Rozpoczęła się kolejna odsłoną kampanii reklamowej T‑Mobile promująca ofertę MagentaBIZNES.
Kampania oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”. W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni „Z Domu Specjały”.
Kampania jest kontynuacją komunikacji z września ubiegłego roku.
W ramach oferty MagentaBIZNES można kupić smartfony Samsung Galaxy S10 Lite lub Samsung Galaxy Note 10 Lite za 1 zł na start i z ratą miesięczną 60 zł netto.
Komunikację oferty wspierają 30 i 15 sek. spoty telewizyjne ze smartfonem Samsung Galaxy S10 Lite.
W Internecie oprócz komunikacji oferty MagentaBIZNES ze smartfonem Samsung Galaxy S10 Lite, będzie również promowana oferta MagentaBIZNES z modelem Samsung Galaxy Note 10 Lite.
Kampania prowadzona będzie w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży operatora.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.