Testy GPRS w ofercie Simplus

Newsy
Żródło: PAP
Opinie: 108

Według agencji PAP do zaoferowania usługi GPRS w ofercie prepaid przygotowuje się Plus GSM. "Jesteśmy w fazie testów. Na razie nie podajemy szczegółów dotyczących usługi i daty jej zaoferowania" - powiedział Leszek Kamiński z Polkomtela. W czwartek pełny GPRS w ofercie przedpłaconej uruchomiła Era.

Opinie:

Opinie archiwalne (108):

Komentuj

Komentarze / 108

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-02-08 15:13
    Tak czytalem to juz wczoraj na innej stronie poswieconej telekomunikacji. Simplus byl zawsze dobry i wydaje mi sie, ze GPRS w tym pre-paidzie bedzie lepszy i chyba tanszy niz w TT.
    0
  • Users Avatars Mini
    GOGA_ pisze: 2003-02-08 15:25
    Simplus próbuje dogonic Tak taka no wkoncu trzeba wzbogacac swoja oferte i konkurowac z innymi firmami :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Syncio pisze: 2003-02-08 15:25
    Coraz więcej użytkowników przechodzi do prepaidów, więc opy nie mogą tego lekceważyć. W koncu pod pretekstem, że nie ma abonamentu, tam prawie wszystko kosztuje więcej ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    bohdan300 pisze: 2003-02-08 16:08
    I bardzo super, ze sieci scigaja sie o nas klientow bedzie taniej, lepiej itd
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-02-08 16:16
    Wreszcie sie cos rusza w tym sektorze (prepaid) ale sukces bedzie wtedy kiedy dadza takowanie co 1s (moze byc po pierwszej minucie)
    0
  • Users Avatars Mini
    martynka pisze: 2003-02-08 16:21
    Syncio: masz rację, niestety. A pieniędzy rzeczywiście nie mogą lekceważyć. Plus po wprowadzeniu GPRS zdobędzie wielu nowych użytkowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alien_44 pisze: 2003-02-08 16:30
    Czas najwyższy, choć będe musiał zmienić telefon;)
    0
  • Users Avatars Mini
    PAQL pisze: 2003-02-08 16:37
    nic, tylko pochwalic.. :) wg. mnie wprowadzenie tego do oferty to kwestia gora miesiaca.. i zrobi sie od razu ciekawiej.. :) czekam tylko na lepsze taktowanie, np. 15/15 (abo i pp).. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Fred_Durst pisze: 2003-02-08 17:01
    czekalem na to badzo dlugo!!! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    l_s pisze: 2003-02-08 17:13
    Ok - fajnie, że gprs wprowadzą, ale co z telefonami... motorola T260 - to chyba max na simplus. Oby sie nie sprawdziło - bo póki co to mają albo przedpotobowe telefony, albo lepsze ale w troche innych cenach...
    0
  • Users Avatars Mini
    cisCOoo pisze: 2003-02-08 17:42
    No i luXusik :)
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-08 18:09
    pshemek: nie wydaje mi się aby w simplusie był tańszy GPRS. Myślę że jeśli już to będzie najwyżej za te same pieniądze. Natomiast bardzo dużym plusem może być to że nie będzie zapewnie BEZSENSOWNEGO zaokrąglania danych o 24 każdego dnia. Z tego powodu simplus będzie lepszy od TakTaka. Niestety ERA jak lubię tego operatora to z tym zaokrąglaniem danych przegieła. Natomiast moje obawy budzi sposób liczenia danych w simplusie. Już teraz sposób w jaki są liczone tańsze połączenia gdzie dopiero po jakimś czasie jest zwracana kwota za to połączenie nie jest dobrze przemyślany.
    0
  • Users Avatars Mini
    lopo pisze: 2003-02-08 18:15
    hehe... gprs w sim+ :D. teraz jeszcze gadu-gadu na palma wyszlo :), wypas:D jestem happy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-02-08 18:16
    siwy_256: pomysl, ze w TT tez jest problem, kupujesz karte, od ktorej od razu jest odciagany 22% VAT, a przeciez za polaczenia do internetu placi sie 7%VAT. Plus przynajmniej te kase po jakims czasie zwraca, a co bedzie z Era?
    0
  • Users Avatars Mini
    qzyn pisze: 2003-02-08 18:24
    no to juz tylko czekac na ruch Idei
    0
  • Users Avatars Mini
    bluetooth pisze: 2003-02-08 18:48
    Jak zwykle Idea będzie na końcu..
    0
  • Users Avatars Mini
    paweln pisze: 2003-02-08 18:52
    Idea zawsze była z tyłu, zato Plus i Simplus to kozaki!
    0
  • Users Avatars Mini
    kolo pisze: 2003-02-08 18:53
    Tylko czekac na oswiadczenie plusa w ktorym bedzie ze to oni pierwsi wprowadzili GPRS w Prepaiadach, bedzie tak jak z MMSami w wakacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    mtpg pisze: 2003-02-08 18:55
    Idea pewnie na razie nie wprowadzi, bo nawet w popie nie ma sluchawek z gprsem. Jak kupile motke t192 emo. Ona nie miala gprsu, choc w innych sieciach sprezdawane mialy gprs
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-08 19:11
    A ja czekam az POP wprowadzi GPRS.Zawsze to on był pierwszy(SMS-y,WAP itd.)Tym razem bedzie na koncu-ale moze za to zaoferuja najlepsze ceny,obserwujac poczynania konkurencji!
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2003-02-08 19:11
    typowe posuniecie marketingowe-era wprowadzila wiec plus tez musial napisac, ze nie sa duzo gorsi. A pewnie i tak wprowadza za rok :) oczywiscie jak z MMS'ami- jako pierwsi ; )
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUS + pisze: 2003-02-08 19:12
    WIDAĆ, ŻE GPRS JEST CO RAZ BARDZIEJ POTRZEBNY RÓWNIEŻ W P-P. DOBRZE, ŻE I + WIDZI TO, ŻE POTRZEBA JEST OGROMNA. WIELE LUDZI KORZYSTAJACYCH Z P-P Z PEWNOSCIĄ CHĘTNIE WYKORZYSTA TĄ MOŻLIWOŚĆ. CIEKAWE JAKIE STAWKI ZAOFERUJE PLUS. MOZE GPRS W PAKIECIE ZA KILKA ZŁ - TAKIE ROZWIĄZANIE BYŁO BY NAJLEPSZE. PZDR.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2003-02-08 19:28
    wspaniale, tylko czekac az wprowadza usluge, ciekawe czy bedzie taniej niz w TT. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    baronek1 pisze: 2003-02-08 19:48
    do siwego: o 24 zaokragla jedynie jedna jednostke taryfikacyjna!! nie całe 10.. bo chyba cos takiego sugerujesz.... Naprawde bardzo to lubie, niektorzy nawet dobrze sie nei wczytaja w regulamin, nie maja w rzeczywistosci i puszczaja takie plotki!!! a potem pełno znawców ze w tak taku sie płaci podwojny VAT lub ze po 24 skasuje cała paczke taryfikacyjna... POMOCY!
    0
  • Users Avatars Mini
    berg pisze: 2003-02-08 20:37
    no proszę siwy 256 przez nieumyślność trochę pojechał po swojej ukochanej i najwspanialszej (sic) sieci.nie wiem co by sie musiało wydarzyć wspaniałego aby siwy mógłby powiedzieć coś pozytywnego o plusie.widać gościu że znawcą jesteś wspaniałym i bardzo \"obiektywnym\" . najlepiej to weż idź do toalety usiać na desce i powtażaj cały czas ero moja,ero moja...................
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-02-08 20:51
    testy nad wprowadzeniem gprs'u w Simplusie było już opisywane w Komputer Świecie chyba w listopadzie, będzie wprowadzony bo wiem z jednego źródła że wejdą nowe telefony, m.in Siemens a50 i m50 - a ten drugi jest z gprsem ;) może odkurzę starą karte Simplusa którą noszę w portfelu... a nawet ładny numer miałem ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-02-08 20:52
    mogę się założyć że MMSy będą szybciej w Simplusie niż w judei abonenckiej.....
    0
  • Users Avatars Mini
    tmc.masterb pisze: 2003-02-08 21:01
    No nareście!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-02-08 21:07
    Era byla pierwsza i dobrze:-) Ale co mnie interesuje co z tym home Zone Plusa???Bo juz mialo byc a tu 8 luty i ani widu ani slychu.....Wiec jak?
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-02-08 21:14
    louis ciebie to tez powinno interesowac . Jak bedzie konkurencja bedzie taniej ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-02-08 21:17
    louis***piszesz jakbyś chcial zarobić punkty(to żartem)był komunikat Plusa na GOL-u że od 17 lutego Pozdrawiam Andrzej
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-02-08 21:17
    louis: zajrzyj sobie do starszych newsow, wszystko bylo powiedziane o HZ w Plusie, po prostu teraz tych newsow nie ma na stronie glownej GOL-a. HZ wejdzie 17 lutego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-02-08 21:22
    A do newsa,czy akurat prepaidowcom z samego sposobu korzystania z telefonu akurat najbardziej do szczęścia potrzebny GPRS wątpię.Usługa niech jest oky,ale czy aż tak wyczekiwana jak tu niektórzy piszą ;) Gdy ok 20% użytkowników GSM korzysta z usługi GPRS wogóle,to już tylko znikomy % będzie korzystało w prepaidzie,gdzie ta usługa jest dużo droższa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dilvish pisze: 2003-02-08 22:39
    Bardzo ciekawe rozwiazanie tylko ile to bedzie w PP kosztowalo ?? Tyle co normalnie czy moze sporo wiecej ?? Jak normalnie to spox a jak wiecej to dupa zbita....
    0
  • Users Avatars Mini
    slawek35 pisze: 2003-02-08 22:53
    Uważam że wszystkie udogodnienia,ktore są w abonamencie powinny być w pre-paidzie. GPRS to już jakis krok !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-09 00:06
    pshemek*czy mozesz podac na jakiej stronie o tym czytałes?Dzieki.
    0
  • Users Avatars Mini
    appo pisze: 2003-02-09 00:10
    Swietnie ! :) bedzie sie fajnie gadalo przez Palma i ICQ :D
    0
  • Users Avatars Mini
    appo pisze: 2003-02-09 00:18
    a tak swoja droga to jak sie korzysta duzo z gprs-u to sie oplaca kupic wylacznie pre paida i wydawac na dane np pelna 100 na miesiac zamiast dawac haracz w postaci abonamementu itp - ja tak zrobilem z Era - po przeliczeniu wczesniejszym oczywiscie- i o dziwo bede mial rachunki o 30 pln nizsze :) a tak na marginesie to ostatnio policzylem ze w Idei bardziej sie oplaca miec POpa niz abo za te 50 zeta :P ale ameryke odkrylem :DD tak to 50 zeta na miesiac i wypada (zaleznie od taryfy ) wiecej minut niz w abonamencie :P noo w koncu wewnatrz sieci maja 0.75 za do 13 :) jak mi sie cyro skonczy to rezygnuje z Idei i tylko bedzie Plus na abo :D
    0
  • Users Avatars Mini
    appo pisze: 2003-02-09 00:18
    a tak swoja droga to jak sie korzysta duzo z gprs-u to sie oplaca kupic wylacznie pre paida i wydawac na dane np pelna 100 na miesiac zamiast dawac haracz w postaci abonamementu itp - ja tak zrobilem z Era - po przeliczeniu wczesniejszym oczywiscie- i o dziwo bede mial rachunki o 30 pln nizsze :) a tak na marginesie to ostatnio policzylem ze w Idei bardziej sie oplaca miec POpa niz abo za te 50 zeta :P ale ameryke odkrylem :DD tak to 50 zeta na miesiac i wypada (zaleznie od taryfy ) wiecej minut niz w abonamencie :P noo w koncu wewnatrz sieci maja 0.75 za do 13 :) jak mi sie cyro skonczy to rezygnuje z Idei i tylko bedzie Plus na abo :D
    0
  • Users Avatars Mini
    appo pisze: 2003-02-09 00:20
    Warning: Too many connections in / home/users/stial/falad 3/live/include/DbConn ect.php on line 29 Too many connections wszyscy czytaja o SIM+ i sie krzaczy :P
    0
  • Users Avatars Mini
    delong pisze: 2003-02-09 00:35
    KAN: to że ktoś ma prepaida to nie tylko jego "dobrowolny" wybór.......np. spróbuj podpisac umowę na 2 lata nie mając umowy o pracę przynajmniej na tyle samo. Oczywiście nie wchodzi w grę jakieś kombinowanie na rencistę itp. Pozatym nie wiem przed czym taki świstek o pracy na czas nieokreślony ma świadczyć w dzisiejszych czasach. Tak czy inaczej takie życie i akurat korzystam z GPRS i cieszę się że zrobili pełen dostęp bo już mało brakowało a "wszedłbym" w abonament ;) a tak mBank itp.......
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-02-09 01:30
    delong ** ja kupiłem abo w Plusie na zaświadczenie o stałym zameldowaniu i nawt roaming właczyli od razu....
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-02-09 01:48
    Przeciez abo. w Plusie mozna dostac po okazaniu swiadectwa stalego zameldowania i 3 dokumentow ze zdjeciem, w moim przypadku byly to dowod osobisty, paszport i legitymacja studencka.
    0
  • Users Avatars Mini
    p.biernacki pisze: 2003-02-09 03:04
    Spoko na to czekalem....coz pozostaje w niedlugim czasie zmienic fona na taki z GPRSem i posmigac po wapie ;]. Ciekawe jakie beda ceny i czy jednostki beda w 100kb czy w 1mb czy inaczej...i ile takie cos moze w sim+sie kosztowac?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gresiek pisze: 2003-02-09 03:20
    no prosze co to znaczy konkurencja na rynku. ja w comviqu w szwecji nie mam tego dobrodziejstwa. tylko zeby jeszcze ten polski kartel opow obnizyl ceny w ogole za uslugi to juz by bylo extra...
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-09 09:22
    Jak znam nasz rynek,SIM+ zaoferuje ceny zaledwie o kilka groszy nizsze niz TT!
    0
  • Users Avatars Mini
    krychu100 pisze: 2003-02-09 11:28
    WITAM, na GPRS w POPIE NIE LICZĘ WIE MOŻE KTOŚ, CZY W IDEI, ALBO W PLUSIE BĘDZIE DOSTEPNA MOTKA T720? PROSZE O ODPOWIEDŹ, będę wdzięczny...
    0
  • Users Avatars Mini
    greatone pisze: 2003-02-09 12:14
    ciekaw jakei beda ceny......
    0
  • Users Avatars Mini
    tho pisze: 2003-02-09 13:25
    dwie sprawy.W abonamecie za grosze daja wysokiej klasy aparaty,wiec abonament jest jakby ratalna forma ich zakupu.Druga sprawa GPRS w pre paidzie nie bedzie tanszy poniewaz karty maja 22%vat i nie da sie tak rozdzielic aby na karcie GPRS mial 7%,wiec nawet gdy beda te same ceny paczek GPRS co w abonamecie to beda one drozsze o15% Vatu.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-02-09 13:49
    tho: trafne spostrzezenie odnosnie VATu na kartach. Ciekawe czy oparator to jakos rozwiaze? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    runbit pisze: 2003-02-09 13:55
    dopiero testy, ale jak zwykle idea obudzi się z ręką w nocniku
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-09 14:33
    berg 08-02-2003 19:37 :Po pierwsze nie przez nieumyślność tylko z premedytacją pokazałem co nie podoba mi się teraz w Erze. Ale nie zmienia to faktu, że uważam osobiście sieć Era i system TakTak za najlepsze. O innych sieciach się specjalnie nie wypowiadam bo nie ma w nich nic nadzwyczajnego takiego abym się zachwycił. Natomiast co do twojej rady z deską to dziękuję ale nie zamierzam Ciebie na śladować. Może ty lubisz sobie posiedzieć Ja jednak załatwiam sprawy szybko.
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-09 14:34
    baronek1 08-02-2003 18:48 : Czy ja jestem ślepy czy jak? Nigdzie nie napisałem tego co sugerujesz, że zaokrągla całą paczkę tylko dane. Więc bardzo Cię proszę nie sugeruj że się nieznam na regulaminie ponieważ dokładnie go przeczytałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-09 14:35
    pshemek 08-02-2003 17:16 : Czy ja czegoś nie wiem? Od kiedy w simplusie zwracają VAT za połączenia z internetem? Tego właśnie nie można się wogóle czepiać w TakTaku względem Popa i Simplusa. Ponieważ w Popie i SimPlusie kwoty są brutto i nie byłoby żadnego problemu z odciąganiem podatku vat za internet w stawce 7% w tych pre-paidach. Ale przecież i tak vat jest w Popie i Simplusie na te połączenia 22%. Tak więc nie jest to problem tego typu że w TT są połaczenia netto. Jest to wina tego że jeśli ktoś kupuje zdrapkę to ma naliczony 22% vat i tyle dostaje państwo. Na koniec dla czepialskich wyjaśniam że te trzy komentarze nie mieściły się w jednym dlatego są osobno.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-09 15:41
    GRZENIU1 - osoby, które nie chcą cyrografu, mają możliwość zakupu aktywacji bez promocji... Nikogo nikt nie zmusza do podpisywania umów :-) Nie chcąc się wiązać na minimum dwa lata, nie koniecznie trzeba od razu brać pre-paid. pshemek - może wytłumaczyć w jaki sposób Plus zwraca tę różnicę? gm - tego najnormalniej nie da się rozwiązać chyba, że operatorzy wprowadzą taryfy tylko i wyłącznie do połączeń z internetem - w Niemczech chyba któraś sieć ma coś takiego. Wymagałoby to drugiej karty (i numeru) albo drugiego numeru na jednej karcie (co przecież jest możliwe, wymaga tytlko telefonu obsługującego dwa numery, ale wszystkie nowe to mają).
    0
  • Users Avatars Mini
    azzazello pisze: 2003-02-09 15:57
    Uważam ten pomysł za chybiony. Posiadanie telefonu na zasadzie pre-paid oznacza z definicji jego sporadyczne używanie, kontrolę kosztów. Po prostu ekonomiczną postać posiadania komórki, nie widzę tu zatem miejsca na transmisję opasłych megabitów danych, łączenie z serwisami internetowymi itp. Wszystko zdaje się ze wszystkim mieszać i nie widać w tym logicznego klucza tych mieszanek typu mutant. Oferty schodzą na psy, nic nie ujmując tym ostatnim.
