Od teraz zarówno nowi, jak i obecni klienci T-Mobile na kartę będą mogli aktywować usługę w kilku krokach, bez wychodzenia z domu.
W przypadku obecnych klientów wystarczy zakupić doładowanie za minimum 25 zł poprzez aplikację „Mój T-Mobile” lub stronę www.doladowania.t-mobile.pl.
Wówczas konto zostanie zasilone pierwszym 10-gigabajtowym pakietem danych do wykorzystania w ciągu 30 dni. Aby uzyskać drugie tyle, należy następnie aktywować ofertę „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i 10 GB za 25 zł na 30 dni” na jeden z poniższych sposobów:.
Bonusowe 10 gigabajtów zasila konto użytkownika po każdorazowym doładowaniu kwotą 25 zł za pomocą aplikacji operatora lub wyżej podanej strony internetowej. Z kolei opcja rozmów i wiadomości bez limitu wraz z kolejną paczką internetu odnawia się w sposób cykliczny, po upływie 30 dni
W przypadku nowych użytkowników zasady korzystania z promocji są podobne, konieczny jest jednak zakup startera.
Użytkownicy na start otrzymują ofertę na 5 dni, który zapewni im rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu oraz pierwszy 1GB danych do wykorzystania. Następnie należy doładować swoje konto w dowolnym kanale za 25 zł i aktywować ofertę nielimitowanych rozmów, SMS-ów oraz 10 GB za 25 zł na 30 dni. Dodatkowa paczka 10 GB po doładowaniu trafi automatycznie na konto klienta. Informacja o aktywacji darmowego pakietu internetu zostanie nadesłana wiadomością tekstową.
dodatkowo w każdy piątek na użytkowników czekać będą również specjalne prezenty w ramach akcji Happy Friday, do odebrania w aplikacji „Mój T-Mobile”.
Klienci T-Mobile mogą korzystać także z innych opcji dostępnych w ramach oferty operatora, m.in. Supernet Video.
Usługa umożliwia oglądanie filmów, seriali czy teledysków, bez zużycia w kraju danych z posiadanego pakietu. Aktywacja usługi Supernet Video kosztuje zaledwie 5 zł i pozwala na odtwarzanie treści z kilkunastu różnych platform przez 5 dni bez limitu. Przygotowano też ofertę 30-dniową za 30 zł z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami, MMS-ami, 10 GB i Supernet Video. Po doładowaniu konta w aplikacji „Mój T-Mobile” na konto dodatkowo trafi bonus 10 GB za darmo. Dzięki temu klient korzysta z oferty bez limitu i 20 GB oraz Supernet Video bez żadnych ograniczeń za 30 zł.
Najnowszą ofertę T-Mobile na kartę wspierać będzie kampania reklamowa, którą od 15 czerwca będzie można zobaczyć w telewizji, komunikacji online, social mediach oraz na nośnikach w punktach sprzedaży.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
Więcej informacji o nowej promocji i dostępnych w jej ramach promocjach znaleźć można na stronie tutaj.