T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e.
Najnowsza kampania, podobnie jak ostatnie, oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”.
W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni „Z Domu Specjały”, którą usługi T‑Mobile wspierają w prowadzeniu firmy.
W ramach kampanii przygotowane zostały spoty wizerunkowe: 45-sekundowy i 30-sekundowy.
Kampanię wspiera także 15-sekundowy spot produktowy promujący ofertę ze smartfonem.
Kampania prowadzona będzie w telewizji, radio i internecie, a także w punktach sprzedaży operatora.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.