    0
  • Users Avatars Mini
    baronek1 pisze: 2003-02-09 16:22
    do siwego: wygladałes na strasznie przejetego tym zaokraglaniem o 24, stad moja nadinterpretacjia, sorry
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-02-09 16:30
    wlo, siwy_256: heh, zapedzilem sie. Plus nie zwraca, choc powinien. Jednak wydaje mi sie, ze latwiej Plusowi zwrocic te kase niz np. Erze, bo tam jest od razu odbierany 22% VAT. Nie wiem jak opy rozwiaza ten problem i czy w ogole beda chcialy go rozwiazac. Wydaje mi sie, ze ta roznica w VAT bedzie szla do ich kieszeni.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-09 16:34
    azzazello - opasłych plików przez GPRS nie opłaca się ściągać, lepiej to zrobić przez CSD (w Plusie nawet w wersji High Speed :-)). Kontrola kosztów? A znika gdzieś? Jeśli nie zasilisz (z braku kasy, albo żeby Cię nie kusiły te megabajty), nie łączysz się... Dla większości zapewne usługi transmisji danych są nie potrzebne (bo m.in. trzeba za to płacić) ale są użytkownicy, którzy bardzo intensywnie wykorzystują GPRS czy HSCSD - i nie dlatego, żeby pozbyć się nadmiaru pieniędzy - właśnie po to żeby mieć ich jeszcze więcej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-09 16:42
    pshemek - mylisz się - VAT w całości jest oddawany państwu... Żaden operator nie ma prawa zatrzymać grosza od sprzedanej karty sobie, nawet jeśli cała kwota zostanie wykorzystana na usługę z innym VAT-em :-) Tak to jest i już - naliczony od sprzedaży VAT (nawet nie pobrany - jeśli dłużnik np. nie zapłacił) podlega przekazaniu fiskusowi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-09 16:49
    Proponuję zaprzestać dyskusji na temat podatku od towarów i usług (VAT), bo to nie ma sensu. Jeśli nie wiecie o co chodzi (z całym szacunkiem dla wszystkich) nie zabierajcie głosu bo później krążą po podobnych forach bzdury, że Era zabiera Tak-Tak-owcom podwójny VAT... Wszyscy są oszukiwani? Nie - nikt nie zada sobie trudu przeanalizować sposobu rozliczania tego przez operatora - Era robi to od razu, podając saldo w kwocie netto, Plus robi to w księgowości, a użytkownik widzi kwotę brutto... I tak być powinno - jeśli ktoś nie ma prawa do odliczenia podatku VAT, ma prawo (jak w każdym sklepie dla detalistów) znać ceny usług w kwotach brutto. Podając cenniki taryf Tak-Tak tylko z kwotami brutto Era wprowadzałaby użytkowników jeszcze bardziej w błąd. Na szczęście podaje netto i brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-02-09 16:50
    Tak czy siak wyjdzie na jedno, mnie tam nie obchodzi kto skorzysta na tej roznicy w podatku VAT, jesli to nie jestem ja :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-09 17:08
    pshemek, jest rozwiązanie - kupuj karty na fakturę, jeśli masz firmę, albo pogadaj z jakimś znajomym, który ma "działalność"... oszczędzisz cały VAT :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-02-09 17:24
    wlo: hehe, mnie to nie obchodzi, bo mam abonament, moj brat mam sim+ wiec to bezposrednio jego dotyczy choc tez nie za bardzo, bo on zasila swoj tel. raz na pol roku i nie korzysta z GPRS-u. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-09 17:44
    krychu100*Dlaczego nie liczysz na GPRS w POP-ie?Jestes w błędzie.Ja stawiam,ze POP wprowadzi to jako ostatni,ale najtaniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    torre pisze: 2003-02-09 18:10
    nie ma wątpliwości, że w sim+ pojawią się nowe słuchawki, ciekawe jakie i za ile? Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-02-09 19:13
    chyba że wprowadzą karty z 7 % VAT... takie są dostępne w Vodafone (udziałowiec Plusa)...
    0
  • Users Avatars Mini
    berg pisze: 2003-02-09 19:19
    do siwy: mówisz ze o innych sieciach sie specjalnie nie wypowiadasz,kto czyta tutaj regularnie komentarze wie ze jestes ogromnym wrogiem plusa i kiedy tylko masz sposobnosc piszesz ze to beznadziejna siec.masz racje 4,6 milina uzytkownikow to debile a co jest w tym wszystkim najlepsze to to ze najczestszymi klientami plusa sa ludzie dobrze wykrztalceni i pod tym wzgledem plus bije pozostalych opów na glowe.ciekawy jestem co takiego wspanialego wedlug ciebie ma era bo ja jakos nie widze tych fajerwerkow.mialem tak taka i byłem tez niestety w abonamencie i musze powiedziec ze nie mam dobrego zdania o tej sieci,moge ja tylko porownac do plusa bo idei nie znam i musze powiedziec ze jest to o wiele bardziej profesjonalna siec niz era nie wspomne juz o przejsciach z rachunkami ale to juz inna historia.postaraj sie byc bardziej obiektywny bo narazie zachowujesz sie jak zwykla szumowina
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-09 20:09
    berg: jakoś nie kojarzę abym pisał gdzieś że jestem wrogiem plusa, albo wypowiadał się w tym tonie. Jeśli już to mogłem się wypowiadać niezbyt pozytywnie o pewnych ich cenach czy usługach ale na pewno nie w ten sposób że jest to wogóle zła oferta czy coś takiego. Jeśli już to nawet mniej wolę Idee ale to też nie oznacza że jestem jakimś wrogiem tej sieci. A jeśli uważasz Plusa za bardziej profesjonalną to dlaczego dopiero niedawno plus wprowadził system dzwięku EFR ? Może uznasz to za nieistotne ? Poza tym miałem SimPlusa i denerwowało mnie to że gdy uzupełniałem konto to niezgadzały się kwoty. Niby tylko o 1-3zł ale jednak. Wyjaśniano mi w plusie że system czasem żle naliczał połączenia i korygował to dopiero przy uzupełnianiu konta. Zresztą nic się nie działo z SimPlusem i zmieniłem telefon na Tak Taka. Nie żałuję tej decyzji. W styczniu jako stały użytkownik dostałem za uzupełnienie konta kartą 99zł gratis 48,80zł brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-09 20:10
    A na koniec to nie życzę sobie nazywania mnie w ten sposób. Zresztą zrobisz jak chcesz ale to świadczy tylko o twoim poziomie. A co do obiektywizmu to coś chyba Ci się pomyliło. Każdy z użytkowników GOLa może mieć swoje subiektywne oceny i nimi się dzielić. Nie jest powiedziane że mam być obiektywny.
