia to tylko niezbyt skomplikowane przerobienie softu. Gdybym byl producentem - kazdemu chcialbym dogodzic, bo czasem nawet takie duperele decyduja o wyborze telefonu (oczywiscie jesli ktos wie czego chce). Aha - i juz piszac na wyrost - to w moim przypadku akurat pokazywanie czasu polaczenia NIE MA wplywu na zakup danego telefonu, ale jest to rzecz przydatna /to tak na marginesie/.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-14 22:11
    wlo:Dla jednego jest to potrzebne,a dla innego nie.Akurat dla Ciebie to glupie,ale innym moze sie przydac.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-14 22:47
    BOSSNOKIA - napisz komentarz gdzie indziej - nie z Tobą rozmawiam... Mam tyle lat, że dorosłem już do tego żeby wiedzieć, że każdy inaczej widzi różne sprawy i ma różne potrzeby. Ty - młody człowiek - nie musisz mi tego tłumaczyć :-) Jak widzisz w wpe się dogadaliśmy bez Twojego arbitrażu.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-14 23:03
    wlo:Acha,dobra..jak chcesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2002-12-15 19:09
    ta funkcja od dawna "montowana" jest w philipsach, tyle, że na 15 sek przed upłynięciem każdej pełnej minuty :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-15 19:54
    Panowie jak tak bardzo potrzebujecie sygnału po min połaczenia a wasz fon tego nie oferuje to sobie kupcie stoper i rozmawiając gapcie się na niego, tylko zeby nie przekroczyć minutki :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-12-15 22:56
    _CISCO_ : Wiesz, to nie o to chodzi. Ale przyznaj - sa male rzeczy, ktore ciesza. I wlasnie taka mala rzecza jest pokazywanie czasu polaczenia w trakcie trwania rozmowy. Oczywiscie nie widzisz tego czasu podczas rozmawiania - bo to nie o to chodzi, zeby go miec przed oczyma. Ale konczysz rozmowe - i widzisz ile rozmawiales. Juz z przyzwyczajenia patrzysz na to. A nagle - gdy brakuje Ci tego - musisz grzebac po menu, by uspokoic swoja ciekawosc lub cos innego. Juz nawet nie chodzi o sledzenie kosztow polaczen, ale dla osob, ktore maja nizsze taryfy - wazne jest czy rozmawialy 1:27 czy 1:32. Owszem - nie ma to znaczenia przy naliczaniu 1-sekundowym.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-12-15 23:03
    _CISCO_ : Aha, no i zwroc uwage jeszcze na inna sprawe. Zauwaz - wszedzie ludzie/firmy sciagaja/kopiuja cos od kogos. W telekomunikacji tez jest to bardzo widoczne. Podobne telefony, podobne funkcje, kazdy probuje nas czyms skusic, jednoczesnie sciagajac pewne rozwiazania od innych firm, by wlasnie - dzieki temu - przekonac ludzi do swojej marki. Zatem nie rozumiem - czemu nie sciagac pomyslow, ktore sa drobne - a uprzyjemniaja i ulatwiaja innym zycie ??? Pomyslow, ktore sa sprawdzone. Zatem nadal nie rozumiem oporow nokii, ze nie pokazuje czasu trwania polaczenia. Skoro dba o swoich klientow - to niech zaserwuje im cos co nie jest wielka rzecza, ale za to ulatwia zycie. Kto mi to wytlumaczy ???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-16 00:14
    wpe, idąc tym śladem nokia nie ściągnęła dobrego pomysłu z motoroli ("pikania" co minutę) więc nie powinna się tak dobrze sprzedawać, skoro to taki fajny gadżet... Ja widzę, że raczej z powodu nie ściągnięcia pomysłu z nokii - logo operatora itp. motorola się słabiej sprzedaje :-) Oczywiście to jeden z przykładów, których można podać więcej. Dlatego ja nie używam telefonu najnowszego na rynku - używam najlepszy (optymalny) dla moich potrzeb. Pierdoły typu "pikanie" co minutę, pokazywanie czasu połączenia w trakcie rozmowy, albo dyktafon czy wybieranie głosowe (co akurat mój telefon ma) nie są mi potrzebne. Za to porządny modem z szybką transmisją danych, duża pamięć na kontakty - tego mi trzeba :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-16 00:20
    W mojej nokii jest "podsumowanie po połączeniu" - czy to nie to, o co chodzi wpe?
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-12-16 01:06
    wlo: No wlasnie o to mi chodzi. Nie musi mi telefon odmierzać czasu, ale chodzi mi o to, że kończę rozmowę i automatycznie telefon wyświetla mi czas jaki rozmawiałem. A w nokiach muszę wchodzić sobie do menu i sam to sprawdzać. Po prostu zwykła oszczędność czasu i tyle. A co do motoroli - owszem - nie ma ona tyle wodotrysków co nokie, ale za to jest bardzo stabilna. To znaczy w przeszłości miałem motkę cd930 - jak najbardziej low-endowy telefonik, ale za to z baterią Li-Ion (co akurat parę lat temu było dla mnie bardzo ważne, bo większość oferowała Ni-MH). W każdym razie do tej pory mam ten telefon i działa znakomicie, nie zawiesza się (ze względu na prostotę obsługi korzysta z niego moja mama). Ale fonik trzyma się nieźle !!! Jak z nowymi motkami jest - nie wiem. W każdym razie widać, że społeczeństwo leci na wodotryski, których najwięcej oferuje nokia (chociaż teraz ta przewaga wodotryskowa nokii bardzo się zmniejszyła).
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-16 09:26
    Przeciez w kazdej nokii mozna wyswietlicz czas polaczenia na bierzaco na wyswietlaczu! jest to tak samo zrobione jak w simensach czy tez motoroli, zas po polaczeniu mozna tez podsumowac czas, ale w nowych nokiach! Czas jest pokazywany na bierzaco, ale nie da sie ustawic jakichkolwiek sygnalow przy granicach czasowych!
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2002-12-16 10:33
    Argumentowanie, ze w Noki nie ma tych bajerow o ktore koledzy powyzej sie tak zazarcie kloca, tym ze nie jest to telefon przeznaczony dla ludzi ktorzy musza te minutki liczyc jest conajmiej glupie, bo przeciez sa telefony Noki przeznaczone tez dla ludzi mniej zamoznych takie jak 3310, 3330, 3410 itp. Natomiast jeseli chodzi o telefony z wyzszych polek, to zeczywiscie Nokia nie udostepnia tych mozliwosci, dpiero w Noki 6210 szarpneli sie na wyswietlenie posumowania czasu rozmowy, po skonczonej rozmowie. Natomiast konlurencja, np Siemens w modelach klasy "s" i innych tez, takie bajery udostepnia, chociaz sa to telefony przeznaczone, ponikad dla ludzi zamoznych. Wiec ta argumentacja jest bez sensu. Poza tym, podkreslam ze do bogactwa dochodzi sie zazwyczaj przez oszczednosc, a nie przez rozrzutnosc. Jak komus nie pasuje to moze sobie te funkcje wylaczyc, ale wazne ze SA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-16 12:13
    wpe : dziękuję za rozsądne przedstawienie argumentów. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-12-16 15:51
    _CISCO_ : wzajemnie pzdr. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-16 16:52
    voight:Masz racje bracie..:)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-16 17:57
    Mimo tych wszelakich wad (brak dyktafonu i innych) jesztem skłonny nabyć ten fonik po "rozsądnej" cenie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-12-16 22:18
    rozsądnej to znaczy w granicach 300-400 zł ???
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-17 08:19
    bodopl:Rozsadna to chyba 699+vat,pomyslcie tak chyba powinno byc na poczatek..
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-12-18 02:09
    BOSSNOKIA***: tyle to raczej będzie kosztował Siemens S55, jak wejdzie, a N6610/7210 pewnie będą za ok 799 lub więcej... Ja i tak jednak wolę Siemensa, bo poza wyswietlaczem, pod każdym względem wyprzedza wspomniane Nokie.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-18 22:55
    Mozliwe ze ceny beda takie jak napisales,ale kto to wie...A co do siemensa,to nie bede sie wypowiadal bo nic o nim nie wiem...pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-22 02:30
    Dlczego ten test jest na szczcie TOP5?
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-27 18:51
    Kto?Ja?
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-03 12:16
    Nie można powiedzieć aby był to następca 6310. Brak paru funkcji. Między innym bluetootha. Ciekawe dlaczego.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: