PLAY podsumował dziś projekt bezpłatnego oferowania klientom postpaid usługi Tidal. Ta oferta obowiązuje od 5 listopada i została dziś przedłużona do końca czerwca 2016 r. Promocję aktywowało 150 tys. abonentów i PLAY jest z tego wyniku bardzo zadowolony. 70% z nich słucha muzyki z Tidal systematycznie. Projekt Tidal jest postrzegany wewnątrz organizacji jako pomysł na sprawdzanie nowych obszarów biznesowych. Jego koszty nie są dla P4 bardzo duże. Od końca stycznia koszty wzrosną, bo PLAY rozpoczyna kampanię reklamową nowej usługi. Na billboardach pojawi sie ponownie Margaret, Rihanna oraz po raz pierwszy Madonna i Daft Punk. Tidal będzie też promował Dawid Podsiadło.
PLAY twierdzi, że obecnie TIDAL (właśnie dzięki promocji P4) ma najwięcej aktywacji premium ze wszystkich serwisów streamingu muzyki dostępnych w Polsce.
Relacja wideo z dzisiejszej konferencji PLAY znajduje się tutaj
Zdjęcia z konferencji:
Prezentacja: