T‑Mobile śmieje się z długiego czekania na infolinii

Najważniejsze | Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

T‑Mobile rozpoczął drugą odsłonę kampanii Bez nonsensów.

Tym razem operator obala absurd dotyczący długiego oczekiwania na kontakt z konsultantem infolinii.

T-Mobile w reklamie podaje, że w jego call center 80% połączeń odbieranych jest w ciągu minuty.

W ramach kampanii przygotowany został spot wizerunkowy, z udziałem aktorki - Magdaleny Boczarskiej. Widzimy w nim frustrację jaka ogarnia klientkę czekającą długo na połączenie z konsultantem infolinii. 

Najnowsza odsłona kampanii „Bez nonsensów” prowadzona będzie w telewizji, kinie i Internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także poprzez materiały POS.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Spot 45 sekund:

Wersja 90 sekund:

Kampanię wspiera także 15 sek spot produktowy promujący ofertę z Samsungiem Galaxy A40 za 1 zł:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: