T-Mobile stworzy 300 nowych miejsc pracy w Łodzi, dzięki rozbudowie swojego centrum obsługi klienta. Znajdą tam nową pracę między innymi konsultanci zajmujący się sprzedażą i obsługą abonenta, ale także pracownicy wsparcia, analitycy, specjaliści HR i zarządzania jakością.
Działające w Łodzi centrum obsługi klienta T-Mobile po rozbudowie zatrudniać będzie ponad 1200 osób.
W centrum obsługi klienta realizowana jest całość działań z zakresu obsługi i sprzedaży.
Oprócz konsultantów, jednostka zatrudnia specjalistów do spraw zarządzania ruchem, wsparcia sprzedaży, zarządzania jakością, analizą danych oraz zarządzania zasobami ludzkimi.
T-Mobile poszukuje zarówno osób zainteresowanych pracą w pełnym wymiarze godzin, jak i tych, które poszukują pracy dorywczej. Pracownicy centrum obsługi klienta T-Mobile mogą liczyć na warunki płacowe wyższe od średniej na rynku nawet o 25-30% oraz pakiet socjalny.