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-02-09 20:45
    Dramat! Darujcie sobie te potyczki slowne w stylu kto jaki poziom reprezentuje. Nasi operatorzy naprawde nie sa tego warci, zeby sie o nich klocic. Zaden nie jest idealny (nawet IDEA) i spieranie sie, ktory jest lepszy nie ma sensu. Kazdy ma jakies doswiadczenia mniej lub bardziej pozytywne, ale to nie znaczy, ze u innego opa nie spotkaja go takie czy inne przykrosci. Bylem w Plusie i Erze. Te sieci sa do siebie podobne. W obu sa jakies niedociagniecia, ktore mi przeszkadzaja/ly.
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-09 21:17
    pshemek: dlatego najlepiej mieć telefon na karty. Jak sieć się znudzi (będą jakieś problemy, konkurencja wejdzie z lepszą ofertą) to można bezproblemowo zmienić. I przy okazji nie ma narzekań typu: "chciałem przedłużyć umowę ,a zaproponowano mi byle jaki telefony a przecież tyle płacę albo powinienem dostać nokie 7650 za 1zł. Ewentualnie wziąść abo. bez cyro. Aczkolwiek przy niższych taryfach nie jest to chyba opłacalne. Trzeba pamiętać że operatorzy mają właściwie wliczone w abonament częśc kosztu zakupu telefonu w promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    rodrzer_przemysl pisze: 2003-02-09 22:22
    jak normalnie jestem bojowo nastawiony do plusa to ta usluga mi sie podoba, gprs juz dawno powinni wprowadzic do pre paidow
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-02-09 23:03
    siwy_256: z drugiej strony jednak nie korzystasz z wielu przywilejow bedac w pre-paidzie, albo tracisz uslugi, ktore abonenci juz dawno posiadaja a napewno maja tansze. Dlatego przeszedlem na abonament. Najpierw mialem TT pozniej sim+, a teraz jestem abonentem Plusa. Nie wiem czy jest lepiej, czy gorzej, ale dla mnie to jakas wygoda. Tak wygoda! Fakt, ze musze placic rachunki co miesiac (teraz juz bank to robi za mnie). Jednak nie musze latac gdzies po karte jak mi sie skonczy a zawsze konczyla mi sie w najgorszym momencie :P Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-09 23:12
    No i taktak dal gprsa i juz + testuje to!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-09 23:12
    SIWY_256 **** W styczniu jako stały użytkownik dostałem za uzupełnienie konta kartą 99zł gratis 48,80zł brutto **** Mozesz wytlumaczyc dokladniej? Posiadam taktaka od czerwca 99 tak wiec niewatpliwe zasluguje takze na miano stalego uzytkownika. Mozesz wskazac miejsce gdzie znajde jakies potwierdzenie tej rewelacji ? Zawsze mooglbym zadzwonic do BOU ale to ostatecznosc (2,44 hehehe), a z BOA Ery nie przełączą mnie to BOU taktak (w Plusie w analogicznej sytuacji nie ma problemu btw.). Tak wiec moge prosic o pare slow wyjasnienia?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-10 00:29
    Obawiam sie ze mniej wiecej tyle abonentow wysyla MMSy. czy to powod by ich nie wprowadzac?
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-10 01:26
    Grzegorz Z.: W grudniu dostałem po uzupełnieniu konta kartą za 149zł smsa że gdy uzupełnię konto o kwotę minimum 99zł do 25 stycznia to dostanę 40zł netto. W styczniu upewniałem się wysyłając maila do BOA czy to prawda,a zwłaszcza czy to znaczy że wystarczy kupon za 99zł. Otrzymałem odpowiedz że tak, ale skorygowano mnie że nie jedną kartą tylko muszę uzupełnić dwoma za 99zł. Na to ja znowu napisałem dlaczego dwoma skoro w smsie nie było nic na temat dwóch kuponów. Dostałem po tym wiadomość z przeprosinami (już od innej osoby z BOA) że jeśli dostałem takiego smsa to faktycznie tylko jeden kupon. Tak więc uzupełniłem konto przed podanym terminem kuponem za 99zł i czekałem 7 dni (do tego czasu konto mialo zostac uzupelnione).
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-10 01:28
    Po 7 dniach zniecierpliwiony zadzwoniłem do Boa w celu wyjaśnienia sprawy. Koleś coś zaczą ściemniać że miałem uzupełnić konto dwoma kuponami ale ja na to że przecież upewniałem się pisząc maila i zresztą nie dostałem smsa z informacją o dwóch kuponach. Cytowałem mu otrzymane smsy, które ku mojemu zdziwieniu miał także zapisane u siebie w kompie. Po 10 minutach koleś powiedział że kieruje sprawe do działu zajmującego się tymi doładowaniami i jeszcze dziś dostanę te 40zł netto. Dostałem je na drugi dzień. A tak na koniec ja mam już bardzo długo tak taka, natomiast kolega który ma gdzieś od roku też dostał ofertę z tymże 30zł netto i wtedy gdy doładuje dwoma kuponami za 49zł. Termin miał chyba dłuższy niż ja.
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-10 01:39
    Na koniec. Takiego smsa dostałem po dołądowaniu w grudniu kuponem za 149zł: /Era: Dziekujemy za doladowanie. Oferta dla Stalych Uzytkownikow: jesli do 25 sty doladujesz konto kwota min 99zl w ciagu 7 dni otrzymasz dodatkowo 40zl netto. A takiego z przypomnieniem przed końcem terminu: /Era: Oferta dla Stalych Uzytkownikow. 25 sty koniec promocji. Jesli do 25 sty doladujesz konto kwota min 99zl w ciagu 7 dni otrzymasz dodatkowo 40zl netto.
    0
  • Users Avatars Mini
    kon_you pisze: 2003-02-10 01:53
    Oferta Simplusa zerznieta z Tak Taka...ale w sumie to i tak gratuluje 2 miejsca...a gdzie POP??
    0
  • Users Avatars Mini
    beny74 pisze: 2003-02-10 08:19
    Dobrze, że się za to wzięli
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2003-02-10 08:22
    Plus raczej zajal by sie jakimis ciekawymi promocjami dla klientow, a nie staral sie dogonic konkurencje, zeby pokazac ze u niego tez mozna!
    0
  • Users Avatars Mini
    kaji pisze: 2003-02-10 09:51
    Wyścig GPRS-owy trwa. A kto go wygra ? IDEA :). Zartowałem ale tak na serio to wszystko jest mozliwe. Juz teraz IDEA jest chyba na 2 miejscu. Jak sie rozpedzą to moze prześcigną ERE. :) Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    bohdan300 pisze: 2003-02-10 12:26
    Pewnie bedzie drogo... Moze wkonczu beda nowsze aparatyw pakietach startowych??
    0
  • Users Avatars Mini
    peter_8210 pisze: 2003-02-10 13:08
    drogo bardzo nie bedzie bo nikt nie bedzie korzystal,ceny beda podbne to TT
    0
  • Users Avatars Mini
    snowman2000 pisze: 2003-02-10 13:16
    A ja nadal czekam na posuniecie POP.
    0
  • Users Avatars Mini
    galica pisze: 2003-02-10 14:50
    najbardziej mnie w sim+ bolało to jak dzwoniąc w szczycie ( a on trwa od 8 - 20 ) musialem wydać 2zł w taryfie Team. Naszczęscie przeszłem na abonament.
    0
  • Users Avatars Mini
    nokiamobile pisze: 2003-02-10 15:50
    Jeszcze chwilę poczekamy i idea tez coś takiego wprowadzi do pre-paidów.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel_k pisze: 2003-02-10 16:23
    Witam!do ***nokiamobile**** jak dzwonilem do BOK'u IDEA to mi powiedzieli , ze nie bedzie takiej mozliwosci w POP'ie !!!! smiech ..... :-) pzdr Pawel
    0
  • Users Avatars Mini
    berg pisze: 2003-02-10 16:33
    do siwy: jasli za miare profesjonalizmu liczy sie dla ciebie EFR to ja bardzo przepraszam.wiem, inne usługi sa o wiele mniej wazne.nie chce mi sie szukac ale udowodnil bym ci ze ty i jeszcze jeden as o nicku Qba wielokrotnie wypisywaliscie klamliwe bzdury na temet Plusa.ciekawy jestem jaki macie w tym interes bo pewnie macie jakis.a jesli chodzi o tak taka to est o wiele bardziej wkurzajacy niz simplus a jesli myslisz ze zrobiles zyciowy interes z tym doladowaniem to sie grubo mylisz.w simplusie nie musisz byc starym abonentem aby dostac wiecej niz ty dostales.pomysl chwle,wydales 250 zl aby dostac dodatkowo 40 w simplusie mozesz byc nawet swiezym i dostaniesz tyle samo za 150zl.30z odrazu a 10 kolejnych po miesiacu.piszesz ze pobieralo ci pieniadze z nowej karty.prawdopodobnie rozmawiajac jeszcze na starej karcie przekroczyles juz limit a operator aby nie przerywac ci rozmowy pozwolil ci rozmawiac dalej mimo ze juz nic nie miales na koncie ,oczywiscie juz na poczet nowej karty
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-02-10 17:24
    mieli uruchomic gprs do konca 2002 roku. Pewnie wprowadza go przed 31 marca.
    0
  • Users Avatars Mini
    SOPRAN pisze: 2003-02-10 18:01
    nokiamobile tylko sie nie zaczekaj, bo ja czekam i czekam i mms-ow w idei jak nie ma tak nie ma i nie ma i nie ma.A nie mówiac o jakosci połaczen w popie i ciagłych problemach ze zdrapkami. niestety ale ceny połaczen nie zawsze ratuja słaba obsługe sieci jak np w idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-02-10 18:39
    Jak widać już całkiem prepaid upadabnia się do postpaida kiedy usługi sie wyrównają,to niskie abonamenty chyba przejdą do histori.
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-10 18:49
    W POP-ie GPRS od czerwca,wy niedowiarki.Szczegóły kilka postów wyzej!
    0
  • Users Avatars Mini
    zbooy pisze: 2003-02-10 19:56
    ciekawe czy wyslanie smsa via gprs bedzie tansze niz sms do obcej w mono ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-10 20:37
    zbooy - nie będzie takiej możliwości, tak samo jak nie ma w abonanebtach - to nie interes dla operatorów. Można to obejść oczywiście, korzystając z PlusNetu ale to tylko na telefony w Plusie - tylko tam każdy abonent i użytkownik mają adresy e-mail na które można wysyłać esemesy. Korzystając z "WAP-owego GPRS-u" to rzeczywiście wychodzi prawie darmo - dosłownie, szczególnie jeśli ktoś korzysta z abonamentu 5 zł/1 MB co na potrzeby e-mail i przeglądnięcia kilku witrynek informacyjnych dziennie wystarcza z powodzeniem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-10 21:43
    Siwy_256, sorry nie doczytałem. Myślałem że doładowanie było za darmo, coś jak 10 zł na urodziny w simplusie. Takie akcje sa w TT od czasu do czasu organizowane. Tez kiedys cos takiego dostalem, tyle ze o nieco mniejsza kwote (ca. 40 AFAIR). Zatem tak naprawdę nic nie jest za darmo :(
    0
  • Users Avatars Mini
    bidok pisze: 2003-02-10 22:21
    wlo: ja mam 1mb i mi rowniez spokojnie wystarcza na 6310 ojca
    0
  • Users Avatars Mini
    bidok pisze: 2003-02-10 22:29
    Grzegorz Z.: no widzisz-czasem Era cos potrafi dac za darmo, choc jak na moj gust polega to na tym, ze chca zbudowac w oczach abonenta wizerunek "dajemy cos za darmo-zostan z nami, bo inni sa BE" i abonent sie na to lapie
    0
  • Users Avatars Mini
    bidok pisze: 2003-02-10 22:31
    peter_8210: wez sie k... schowaj z ankieta
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek117 pisze: 2003-02-11 09:41
    no i prawidlowo ;) + wcale zly nie jest!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-11 14:38
    bidok, ale oni nie dawali nic za darmo, tylko przy doladowaniu. To uzytkownicy simplusa dostaja doladowanie w dniu swoich urodzin, nie polaczone z doladowaniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2003-02-12 09:30
    Jasne ze plus nie jest zly, plus jest poprostu do bani!
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2003-02-16 11:00
    hmm cieszace jest ze bedzie gprs w sim+ ... mam juz go od dawna, raz narzekalem, pozniej bylo wszystko ok, teraz jestem zadowolony z sim+,przyznam ze mi on bardzoej oplaca niz abo, heh jak jeszcze bedzie gprs to bedzie super ... czekam cierpliwie na ta usuge.
    0
  • Users Avatars Mini
    Fred_Durst pisze: 2003-02-16 17:05
    zna ktos jakas konkretna date??
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-16 19:08
    wszystko jak zwykle zalezy od kosztow;zauwazylem tez ze wiekszosc tu piszacych ekscytuje sie wszystkim(bez obrazy)a mysle ze nawet w polowie z "owych"wysnionych mozliwosci nie korzysta. Poza tym przydalyby sie tansze telefony z gprsem w pre-praidach,moga byc nawet starsze ciut modele ale zeby w ogole byly!Najlepiej chyba ma pod tym wzgledem era?
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-22 20:29
    zastanawiam sie ile ludzi bedzie uzywalo GPRS ? mi np. jest nie potrzebny.... Ale wszystko zalezec bedzie od cen....pozdr
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: