T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Ogólnopolska kampania startuje 18 lutego. W spocie Bogusław Linda przedstawia korzyści związane z najlepszą obsługą dostępną w standardzie dla przedsiębiorców w T-Mobile. Zgodnie z zasadą - W T-Mobile dla Firm wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę.
W listopadzie 2015 roku złożyliśmy obietnicę, że 9 na 10 spraw przedsiębiorców załatwiamy od ręki i wywiązaliśmy się z tej obietnicy. Wynik z ostatniego roku pokazują, że w segmencie małych firm aż 99% spraw rozwiązaliśmy podczas pierwszego kontaktu telefonicznego – mówi Marta Szwakopf, dyrektor Departamentu Marketingu Segmentu B2B T-Mobile Polska
Kolejnym etapem jest rozszerzenie tego standardu na klientów wyższych segmentów oraz wprowadzenie nowych rozwiązań usprawniających cały proces obsługi klientów.
Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania, które obejmują: radio, kanały społecznościowe, display w Internecie, reklamę wielkoformatową OOH, owned media oraz materiały POS w salonach operatora.
Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.