Wystartowała nowa kampania „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym” sieci T-Mobile.
W spocie reklamowym wzięli udział przedsiębiorcy korzystający w codziennej pracy z usług T‑Mobile. Są to: Alicja Jagodzińska, założycielka kawiarni ze zdrową żywnością Legal Cakes, Marcin Ludwinek, coach i trener biznesowy z Neoprodukt, Wiktor Borowski z palarni kawy Coffee Republic, Daniel Gąszewski oraz Kinga Gałuszkiewicz, producenci soków - Natura Cold Press, Róża Lewicka z Poczty Balonowej, Igor Konefał z parku trampolin - Hangar 646, Anna Radgowska z firmy budowlanej JR-SANDBUD oraz Paula Ostalska, założycielka szkoły tańca I Love Dance Studio. Spot reklamowy rozpoczynający kampanię w dwóch wersjach można obejrzeć poniżej:
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Bridge2FUN. Za działania w Internecie odpowiada LiquidThread, w mediach społecznościowych Agencja Warszawa, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom Mediavest Group (SMG). Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania, które obejmują: radio, kanały społecznościowe, display w Internecie, reklamę wielkoformatową OOH, owned media oraz materiały POS w salonach operatora.
Kampania „Firma bez limitów – masz to czarno na białym” promuje pakiet dwóch usług: Internetu do biura oraz nielimitowanych usług głosowych, SMS i MMS dla smartfonów z opłatą miesięczną 69 złotych netto. W ramach oferty otrzymujemy nielimitowany Internet z routerem. Dodatkowo w ramach jednego pakietu pracownicy firmy mogą korzystać z nielimitowanej transmisji danych na trzech dowolnych urządzeniach. Oferta głosowa obejmuje natomiast połączenia, SMS-y i MMS-y bez limitu w Polsce oraz na terenie Unii Europejskiej, a ponadto 5 GB Internetu w kraju, a w tym 1,55 GB do wykorzystania w państwach unijnych w ramach abonamentu JUMP! proFirma XS.
Z pakietu Firma bez limitu można także skorzystać w opcji ze smartfonem od 9 złotych na start.
Więcej informacji o ofercie dostępnych jest tutaj.