T‑Mobile startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Bez nonsensów”. Tym razem operator promuje m.in. nową ofertę Magenta 1.
Od dziś klienci będą mieli okazję zapoznać się z kampanią reklamową przedstawiającą zalety pierwszej kompleksowej oferty T‑Mobile dla domu. W jej skład wchodzą internet światłowodowy, Netflix oraz abonament komórkowy w pakiecie za 99 zł miesięcznie.
Operator pozostaje w nurcie kampanii „Bez nonsensów”, zainicjowanej na początku kwietnia br.
W kampanii poprzez analogię do zacinającej się i powolnej kolejki górskiej T‑Mobile pokazuje absurd sytuacji, w której rozrywka domowa opiera się na dalekich od naszych zainteresowań treściach i słabej jakości łączu internetowym.
Główny, 45-sekundowy spot można obejrzeć poniżej:
Kampanię uzupełniają krótsze materiały wideo:
Materiały reklamowe pojawią się w telewizji, radiu, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez materiały POS.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide a za działania w digitalu (w tym social media) odpowiada agencja VMLY&R.