Agencja Testardo Red Cell przygotowała trzy kolejne kampanie telewizyjne, promujące nowe produkty Orange przeznaczone dla rynków postpaid, prepaid oraz klientów biznesowych.
„Darmowe rozmowy z wybraną osoba” to kampania promującą bezpłatne połączenia z jednym wybranym numerem. Reklama TV opowiada historię zakochanych, którzy chcą pozostawać ze sobą w bezustannym kontakcie, możliwym dzięki nowej usłudze. Film powstawał między innymi w czasie trzech nocnych „dni zdjęciowych” w warszawskim metrze.
Kampania „Darmowe rozmowy...” ruszyła 17.11. w TV, prasie, radiu oraz na outdoorze i nośnikach wielkoformatowych w centrach handlowych - jednocześnie z dwoma innym kampaniami przygotowanymi przez Testardo Red Cell dla Orange.
Marka POP wspiera komunikacją w TV oraz Internecie promocyjne doładowania, w których użytkownicy otrzymują 30% wartości doładowania gratis. Trzy 15’’ sekundowe historyjki o psach w prosty i zabawny sposób prezentują zalety usługi i jej konkurencyjność w stosunku do innych ofert pre paid.
Kolejną nową propozycją Orange, tym razem przeznaczoną dla rynku biznesowego i wspieraną komunikacją przygotowaną przez Testardo Red Cell, jest „Business Everywhere” czyli bezprzewodowy dostęp do Internetu. Głównym komunikowanym benefitem jest największy zasięg tego typu usług, którą Orange osiąga dzięki dużemu zasięgowi transmisji danych w standardzie EDGE, wspieranemu przez UMTS. Kampania prowadzona będzie w TV prasie i na outdoorzie oraz wspierana materiałami POS.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative Media.