Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
8 października 2024
W najbliższy poniedziałek PLAY pochwali się sukcesem usługi TIDAL w swojej sieci i poda liczbę abonentów, którzy aktywowali usługę.
PLAY na niej nie zarabia, ale sądzi, że jest to usługa, dzięki której pozyskuje i lojalizuje młodszych klientów, dla których ważny jest dostęp do usługi streamingu muzyki.
9 marca P4 podało oficjalnie, że ma 300 tys. aktywacji TIDAL. Można się więc spodziewać, że w czerwcu operator mógł przekroczyć 0.5 mln aktywacji.
Grzegorz Skowron-Moszkowicz, dyrektor departamentu Produktu i Terminali P4, zapowiedział w marcu, że celem promocji jest 1 mln aktywacji.
PLAY nie podaje ile kosztuje go bezpłatne oferowanie usługi TIDAL klientom. Nie wiadomo także ile osób aktywnie korzysta z TIDAL w PLAY.