The Forrester Technographic Survey o polskich użytkownikach telefonów

Newsy
Żródło: Media Planning
Opinie: 11
Opinie: 11

Dom mediowy MPG zaprezentował dziś wyniki badania The Forrester Technographic Survey. The Technographic Survey to europejskie badanie ilościowe dotyczące adaptacji konsumentów do nowych technologii pojawiających się na rynku. W Polsce w obecnej fali badania udział wzięło 2 tys. respondentów. W Polsce najlepiej rozpoznawalnymi markami technologicznymi są: LG, Panasonic, Sony, Philips i Nokia. Polacy mniej znają marki technologiczne niż inni mieszkańcy Europy.

Wybrane wyniki badania The Forrester Technographic Survey dotyczące telekomunikacji:

Obecny i pożądany telefon Polaka

Plany zmiany operatora w ciągu najbliższych 6 miesięcy

Najważniejsze cechy abonamentu - Polska

Ważność jakości sieci

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-04-17 00:48
    Czyżbyśmy (w ocenie naszych rodaków) mieli sieci wprost idealne...?
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2007-04-17 08:55
    Brak SE wśród wymienionych marek nie powinien nikogo dziwić.
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2007-04-17 10:18
    Tradycyjnie Polaka nie interesuje jakość - najlepiej kupić wyrób symulujący sok w opakowaniu w niebieskie paski, byle by był tani, patelnię za 10zł z tej samej balchy co robią puszki ze szprotkami i parówki za 4zł/kg zawierające utwardzony chemicznie tłuszcz, mielone psy i byc może papier toaletowy
    0
  • Users Avatars Mini
    tomboy pisze: 2007-04-17 11:45
    wychodzi na to, ze Polacy sa mało wymagającym (ambitnym) społeczeństwem... Chyba brak znajomości realiów - stawek innych (obcych, zagranicznych opów) skłania większość do az tak dobrych ocen operatorów
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2007-04-17 14:20
    *tomboy calkowicie sie z Toba zgadzam wg. tego badania Polacy to bardzo malo wymagajacy ludzie ktorym mozna wcisnac ciemnote i do przodu
    0
  • Users Avatars Mini
    tomboy pisze: 2007-04-17 14:37
    *adr - miejmy nadzieje ze nie wszyscy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tymon pisze: 2007-04-17 17:05
    Szkoda, że nie podali jakie są grupy wiekowe respondentów, płeć, wykształcenie. Czy to możliwe, żeby tak szacowna agencja "badała" głównie przed gimnazjami, bo to by wyjasniało słabe wymagania dot. jakości sieci, czy mierną znajomość technologii :))) Podejrzewam, że próbka nie była reprezentatywna:(
    0
  • Users Avatars Mini
    ATieQ pisze: 2007-04-17 17:05
    adr zgadzam się w 100% jak widze ilość telefonów niskobudżetowych kupowanych w polsce to aż mnie odrzuca ...
    0
  • Users Avatars Mini
    echelon pisze: 2007-04-17 20:30
    zgadzam sie z postem marleny, a od siebie dodam, ze patrzac z punktu widzenia sprzedawcy, polacy jako konsumenci sa po prostu glupi. chca np. telefonu z bluetooth a potem wychodzi, ze oni nawet nie wiedza co to jest. przychodz facet po 50 i chce telefon z mp3 a okazuje sie, ze nie ma kompa. ale telefon ma miec wszystko i juz. i nie wazne, ze wiekszosci tego wszystkiego i tak sie nie bedzie uzywac
    0
  • Users Avatars Mini
    FelekBezSzelek pisze: 2007-04-17 22:20
    Marlenko i Echelon - musze przyznac wam racje (choc z przykroscia). Czy uwierzycie ze klienci wola wziasc umowe na 36 miesiecy zamiast na 24 tylko po to by nie placic np 69zł za telefon? Inny przyklad - przychodza podbic gwarancje bez paragonu i maja pretensje ze prosi sie ich o okazanie dowodu zakupu. Pracuje w Erze prawie dwa lata i mam dosyc ludzi - nie wiedziałem ze gatunek ludzki to taka porazka:) Pozdrowienia dl atych "normalnych" ktorych niestety zdecydowana mniejszosc:(
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-04-17 23:05
    Nie tylko Ty jeden masz "dosyć" ludzi. Wiem coś o tym, bo sam sprszedawałem w sklepie...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: