T-Mobile zmniejszy wydatki na sponsoring Ekstraklasy

Newsy
Żródło: rpkom.pl
Opinie: 4

Serwis rpkom.pl podał, że T-Mobile od nowego sezonu nie będzie sponsorem tytularnym Ekstraklasy.

Konrad Mróz z biura prasowego T-Mobile Polska udzielił w tej sprawie następującego komentarza: Sponsoring tytularny rozgrywek Ekstraklasy był jednym z kluczowych elementów promowania marki T-Mobile na polskim rynku od momentu rebrandingu w 2011 r. Byliśmy na tyle zadowoleni z rezultatów współpracy, że w 2013 r. przedłużyliśmy ją o kolejne dwa lata do końca sezonu 2014/2015. Chcemy kontynuować naszą obecność w najważniejszych rozgrywkach piłkarskich w Polsce w roli ważnego partnera, z wykorzystaniem możliwości, jakie może zaoferować nowoczesna i innowacyjna firma telekomunikacyjna.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Chalski pisze: 2015-04-10 11:40
    Ach te oszczędności ...
    1
  • Users Avatars Mini
    Chalski pisze: 2015-04-10 13:33
    ... w sumie ciekawe kto się zdecyduje wskoczyć w miejsce magnetowych. E klasa to produkt jakości co najwyżej przeciętnej, ale z całkiem sporym poziomem rozpoznawalności na polskim podwórku.
    1
  • Users Avatars Mini
    maciej.z pisze: 2015-04-10 13:36
    @Chalski. Biedronka Ekstraklasa :D
    3
  • Users Avatars Mini
    Arek pisze: 2015-04-11 03:47
    I dobrze. Wyrzucanie pieniędzy w błoto, dla klienta ważna jest atrakcyjność oferty, a ta u nich raczej mała. Na taniości i oszczędnościach wewnętrznych firmy można zbudować potęgę, czego dowiedli bracia Albrechtowie, najbogatsi Niemcy, a obecnie ich spadkobiercy.
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: