PLAY bardzo zadowolony z bezpłatnego TIDAL - 150 tys. osób aktywowało promocję, 70% korzysta

Newsy
Opinie: 7
Margaret & Grzegorz Skowron-Moszkowicz

PLAY podsumował dziś projekt bezpłatnego oferowania klientom postpaid usługi Tidal. Ta oferta obowiązuje od 5 listopada i została dziś przedłużona do końca czerwca 2016 r. Promocję aktywowało 150 tys. abonentów i PLAY jest z tego wyniku bardzo zadowolony. 70% z nich słucha muzyki z Tidal systematycznie. Projekt Tidal jest postrzegany wewnątrz organizacji jako pomysł na sprawdzanie nowych obszarów biznesowych. Jego koszty nie są dla P4 bardzo duże. Od końca stycznia koszty wzrosną, bo PLAY rozpoczyna kampanię reklamową nowej usługi. Na billboardach pojawi sie ponownie Margaret, Rihanna oraz po raz pierwszy Madonna i Daft Punk. Tidal będzie też promował Dawid Podsiadło.

PLAY twierdzi, że obecnie TIDAL (właśnie dzięki promocji P4) ma najwięcej aktywacji premium ze wszystkich serwisów streamingu muzyki dostępnych w Polsce.

Relacja wideo z dzisiejszej konferencji PLAY znajduje się tutaj

Zdjęcia z konferencji:

Prezentacja:

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Jakub pisze: 2016-01-22 00:08
    Hahahahaha celebryci XD
    2
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-01-22 00:09
    CZYM SIĘ RÓŻNI TAKI TIDAL OD DEEZERa CZY OD WIMPa ?
    1
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2016-01-22 09:49
    Sprawdź sam. We wszystkich przypadkach masz okres próbny więc niczym nie ryzykujesz. A Tidal rozni się choćby jakością dźwięku, teledyskami i koncertami itd. czego nie ma w Deezer czy Spotify. A WiMP to taki starszy brat TIDAL.
    0
  • Users Avatars Mini
    Red pisze: 2016-01-22 12:18
    Nikt z moich znajomych nie używa tej aplikacji. Wszyscy korzystają ze Spotify i nie dziwię się bo Tidal ma słabą bazę utworów. A że jest za free to się nie dziwmy że ktoś go sobie aktywował :) Sukcesem byłoby gdyby te rzekome 150 tyś użytkowników płaciło co miesiąc za niego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2016-01-22 14:01
    Tak jest ze wszystkim. Darmowe usługi zawsze będą popularne. Zaśpiewać 20 zł miesięcznie i ilość aktywacji spadnie o 90%. Plusik dla Pleja, że przedłużył promo.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawell pisze: 2016-01-22 14:19
    Określenie że Madonna czy Rihanna przenieśli swoją muzyke do Play jest chyba mocno na wyrost. Może przenieśli swoją muzykę ale do Tidal'a a nie Play. Jak widać ciąg dalszy przekręcania w Play wcześniej była mowa o nielimitowanym internecie który miał limit jak sie okazało....
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario23 pisze: 2016-01-22 16:59
    Mam u siebie w fonie Muzykę Tu i tam od Orange i o dziwo Rihanna jest?! Ktoś tu się mija z prawdą! Prawda Play?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: