T-Mobile Polska przestał być sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy, ale nie kończy zupełnie sponsorowania rozgrywek.
T-Mobile Polska został sponsorem tytularnym Ekstraklasy przed startem sezonu 2011-2012. Według nieoficjalnych informacji, operator telekomunikacyjny płacił za to rocznie przez pierwsze dwa lata ok. 12 mln zł, a potem ok. 15 mln zł.
Od przyszłego sezonu zdecydowaliśmy się przenieść naszą współpracę z obszaru stricte związanego z budowaniem rozpoznawalności do obszaru bardziej biznesowego, dopasowanego jednocześnie do profilu działalności marki T-Mobile. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Ekstraklasą zaproponujemy kibicom najlepszej klasy rozgrywkowej rozwiązania jakich oczekują - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Mróz, specjalista ds. komunikacji korporacyjnej w T-Mobile Polska.
Sponsoring tytularny najpopularniejszych rozgrywek sportowych w kraju pozwolił nam szybko i skutecznie dotrzeć z informacją o nowej marce do bardzo szerokiego grona odbiorców - podkreślił Mróz.
Obie marki są zadowolone z możliwości kontynuacji współpracy w kolejnych sezonach. Jej szczegóły ogłosimy wkrótce - poinformował portal Wirtualnemedia.pl Waldemar Gojtowski, manager ds. komunikacji w Ekstraklasie SA.