Puls Biznesu podał, że T-Mobile rozpoczął wysyłanie do części swoich klientów korzystających ze starych taryf w promocjach bez telefonu listy zachęcające do przejścia na nowe taryfy JUMP! i Blueconnect. W liscie do klientów T-Mobile napisał: „Już dziś zapraszamy do przejścia na nowe oferty JUMP!/ Blueconnect. Jeżeli nie zdecydują się Państwo na to, korzystanie ze starych ofert jest nadal możliwe zgodnie z niżej przedstawionymi zmianami. Jeśli klienci nie zdecydują się na nową ofertę, T-Mobile podniesie im abonament o 5 zł brutto, a w przypadku usług dla biznesu — netto. Klienci będą też mogli zerwać obecną umowę z operatorem.
Chcemy uprościć taryfy. Propozycja skierowana jest do stosunkowo małej grupy klientów korzystających z ofert nieobejmujących promocyjnego telefonu komórkowego i taryf wprowadzonych dawno temu — mówi Pulsowi Biznesu Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile.
Każdy z polskich operatorów ma obecnie kilkaset promocji/taryf, które muszą obsługiwać systemy informatyczne. T-Mobile chce zmniejszyć te koszty migrując klientów na nowsze taryfy.