Kolejna kampania MagentaBIZNES

Newsy
Opinie: 0
Kolejna kampania MagentaBIZNES

Rozpoczęła się kolejna odsłoną kampanii reklamowej T‑Mobile promująca ofertę MagentaBIZNES.

Kampania oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”. W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni „Z Domu Specjały”.

Kampania jest kontynuacją komunikacji z września ubiegłego roku.

W ramach oferty MagentaBIZNES można kupić smartfony Samsung Galaxy S10 Lite lub Samsung Galaxy Note 10 Lite za 1 zł na start i z ratą miesięczną 60 zł netto.

Komunikację oferty wspierają 30 i 15 sek. spoty telewizyjne ze smartfonem Samsung Galaxy S10 Lite.

W Internecie oprócz komunikacji oferty MagentaBIZNES ze smartfonem Samsung Galaxy S10 Lite, będzie również promowana oferta MagentaBIZNES z modelem Samsung Galaxy Note 10 Lite.

Kampania prowadzona będzie w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży operatora.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: