Spółka Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z T-Mobile Polska. W ramach zawartej umowy firma odpowiada za bieżące doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji korporacyjnej, kompleksowe wsparcie operatora w działaniach medialnych, a także crisis oraz issue management.
– Oferta Lighthouse Consultants zwyciężyła w konkursie, do którego zaprosiliśmy pełny przekrój agencji i firm doradczych. Firma przekonała nas do siebie szerokim doświadczeniem w obsłudze projektów korporacyjnych i kryzysowych, a także kompleksowym, strategicznym podejściem do postawionych im wyzwań – powiedziała Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska.
T-Mobile Polska to kolejny klient z branży telekomunikacyjnej w portfolio Lighthouse Consultants, które wcześniej współpracowało m.in. z UPC Polska, Vectrą, spółkami CenterNet i Polkomtel Business Development oraz Urzędem Komunikacji Elektronicznej. Firma specjalizuje się także w obsłudze klientów z sektora przemysłu i energetyki, w tym m.in. PKN ORLEN oraz PGE EJ 1.
Lighthouse Consultants została wybrana w przetargu na doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji korporacyjnej. Umowę zawarto na czas nieokreślony.