T-Mobile kończy współpracę z Leo Burnett w zakresie ATL. Ta agencja odpowiadała za nowe pozycjonowanie marki, nowe koncepcje komunikacyjne i kampanię z Lewandowskim.
T-Mobile Polska teraz powierzył Leo Burnett nowe zadania z obszaru BTL: opracowania dla T-Mobile nowej strategii komunikacji BTL i identyfikacji wizualnej. Odpowiedzialna za to będzie Agencja ARC, która zajmie się kreacją i produkcją wszystkich materiałów reklamowych T-Mobile (agencja przejmie obowiązki agencji G7).
Firmy zdecydowały o wygaszeniu współpracy w obszarze ATL.
Grupa Leo Burnett współpracuje z T-Mobile Polska (wcześniej Erą) od 20 lat, realizując w różnym stopniu i dla różnych marek Operatora zadania z zakresu ATL i BTL. M. in., w 2015 r., agencja Leo Burnett współtworzyła nowe pozycjonowanie dla marki T-Mobile w Polsce oraz brała udział przy pracach nad nowymi koncepcjami komunikacyjnymi. Jest także autorem dwóch kampanii reklamowych: „Wydajesz jak chcesz”, która wspierała T-Mobile Usługi Bankowe i „Pojedynek”, w której Tomasz Kot wystąpił w duecie z Robertem Lewandowskim.
Leo Burnett jest częścią grupy Publicis. Publicis pod koniec września podjął decyzję o likwidacji agencji G7, która została "wcielona" do Agencji ARC. G7 to agencja, która stworzyła m.in. markę Heyah. Ostatnio G7 pracowało dla T-Mobile w obszarze BTL. Teraz te obowiązki przejmie ARC.
Komunikat o współpracy z Leo Burnett z zeszłego roku jest tutaj
T-Mobile potwierdził, że za całość działań ATL będzie odpowiadała agencja Bridge2Fun.