T-Mobile migruje najstarsze taryfy na JUMP! i nowy Blueconnect

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 69

Puls Biznesu podał, że T-Mobile rozpoczął wysyłanie do części swoich klientów korzystających ze starych taryf w promocjach bez telefonu listy zachęcające do przejścia na nowe taryfy JUMP! i Blueconnect. W liscie do klientów T-Mobile napisał: „Już dziś zapraszamy do przejścia na nowe oferty JUMP!/ Blueconnect. Jeżeli nie zdecydują się Państwo na to, korzystanie ze starych ofert jest nadal możliwe zgodnie z niżej przedstawionymi zmianami. Jeśli klienci nie zdecydują się na nową ofertę, T-Mobile podniesie im abonament o 5 zł brutto, a w przypadku usług dla biznesu — netto. Klienci będą też mogli zerwać obecną umowę z operatorem.

Chcemy uprościć taryfy. Propozycja skierowana jest do stosunkowo małej grupy klientów korzystających z ofert nieobejmujących promocyjnego telefonu komórkowego i taryf wprowadzonych dawno temu — mówi Pulsowi Biznesu Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile.

Każdy z polskich operatorów ma obecnie kilkaset promocji/taryf, które muszą obsługiwać systemy informatyczne. T-Mobile chce zmniejszyć te koszty migrując klientów na nowsze taryfy.

Opinie:

Opinie archiwalne (69):

Komentuj

Komentarze / 69

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    emaxx pisze: 2014-07-24 12:09
    O jak bardzo starych taryfach tutaj mówimy? Oferta Premium przed Jump! tylko sim też się do tego zalicza?
    3
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2014-07-24 12:18
    akcja obejmie wszystkie taryfy sim only przed jump
    4
  • Users Avatars Mini
    emaxx pisze: 2014-07-24 12:27
    ~wojciech.piechocki - Bardzo Ci dziękuje za odpowiedź.
    4
  • Users Avatars Mini
    Kryniczanin pisze: 2014-07-24 12:48
    Ciekawi mnie czy nie zechcą też się pozbyć bc z ceną 6,90 tylko że tutaj był modem.
    3
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2014-07-24 13:06
    Przecieramy nowe szlaki, jak pozbyć się klientów, z których zysk jest niewspółmierny do ich zadowolenia ? Taaa, za zadowolenie trzeba będzie dopłacić, albo zakończyć umowę bez kary, łaskawość operatora dotyczy jednak tylko ofert "only SIM". Przecież to kpiny z klientów, te tłumaczenia, że chodzi o "stosunkowo małą grupę klientów" i odciążenie systemów informatycznych. Jedyne logiczne wytłumaczenie brzmi zapewne: PAZERNOŚĆ.
    20
  • Users Avatars Mini
    pgk pisze: 2014-07-24 13:22
    Super wiadomośc. Odliczałem miesiące do końca umowy, a tu okazuje się, że będę mógł ją zakończyć dużo wczesniej - tak trzymaj T-mobile, tak trzymaj:-).
    20
  • Users Avatars Mini
    asd456 pisze: 2014-07-24 13:24
    Nie bardzo rozumiem. Na jakiej podstawie prawnej operator zmienia warunki umowy doliczając 5 pln/mc?? Ja mam dobrą ofertę i nie mam zamiaru jej zmieniać(lepszą niż jump).
    13
  • Users Avatars Mini
    Rustow pisze: 2014-07-24 13:33
    Normalny proces optymalizacji kosztów. Utrzymywanie taryf o przestarzałej strukturze operatorowi się nie opłaca. Szkoda jednak że propozycja wiąże się z podwyżką kosztów ale z drugiej strony o 5 złotych chyba nie ma co rozdzierać szat..
    -27
  • Users Avatars Mini
    Kryniczanin pisze: 2014-07-24 14:12
    Codzienne awarie i ciągłe zwisy systemu sprzedaży to normalność. Może jednak coś w tym odciążaniu jest.
    1
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2014-07-24 14:21
    podobno taryf/promocji jest grubo ponad 1000...operator musi cos z tym robic, bo ucierpi na tym jakosc obslugi wszystkich klientow...im prostszy system tym bardziej niezawodny
    -11
  • Users Avatars Mini
    Kryniczanin pisze: 2014-07-24 14:40
    Hmmmm tylko żeby to dotyczyło ofert długoterminowych jak mix na 50 doładowań z telefonem, czy laptopowe a to chodzi o najkrótsze only sim. Nie kupuję tego.
    1
  • Users Avatars Mini
    Dors pisze: 2014-07-24 14:51
    Kryniczanin bo je najłatwiej uporządkować tak naprawdę, oprócz samego systemu dochodzi kwestia obsługi przez konsultantów, a jak są tam jeszcze taryfy za czasów Ery to naprawdę nie dziwię się, że pomału się za to zabierają, nie tak dawno czystki zapowiedział Orange.
    -5
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2014-07-24 15:04
    zawarłem niedawno umowe przed jumpem też no limit . zmigrowałem na jumpa , zyskałem pakiet netu inni stracą taki pakiet. jedno jest pewne : konsultanci usilnie namawiają klienta na jumpy. u mnie decyzja była prosta -opłacało mi sie , przy okazji zmniejszyła mi sie kara umowna.
    -1
  • Users Avatars Mini
    kill649 pisze: 2014-07-24 16:39
    No kara umowna przed Jump! w taryfach Premium dla przypomnienia 5 tyś zł w ofercie tylko sim. To sie nazywa pazerność.
    5
  • Users Avatars Mini
    Konsultant Avon. pisze: 2014-07-24 20:01
    Ja mam w bizensie (tylko sim) za 129pln 15GB netu, nielimitowane w polsce, nielimitowane przychodzace w roamingu i 1000min do ue co miesiac. chcialem przejsc do jump i za ta sama kwote wziac z1 compacta i miec co prawda 4GB netu, ale za to w ue i nielimitowane tez w ue. niestety system na podstawie srednich rachunkow wyliczyl dla mnie jedyna opcje za 209pln netto. wyliczyl to na podstawie trzech ostatnich rachunkow, gdzie sporo jezdzilem po ue. na moj dzisiejszy komunikat, ze skoro nadarzyla sie okazja to chetnie zrezygnuje, dowiedzialem sie, ze pracuja nad oferta dla mnie.
    5
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2014-07-24 20:09
    Dziś zadzwoniłem do T Mobile i spytałem się o migrację. Mam abonament 39.99 bez telefonu miesięcznie i konsultant mi podał że system mi wyliczył zmianę abonamentu na 249. zł czyli to samo co mam teraz plus unia europejska tylko kwota większa miesięcznie . Akurat zmienię z 40 zł na 250 zł chyba byłbym głupi. Ciekawe oferty ma T Mobile
    6
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2014-07-24 20:12
    Ta podwyżka 5 zł w moim przypadku jest większa chyba że TM liczyć nie umie. Różnica jest 250m -0 40 =210 zł tyle podwyżka miesięcznie a nie 5 zł
    4
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2014-07-24 20:18
    Mój abonament 39.99 bez telefonu. Mam go już trzy miesiące. zadzwoniłem do BOK pytam się o migrację czy mogę skoro wszystkie sim bez telefonu przed wprowadzeniem JUMP czyli i ja i co się dowiaduję. Owszem ale abonament zwiększy mi się z 39.99 na 249 zł miesięcznie co dostane to samo co mam wszystkie sieci bez ograniczeń plus Unia Europejska. Czyli 250 -40 =210 taka podwyżka a nie 5 zł Jak podają. Chyba Byłbym głupi jak bym zmienił z 40 zł na 250
    4
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-07-25 00:33
    A co na to fan T-m najwspanialszej, nie zachłannej, taniej i dobrej sieci? Dlaczego nie krytykuje? Gdzie jesteś fanie T-m?
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-07-25 05:42
    ASF# Kiedy ty bazgroliłeś tutaj ja smacznie spałem a teraz zaczynam dzień od kawy i neciku ;-). Co ja na to? A no chcę podnieść kilka argumentów 1) jest parcie na kasę, takie samo jak w Plusie i w Orange. 2) Postawa T-Mobile jest jak najbardziej prawa, wysyłają pisma z rzetelną informacją i ofertą do klientów, bez żadnego przymusu pozostawiając ludziom możliwość zerwania umowy. Dla wielu, jak sobie zmigrują na NoLimit za 39/49zł. wcale to nie będzie takie niekorzystne 3) argument Pani Dyrektor z chęcią porządkowania taryf jest jak najbardziej in plus. Również uważam że nadmiar promocji/taryf szkodzi. Bardziej powinno się stawiać na elastyczność a nie na sztuczne pompowanie taryf i przypisanych do nich promocji sektorowych (biznes/indyvidual/mix/data/pre-paid/special/korpo) Już dawno w OrangePL proponowałem zrobić porządek z burdelem taryf w pre-paid. To naprawdę przełoży się na porządek informacyjny i wzrost kompetencji pracujących w sieci konsultantów. Ale oni w tamtej firmie wiedzą swoje.
    -5
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-07-25 10:00
    Jest i fanboj:-) A fanboj nie wie po co się utrzymuje mnogość taryf? Po to żeby łatwiej manipulować i doić nieświadomego klienta że "tego nie włączył, tamtego nie wyłączył", po co upraszczać? żeby płacił mniej? Dlatego takie np. NJU jest zagrożeniem dla daremnych taryf prepaid orangowych, bo jest proste. Jak najbardziej orangowi specjaliści powinni zająć się porządkiem w tym burdelu taryfowym, dodajmy że do każdej z taryf jest tysiąc promocji które trzeba sobie włączyć, tego się nie chce nawet czytać i analizować...
    3
  • Users Avatars Mini
    Lucek pisze: 2014-07-25 10:21
    Rafał migracja na pewno nie będzie na takich zasadach :) nie wiem czy prawda co piszesz czy też konsultant miał złe informacje na temat posiadanego abonamentu.
    -1
  • Users Avatars Mini
    widzi pisze: 2014-07-25 10:26
    Mam taryfę Rodzina 20 bez telefonu czy to znaczy, że to mnie obejmie? Jeżeli tak to mam do wyboru: 1) Zmiana taryfy; 2) Podwyżka obecnej taryfy; 3) Zerwanie umowy;
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-07-25 11:51
    ASF# bardziej po to żeby sztucznie rozdmuchać marketing, promocje i jak jest problem to potem podreperować sobie bazę kart SIM i wyjść na plus (temu właśnie Nju służy).... czyli najczęściej - wizerunkowo... Dokładnie, sądzę tak samo, w pre-paid Orange taryfy+promocje jest burdel przeokropny że chyba nawet sam Dyrektor tego nie ogarnia. Najgorsze jest to że tego ogromu taryf i promocji już nawet sam ichniejszy system bilingowy nie jest w stanie "przemielić". Chcę jeszcze dopowiedzieć, żeby Towarzystwo sobie nie myślało że OrangePL wprowadzając Nju chciało zrobić Wam dobrze - chciało tylko i wyłącznie podreperować bazę kart SIM i potem wykorzystać to wizerunkowo.
    1
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2014-07-25 11:54
    do Lucek wiem co pisze bo tak mi powiedział konsultant zobacz wpis kilka wyżej że podobnie pisała inna osoba
    0
  • Users Avatars Mini
    Nadak pisze: 2014-07-25 14:42
    @rafał, kurcze, ale szał z tym abonamentem... trochę przesadzili z ceną :) na pewno możesz wziąć mniejszy. Przecież to skok z praktycznie najniższego na najwyższy... Obstawiam, że jakbyś połączył się z innym konsultantem, to byłaby zupełnie inna gadka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2014-07-25 20:36
    Przed chwilą rozmawiałem z Panią konsultant i usłyszałem co następuje: owszem mogę dokonać migracji, ale abonament będzie wyższy i potwierdziła kwotę 250 zł netto i nie będzie mi się to opłaciło. A tak wylicza to system i tego mają się trzymać, ale radzi mi co zrobić pozostać przy tym starym abonamencie, bo jest niski, a mam to samo co w wyższej kwocie i poczekać z około rok albo kilka miesięcy i wtedy zadzwonić bo zawarłem umowę na miesiąc przed wprowadzeniem JUMP. Wtedy może się coś zmieni. Lub zerwać umowę i zawrzeć nowa w JUMP. Stąd mam pytanie czy T Mobile wie co robi bo może stracić nowego klienta na zawsze. A widzę że chodzi po prostu o SKOK NA KASĘ PO CICHU ZWIĘKSZENIE ABONAMENTU TYM CO SIĘ NIE ZORIENTUJĄ I NIE SPRAWDZA CO IM SIĘ OPŁACI. Przecież ci co tam pracują nie są głupi i wprowadzając nowe taryfy wiedzieli że taka sytuacja będzie.i mogli od razu wszystko przewidzieć i przygotować regulaminy i dać możliwość przejścia na JUMP także z bluconect. A tego nie było proszę zerknąć na fora i komentarze. T M twierdziło że nie ma możliwości a teraz zachęcają. PO PROSTU T MOBILE ZNIECHECA KLIENTÓW CHCE PO CICHU STOPNIOWO WPROWADZAĆ NIEKORZYSTNE DLA NICH ZMIANY
    2
  • Users Avatars Mini
    RAFAŁ pisze: 2014-07-25 20:47
    Jeśli T M robi taki trik że daje możliwość zmiany taryfy ale kilkakrotnie większy abonament daje to nikt normalny na to się nie zgodzi i wybierze podwyższenie abonamentu o 5 zł czyli tez o podwyższenie. Więc ja dziękuję TM i rezygnuje z ich usług i nie wybiorę żadnej podwyżki. ani tej o 5 zł ani z 40 na 250. Jak odejdzie wielu klientów tak jak obecnie wielu juz odeszło i pisze na forach że odejdą to zmądrzeją. i kończąc opinie o TM twierdze że to strata dla klienta dawanie im nowych częstotliwości bo klient na tym nie skorzysta. Lepiej dać dla PLUSA lub PLAY bo ta mafia z orange i TM tylko zechce zedrzeć z klienta.
    6
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2014-07-26 05:36
    Napiszcie w związku z tym email do BOA T-Mobile. Wystarczy kilka zdań. Może faktycznie szablon lub algorytm coś świruje i błędnie oblicza taryfę. Będą zgłoszenia, na pewno się tym zajmą. Warto także w takiej korespondencji zaznaczać na jaką dokładnie taryfę wnioskuje się zmianę, na jaką wysokość abonamentu. Stworzenie takiego pisemka to 5 minut, zachęcam.
    1
  • Users Avatars Mini
    Abonent pisze: 2014-07-26 14:28
    Podwyżka o 5 złotych miesięcznie to 60 złotych rocznie. Czyli dla wielu jeden lub 2 "dodatkowe abonamenty" w ciągu roku. Pazerność niemieckiej firemki nie zna granic. 1-2zł/mies więcej może bym przebolał. Ale jeżeli mam tyle płacić albo migrować (ciekawe, czy nie będzie trzeba podpisać aneksu przedłużającego o np. 12-24 miesiące) na zupełnie niedopasowane do mnie "LUMPY", to do-nie-zobaczenia.
    7
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2014-07-27 06:11
    Uwielbiam takie argumenty - 60zł. rocznie. A w ciągu 10 lat? Ohohoho - na nowy smartfon uzbierasz...
    -6
  • Users Avatars Mini
    vai88 pisze: 2014-07-27 19:13
    Lewaddowska wpieradaj gotowac placki swojemu mezusiowi
    7
  • Users Avatars Mini
    Zordek pisze: 2014-07-28 09:53
    ~ musi być jakiś błąd, bo przy takiej umowie to powinna się pojawić propozycja jumpa za 39zł z no limit sms rozmowy oraz paczką danych, przynajmniej rodzice mieli taką możliwość.
    2
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2014-07-28 11:05
    Niestety nie błąd konsultant złożył reklamacje żeby zmniejszyć kwotę ale powiedział,że tak jest z wszystkimi prawie ofertami.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2014-07-28 11:08
    Wcześniej była możliwość dla ofert bez telefonu ,że po opłaceniu trzech rachunków mógłbym zmienić na JUMP ale większy, ale powiedzieli mi że r=teraz nie tylko system, wyliczai tylko reklamacje lub rozwiazanie umowy ewentualnie czekać jeszcze miesiąc i próbować wtedy może się coś zmieni.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lech pisze: 2014-07-29 19:29
    To baj baj T-Mobile za bardzo jesteście pazerni .Nie mam zamiaru do niczego dokładać .Zawarłem umowę i ona powinna obowiazywać do jej zakończenia .Ale jeśli Niemcy myślą ze bedą mnie walić w rogi to sie grubo mylą
    5
  • Users Avatars Mini
    Falisty pisze: 2014-07-30 00:33
    Dwa miesiące temu podpisałem aneks - jeszcze dostałem starą taryfę. W pakiecie: 800 minut do komórkowych + bez limitu do T-Mobile + 1 GB (39,90) + nolimit stacjonarne (5,00) + nolimit SMS/MMS (5,00). Wyszło 49,90. Teraz wyjdzie albo 54,90 (stary abo po nowemu) albo najtańszy"Jump" z tym co wyżej (tyle że komórki nolimit - ale mi wystarczy 800 minut) za 39,99/44,99 z LTE, ale z pakietem tylko 250 MB! Żeby mieć taki sam pakiet Int jaki miałem wcześniej, w "Jump" trzeba dołożyć 10,00, czyli 59.99, więc nie za bardzo kumam co jest tańsze? Po 11 latach w sieci z trzema numerami będę chyba zmuszony do odejścia do P4 (tam wychodzi niestety tyle ile płacę dotychczas w T-M) :(
    2
  • Users Avatars Mini
    slawczuk pisze: 2014-07-30 15:27
    W trakcie umowy na czas określony T-mobile nie ma prawa podwyższać abonamentu. Jedyna możliwość z godna z prawem, jeśli chcą sobie uporządkować sprawy z różnymi promocjami, to przeniesienie wszystkich to tych nowych JUMPów z podobnymi parametrami (lub lepszymi) za tą samą, dotychczasową opłatą abonamentową. To, co T-mobile robi teraz (płać więcej, albo wynocha), jest łamaniem prawa - żaden zapis w umowach na to im nie zezwala.
    0
  • Users Avatars Mini
    zdumiony pisze: 2014-07-30 21:28
    Blisko 20 lat korzystam z różnych operatorów i pierwszy raz zdarza mi się że operator w trakcie trwania umowy próbuje zmienić jej warunki na gorsze (tzn. podwyższyć abonament bez przyczyny). T-Mobile narusza warunki umowy a próbuje nakłonić klienta żeby to on zerwał umowę - bardzo sprytnie, ale to strzał w kolano bo każdy nowy klient będzie wiedział że podpisując umowę z T-Mobile na określonych warunkach musi się liczyć z tym, że za kilka miesięcy dostanie podwyżkę i będzie musiał szukać nowego operatora lub płacić więcej . Takie działania poważają wiarygodność operatora jako kontrahenta i mam nadzieję że się z tego wycofają. Zostało mi do końca umowy 4 miesiące i za te 4*5=20 PLN się chcą ośmieszyć, ciekawe co na to UOKiK , choć w treści umowy jest punkt o tym że operator może zaproponować nowe warunki klientowi a klient może je przyjąć lub zerwać umowę ale nigdy mi nie przyszło do głowy że to dotyczyć może ustalonych przy podpisaniu umowy kwot abonamentu.
    3
  • Users Avatars Mini
    Mike pisze: 2014-07-31 13:04
    Chyba sobie nie radzą z obsługą tej "niewielkiej" grupy abonentów, których obejmują zmiany, ale po 30 minutach oczekiwania na słuchawce mam propozycję dla mnie: Obecnie - pierwsza umowa podpisana w lutym b.r.: abonament 49,90 brutto (głosowe, SMS, MMS na komórkowe bez limitu + 2GB internetu) + 5 PLN brutto za nielimitowane do stacjonarnych = no limit na głosowe+SMS+MMS+2 GB za 54,90. (59,90 od września). Oferta przy przejściu do JUMP!: 79,90 brutto, (głosowe, SMS, MMS na komórkowe bez limitu + 1,5 GB internetu LTE) + 90 minut do UE, 90 z UE + 500 MB w roamingu. Czyli podsumowując zaproponowali mi 25 złotych podwyżki w związku z usługami, z których nigdy nie skorzystam (roaming na terenie UE) i okroili net o 500 MB w kraju. Z LTE nie korzystam i nie skorzystam - mój telefon nie obsługuje tej technologii - a tegoż również nie mam zamiaru zmieniać, bo spełnia wszystkie moje oczekiwania. TM - rozstajemy się - już postanowione. P.S. I nie rozstaję się w związku z podwyżką 5PLN/m-c tylko w związku z zasadami i odpowiedzialnością za to co podpisuję - a jednym z punktów umowy jest zastrzeżenie, że w trakcie trwania umowy nie można zmienić - o ile dobrze pamiętam - zestawu promocyjnego ani taryfy na inną. Rodzina 110 to chyba inna taryfa niż JUMP!??? Gratuluję T-M konsekwencji...
    5
  • Users Avatars Mini
    Mike pisze: 2014-07-31 13:08
    @ zdumiony: konsultowałem sprawę w UKE wczoraj i po wstępnych oględzinach pisma, które miał przed sobą prawnik - wszystko jest zgodne z obowiązującym w Polsce prawem. P.S. Ale mądre głowy z tych w T-M - całą akcję rozpoczęli w środku sezonu urlopowego - ciekawe ile osób nie zdąży się - np.w związku z wyjazdami urlopowymi - z tym pismem i nie zdąży podjąć decyzji i załatwić sprawy w odpowiednim terminie. Ciekawe czy mają tu zastosowanie zapisy KC mówiące o skutecznym doręczeniu korespondencji (czy jakoś tak to brzmiało).
    -1
  • Users Avatars Mini
    Mike pisze: 2014-07-31 13:09
    Zjadło mi "zapoznać" = (...) np.w związku z wyjazdami urlopowymi - z tym pismem zapoznać i (...)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike pisze: 2014-07-31 13:21
    Zjadłem "zapoznać": (...) np.w związku z wyjazdami urlopowymi - zapoznać z tym pismem i (...)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike pisze: 2014-07-31 16:21
    I już wiem wszystko. Przeniesienie numeru z t-mobile do konkurencji na takich samych (a nawet nieco lepszych warunkach) do końca obecnej umowy z t-m (jeszcze 17 m-cy) da mi oszczędność 120 PLN ;) wliczając w to opłatę aktywacyjną u nowego operatora. I nowa umowa na 15 m-cy :) JUMP! mówię stanowcze NIE :D Ale uwaga - podobno przy upartym informowaniu konsultantów przez telefon o chęci rezygnacji i odrzucaniu "bardziej opłacalnych" propozycji można usłyszeć o "asie w rękawie" w postaci "wycofania się" przez T-Mobile z podwyżki. Podobno też na kontach wszystkich abonentów, którzy otrzymali pismo jest marker zwalniający z opłacenia kary umownej w przypadku przenoszenia numeru z użyciem pełnomocnictwa udzielonego nowemu operatorowi. W sensie że można zrobić to automatycznie przez nowego operatora - nie ma konieczności informowania/powoływania się wprost na brak akceptacji proponowanych zmian - ale ja na piśmie tej informacji nie mam, wyczytałem gdzieś w czeluściach sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grucha pisze: 2014-07-31 22:24
    Mam w T-Mobile rozmowy sms i mms bez limitu do wszystkich i 2 GB internetu za 49,99 zł, po przejściu na JUMP dają mi rozmowy sms i mms bez limitu do wszystkich 1 GB internetu za 64,99... także jedyny wybór skorzystać z okazji i przejść do PLAY, mieć to samo co wcześniej w T-Mobile. Także robię Jump do konkurencji i do widzenia T-Mobile:)
    1
  • Users Avatars Mini
    Mike pisze: 2014-07-31 23:16
    @ UP Popieram w 100% i tak też uczynię. Po wizycie w salonie firmowym T-M wiem, że wystarczy standardowa procedura przeniesienia numeru z tzw. pełnomocnictwem dla nowego operatora, tylko należy pamiętać o opcji "z zachowaniem okresu wypowiedzenia". Ciekawe ile tak pięknie potraktowanych osób skorzysta z oferty T-M i zrobi JUMP - ale podobnie jak my (Grucha lepiej się tego nie dało wykorzystać ;)) - do innego operatora :P czy można to nazwać ironią losu?
    0
  • Users Avatars Mini
    czytelnik pisze: 2014-08-01 12:17
    kto może niech przenosi numer do innego opa. T-Mobile kłamie w żywe oczy o tej optymalizacji statych ofert z Ery. Wszystkie taryfy bez telefonu są objęte podwyżkami. Te nowe także.
    1
  • Users Avatars Mini
    zdumiony pisze: 2014-08-02 00:29
    @mike To że taki ruch jest zgodny z prawem i dopuszczalny w tresci umowy na ktora się klient godzi to jedno, a to że się robi z gęby cholewę to drugie, w ogóle cała ta sprawa to wygląda trochę jak wewnętrzny sabotaż T-Mobile'u . Łamanie umowy po 14 miesiącach żeby przez 4 kolejne do jej końca zarobić 20 PLN czyli 5 EUR to nie w niemieckim stylu . Gdyby podwyżkę dali na kontynuację usługi na czas nieokreślony po zakończeniu umowy promocyjnej terminowej to byłoby OK a tak pokazali co kombinują i do czego są zdolni - także w taryfach JUMP w przyszłości
    0
  • Users Avatars Mini
    mike pisze: 2014-08-02 10:32
    @zdumiony: i to właśnie powód dla którego wybieram JUMP! ale do innego operatora ;)
    1
  • Users Avatars Mini
    Ja, a nie kto inny pisze: 2014-08-03 09:04
    Otrzymałem takie pismo z T-Mobile z propozycją nie do odrzucenia. Nie podoba mi się takie traktowanie. Po ponad 10 latach zmienię operatora. Jednym słowem, robię reklamowany - jump.
    2
  • Users Avatars Mini
    Jump do konkurencji pisze: 2014-08-04 09:35
    Nie wiem, czy pamiętacie historę z NC+? Też chcieli nas wszystkich na siłę uszczęśliwić. Ja za takie coś dziękuję. Po wizycie w salonie T-M dowiedziałam się, że jeśli będę chciała zrezygnować z umowy popisanej w styczniu br. zapłacę karę umowną w wysokości 3200 zł. Naturalnie dają czas do końca sierpnia na bezkosztowe przejście do konkurencji - ciekawe, że robią to w szczycie sezonu urlopowego!!! Ciekawe jak przeprowadzić cesję będąc za granicą! Nie wspomnę już, że jestem oburzona zmianą umowy, która miała być niezmienną do końca jej trwania! T-M stracił moje zaufanie. Ja robię "JUMP", (ale podobnie jak już kilka osób tutaj) do konkurencji! Bo skąd mam wiedzieć, czy za kilka miesiećy ktoś znów nie bedzie chciał zmieniać niezmiennych umów?!
    2
  • Users Avatars Mini
    tosy pisze: 2014-08-04 15:38
    Sytuacja u mnie - przedłużany blueconnect, 7m temu, 20GB za 59pln bez sprzetu (bo K}}}}} niby po co?????), dzieki rabatowi na 10pln - za 49pln brut. Propozycja konsultanta I-kontaktu - oferta za 79pln netto z tab.... - nie wiem co dalej bo poprosiłem o sensowne oferty. Przekierował mnie do "specjalisty od sprzedaży". Specjalista musiał się trzy razy konsultować z "kierownikiem", później oddzwaniał bo kierownik musiał zapytać sie swojego kierownika... Ostateczna propozycja - jump na 30GB za 60pln na 24m.Albo 73pln ze sprzetem, którym jest tu modem za 9pln... Czyli mam troche wiecej za 10pln miesiecznie wiecej - ani sie o to nie prosiłem ani tego nie chciałem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Po prostu "mam wziąć" albo zapłacić grzecznie haracz.... Oprócz tego numeru mam jeszcze dwa simy w tm, oba aktywne w firmie. Stracę rabat który miałem wczesniej a umowa PRZEDŁUZY sie "nijako" o 24m od daty końca normalnej umowy - czyli teraz przedłużam umowę na 3 LATA!!!! Tmobile to pierwsza firma która ZMUSZA klienta do zapoznania sie z ofertą konkurencji.... Nie znam wielu takich firm... Podpisanie ostatniego przedłużenia odbyło się tak że byłem super zadowolony - dostałem takie warunki jakie chciałem bez wychodzenia z domu. 7 miesiecy później te warunki zostaja tak po prostu wyrzucone do kosza... I na dodatek czytam że to "stara oferta" albo że jestem "klientem o małym abonamencie".... Jaki jest w tym cel???? Dziś idę do Plusa a potem do Orange, jeżeli oferta Plusa będzie mniej więcej podobna (25GB to i tak dla mnie za dużo w tej konkretnej kwestii) to przejdę tam bez chwili zwłoki - tym bardziej ze otwieram sobie tym bezkłopotliwą możliwosc wejscia w przyszłości w "połączone uslugi" w Plusie. Blueconnect-a nie musze przenosic ani sie specjalnie męczyć - zakup nowej usługi w Plusie tez nie wymaga praktycznie zadnych wydatków czasowych... Niech mi wytłumaczą fanboye tmobile jak to jest że zmusili wieloletniego klienta do zapoznania sie z ofertą konkurencji???????
    0
  • Users Avatars Mini
    niezorietowany pisze: 2014-08-04 19:54
    ja mam 2 taryfy rodzina 20 jedna to sam sim, a druga to z telefonem, i dostalem pismo tylko na ta umowe bez telefonu, rozumiem ze t-m chodzi tylko o standaryzacje do jednych opcji tylko te umowy bez telefonu bo te umowy z telefonami to jakos im ze sa inne od jump to nie przeszkadza???????
    1
  • Users Avatars Mini
    Skinek pisze: 2014-08-04 20:41
    Starych taryfach?! Od kwietnia jestem w T-Mobile (od samego początku bardzo żałuję ponieważ w tej sieci panuje informacyjny chaos, nie działają poprawnie ani strona z danymi ani aplikacja na telefon a na dodatek mieszają z fakturami na nieziemską skalę). Pod koniec lipca dostałem pismo o zmianie w umowie... Ucieszyłem się bo mogę od nich uciec bez płacenia kary 5000zł ( posiadam ofertę premium nazywaną wymiennie rodzina 110 - jedną ofertę nazywają różnymi nazwami... a potem sami nie wiedzą jak naliczać opłaty...)
    1
  • Users Avatars Mini
    Pan Patafian pisze: 2014-08-05 16:13
    Zobaczcie rozmowę, którą T-Mobile chciało zablokować: http://www.youtube.com/watch?v=LxbcCU9IVL4
    0
  • Users Avatars Mini
    andzia pisze: 2014-08-05 19:24
    czy pani rzecznik t-mobile za starą uzna taryfę ze stycznia 2014? ja też dostałam liścik od t-mobile, bo moja półroczna umowa jest już stara??? w związku z tym żegnam t-mobile po nawet nie wiem ilu latach, w zasadzie odkąd sięgam pamięcią. czas teraz dać zarobić innemu operatorowi, bo numer t-mobile nie przejdzie. stać mnie na te 5 zł dodatkowo do abonamentu, ale poczułam się dyskryminowana, bo mam półroczną umowę bez abonamentu. czekam tylko na taki ruch t-mobile dla umów z telefonem i już mnie tam nie ma z pozostałymi 2 numerami. nieładnie t-mobile, tak się nie robi, wizerunkowo przepadliście z kretesem...
    2
  • Users Avatars Mini
    Niezadowolona pisze: 2014-08-05 19:30
    Mam do poniesienia miesięcznie około 45 zł kosztów umownych wliczając w to aktywowane usługi, jednak w ostatnich miesiącach ponosiłam koszty w granicach 100 zł. Dzwoniąc dziś w sprawie migracji dowiedziałam się, że mają dla mnie ofertę nie do odrzucenia 129,99. Rozpacz. Zostałam ukarana za to, że zostawiałam im więcej kasy niż się do tego zobowiązałam. Bez komentarza. Już szukam w ofertach konkurencji...
    1
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2014-08-06 11:30
    proponuje utworzenie na Facebook nabici w T Mobile ale będą mieli reklamę jak M Bank
    3
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2014-08-06 20:58
    To "porządkowanie" to ściema - gdyby tak miało być, to by nie pozostawili opcji dopłaty 5 zł do aktualnej taryfy - przecież przez to nie zrobi się z niej Jump...
    1
  • Users Avatars Mini
    ryhor pisze: 2014-08-06 21:48
    To palanty po rodzicach palantach championach z championów.
    0
  • Users Avatars Mini
    rozczarowany pisze: 2014-08-06 23:26
    bylem z tm 14 lat i gdybym nie otrzymal przed koncem obecnej umowy listu o tresci - DAWAJ FORSE ALBO SPADAJ DZIADU - pewnie po jej zakonczeniu podpisal bym nastepna /wyzsza - bo dla niewielkich korzysci nie zmienalem dotad operatora/ ...... ale po takim potraktowaniu/nie dotrzymanie warunkow umowy DLA PARU ZLOTYCH / --- odchodze z t- mob I NA PEWNO NIGDY DO NICH NIE WROCE
    1
  • Users Avatars Mini
    Doradca_BiznesowyPLAY pisze: 2014-08-08 11:09
    Drogi Kliencie! Jesteś rozczarowany podwyższeniem rachunków za telefon? Chcesz zmienić operatora i płacić jeszcze mniej? Zadzwoń 739-24-50-37 Zawsze może być lepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    eratoman pisze: 2014-08-08 22:29
    a co z obciążeniem jak ludzie zgodzą się placic 5 zl więcej? wtedy problemu nie ma?
    0
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2014-08-11 14:15
    Takie "zawiadomienie" zwykłym, nie poleconym listem, nie jest wiążące. Można potraktować to jak zwykłą reklamę zaśmiecającą skrzynki pocztowe, czyli - KOSZ. A jak przyjdzie powiększony rachunek, wtedy zrobić awanturę o jednostronne złamanie umowy przez T-mobile z całymi konsekwencjami z tego wynikającymi. Niech się cwaniaczki tłumaczą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pan Elf pisze: 2014-08-11 14:26
    www.facebook.com/pages/Stop-Wysokim-Cenom-W-T-Mobile-Polska/276505065877397?ref=hl&ref_type=bookmark Profil już jest zapraszam do lajkowania
    0
  • Users Avatars Mini
    boss pisze: 2014-08-13 20:52
    lewandowski kosztuje ale na to kasę mają... nie mają sumienia przysyłając emerytce pisemko o podwyżce cen. gdy dostali wypowiedzenie to dzwonili ze skulonym ogonem z propozycją zostawienia poprzednich warunków! PAJACE DO KWADRATU!
    0
  • Users Avatars Mini
    ado pisze: 2014-08-15 15:17
    Czy wy ciemna maso nie rozumiecie znaczenia stare taryfy ? Co z tego, ze ja podpisales w styczniu, lutym czy nawet w maju ? Skoro one są od 20xx roku na rynku ? Nie jestem na szczęście klientem t-m i nie będę widzac co robi, ale nie róbcie z siebie idiotow.
    -1
  • Users Avatars Mini
    12345 pisze: 2014-09-06 09:23
    Widzę, że problem mam nie tylko ja. Krótko - dzwoniła do mnie pani z TM w sprawie jumpa i zgodziłam się po tym, jak usłyszałam, ze będę płacić 69 zł, co przy moich warunkach opłacało mi się. Jakie było moje zdziwienie, jak po 3 dniach od rozmowy otrzymałam fakturę 264 zł. Nie dochodzą do nich argumenty, ze zostałam wprowadzona w błąd (rozmowa pewnie jest nagrana), a poza tym kto przy zdrowych zmysłach zamienia 50 na 250 ?? oświadczyłam, że nie zapłacę, a oni mi, że sprawa oprze się o sąd itp. może i algorytm się myli, jednak ludzie tam pracujący nie chcą też przyjmować do wiadomości, że tak się nie robi. I co teraz ?
    0
  • Users Avatars Mini
    sk pisze: 2014-10-27 12:37
    HAHAHA-policzyłem.Zyskali na mnie 35 zł.Odchodzę na zawsze.Podobno dostałem informacje listownie(?).Poczekam 7 m-cy do końca umowy.Byłem ich abonentem 10 lat.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: