Z okazji zbliżających się rozgrywek EURO 2016, Eurosport we współpracy z T-Mobile Polska uruchomi Wirtualne Studio Eksperckie, dzięki któremu kibice będą mogli dzielić się swoimi sportowymi emocjami na fanpage’u Eurosportu i T-Mobile na Facebooku.
Wspólna inicjatywa nosi nazwę Studio Eurohit od T-Mobile i będzie jej towarzyszyć konkurs w którym do wygrania będą m.in. smartfony Sony.
Wirtualne Studio będzie nadawać każdego dnia rozgrywek EURO 2016 – kibice będą mogli śledzić audycję poprzez streaming na żywo na fanpage’ach Eurosportu oraz T-Mobile Polska – zawsze na 20 minut przed meczem oraz tuż po zakończeniu spotkania.
Rolę prowadzących wezmą na siebie dziennikarze sportowi – Tomasz Lach, Michał Korościel oraz Kacper Merk, a wśród gości znajdą się osoby nie związane na co dzień profesjonalnie z piłką nożną. Dodatkowe analizy i materiały wideo prezentujące interesujące miejsca związane z EURO 2016 przygotują Maciej Żurawski i Radosław Gilewicz.
Kibicowanie nie jest tak emocjonujące, jeśli nie kibicujemy razem. Dlatego jako T-Mobile zachęcamy do tego, by dzielić się emocjami i pasją, oczywiście za pośrednictwem najlepszej sieci. Chcemy, by chwile spędzone podczas wspieranych przez nas wydarzeń, dawały kibicom radość, wywoływały pozytywne emocje i dobrą energię, a przede wszystkim – zgodnie z hasłem naszej marki „Life is for sharing“ – angażowały uczestników – dodaje Maria Grzywaczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej T-Mobile.
Elementem Studia Eurohit T-Mobile – poza oceną i wymianą opinii na temat meczu – będzie konkurs, zachęcający kibiców do dzielenia się sportowymi emocjami. Prowadzący zaproszą użytkowników do nagrywania i przesyłania za pomocą dedykowanej strony studioeurohit.pl filmików o preferowanej długości 20 sekund, których motywem przewodnim będzie hasło marki T-Mobile – „Life is for sharing”. Przesłane do studia video zostaną wyświetlone na antenie i opatrzone stosownym komentarzem prowadzącego i gości. Nagrodami w konkursie będą gadżety Eurosportu i T-Mobile, a także smartfony ufundowane przez firmę Sony. Najlepsze filmy dnia zostaną dodatkowo opublikowane na profilach Eurosportu oraz T-Mobile.
Za koncepcję i realizację projektu dla T-Mobile Polska odpowiedzialny jest zespół Brand Partnership Discovery Media.