T-Mobile wymienia główną agencję reklamową ATL

Newsy
Opinie: 13

T-Mobile kończy współpracę z Leo Burnett w zakresie ATL. Ta agencja odpowiadała za nowe pozycjonowanie marki, nowe koncepcje komunikacyjne i kampanię z Lewandowskim.

T-Mobile Polska teraz powierzył Leo Burnett nowe zadania z obszaru BTL: opracowania dla T-Mobile nowej strategii komunikacji BTL i identyfikacji wizualnej. Odpowiedzialna za to będzie Agencja ARC, która zajmie się kreacją i produkcją wszystkich materiałów reklamowych T-Mobile (agencja przejmie obowiązki agencji G7).

Firmy zdecydowały o wygaszeniu współpracy w obszarze ATL.

Grupa Leo Burnett współpracuje z T-Mobile Polska (wcześniej Erą) od 20 lat, realizując w różnym stopniu i dla różnych marek Operatora zadania z zakresu ATL i BTL. M. in., w 2015 r., agencja Leo Burnett współtworzyła nowe pozycjonowanie dla marki T-Mobile w Polsce oraz brała udział przy pracach nad nowymi koncepcjami komunikacyjnymi. Jest także autorem dwóch kampanii reklamowych: „Wydajesz jak chcesz”, która  wspierała T-Mobile Usługi Bankowe i „Pojedynek”, w której Tomasz Kot wystąpił w duecie z Robertem Lewandowskim.

Leo Burnett jest częścią grupy Publicis. Publicis pod koniec września podjął decyzję o likwidacji agencji G7, która została "wcielona" do Agencji ARC. G7 to agencja, która stworzyła m.in. markę Heyah. Ostatnio G7 pracowało dla T-Mobile w obszarze BTL. Teraz te obowiązki przejmie ARC.

Komunikat o współpracy z Leo Burnett z zeszłego roku jest tutaj

T-Mobile potwierdził, że za całość działań ATL będzie odpowiadała agencja Bridge2Fun.

Opinie:

Opinie archiwalne (13):

Komentuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2016-10-12 09:51
    Nowe pozycjonowanie marki im się udało. Klienci odchodzą. Ja tez tak umiem pozycjonować.
    -19
  • Users Avatars Mini
    Kacper pisze: 2016-10-12 10:09
    Zrozumiałem tyle, że Leo należy do Publicis. Publicis przejęła G7 i włączyła do ARC. A teraz obsługą zajmie się nie Leo, a ARC. Czy tylko ja mam wrażenie, że zmieniła się nazwa, a dalej będzie to ci sami ludzie pod inną marką działający?
    1
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2016-10-12 10:28
    @Kacper...tak bedzie, ale tylko w przypadku BTL...ATL sie skonczyl...tak wynika z komunikatu oficjalnego
    0
  • Users Avatars Mini
    w koncu pisze: 2016-10-12 10:47
    moze w koncu nie bede musial przelaczac reklam Tmobile...
    -24
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2016-10-12 10:48
    a ja odchodze od nich 2 numerki zamkniete w tym miesiacu dla mnie to na...gacze nie siec. oby kiedys wyszli z naszego kraju
    -20
  • Users Avatars Mini
    Kristo pisze: 2016-10-12 11:08
    Ta reklama z Ostaszewską i Stramowskim i te podspiewujki jest na poziomie reklam z początku lat 90. Ogólnie beznadzieja .
    -23
  • Users Avatars Mini
    Vn pisze: 2016-10-12 11:47
    Teraz już wiadomo kto wymyślał te debilizmy. W końcu koniec.
    -22
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2016-10-12 12:17
    A ja uwielbiam T-mobile:)
    22
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-10-12 18:49
    Ja też uwielbiam, jak z przyzwoitej sieci Era zrobili koncernowego gniota T-debajl. Skopane oferty, zły wizerunek, masa rezygnacji, korpobydło wykończy T-m. A szkoda potencjału i sieci.
    1
  • Users Avatars Mini
    drukarz pisze: 2016-10-13 07:01
    Najgorsze jest to, ze kiedys ludzie pracowali z pasja na sukces Ery i zadowolenie klientow, by przez kilka lat TM wprowadziwszy korporacyjny "lad" zmarnowal dorobek firmy a wszystko przez arogancje i bute "managerow" zarzadzajacych. Swoja droga, to przyklad jak mozna zajechac cash caw... Szkoda ale dobrze, ze mamy alternatywe w postaci innych operatorow:)
    1
  • Users Avatars Mini
    pedro pisze: 2016-10-13 11:35
    A mnie jest szkoda lata... i ERY też. T-mobile absolutnie do mnie nie przemawia ze swoim przekazem. Może i sieć jest nowoczesna, ale wcale nie zależy im na zadowoleniu klienta. "My jesteśmy najlepsi; klient przyjdzie do nas na kolanach" - To ich przekaz. No to zobaczymy.
    1
  • Users Avatars Mini
    mck pisze: 2016-10-13 21:12
    Coś decydentom z Deutsche telekom plany nie wypaliły. Zarżnęli markę jaką była ERA, dobrze postrzegana i przez wielu klientów traktowana jak marka premium. Tego co stracili wizerunkowo nigdy już nie odzyskają, a każde ich działanie przynosi odwrotny skutek, co widać po kwartalnych zestawieniach utraconych klientów. Była ERA było dobrze jest T-mobile jest bagno.
    5
  • Users Avatars Mini
    Ta pisze: 2016-10-14 09:37
    Jesli chodzi o ostatnie reklamy to autorem ich jest właśnie Bridge a nie Leo...wiec raczej to nie jest koniec gniotów.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: