T-Mobile powalczy o SOHO/SME: lepsza obsługa klientów i czytelniejsze oferty utrzymaniowe

Promocje
Opinie: 26

T-Mobile zaprezentował dziś swoją nową strategię dotyczącą rynku małych firm (segment SOHO/SME). Wiadomość jest AKTUALIZOWANA!

Pełny zapis konferencji prasowej i nowe reklamy:

Operator nie przestawił dziś nowej oferty (taryf) dla biznesu, a jedynie zaprezentował swoje nowe podejście do klientów. Głównym celem na być zmniejszenie CHURNu w tym nadal lukratywnym segmencie rynku. 

Targetem komunikacji T-Mobile mają być "fachowcy" oraz "aktywni optymiści - polska klasa twórcza". W reklamach ma nadal występować Tomasz Kot.

Zaprezentowane zmiany składają się z dwóch głównych elementów - polepszenie obsługi w salonach i call center oraz prezenty przy przedłużaniu umowy.

Zmiany w jakości obsługi w salonie:

  • specjalne stanowiska dla biznesu

Zmiany w jakości obsługi klienta poprzez infolinię:

  • 9 na 10 spraw w pierwszym kontakcie
  • gdy nie uda się sprawy rozwiązać to T-Mobile poda termin jej rozwiązania
  • nie przełączanie klienta do innych konsultantów
  • klient biznesowy przełączany automatycznie do dedykowanych konsultantów

Program z prezentami - Stali klienci mają lepiej:

  • trzy prezenty do wyboru: podwojony pakiet danych na cały okres umowy, dwie aplikacje do wyboru: NaviExpert lub Norton Antyvirus z bezpłatnym abonamentem na 2 lata, zniżka na urządzenie (do 200 zł)

T-Mobile pokazał także nowe oferty promocyjne, które są dostępna także dla nowych klientów. Oferty te będą wykorzystywane w komunikacji:

  • router D-Link z nielimitowanym LTE - 59 zł - oferta była dostępna regionalnie, teraz ma być dostępna w całym kraju
  • zestaw 2w1 - tablet Huawei MediaPad oraz Huawei P8 - za 99 zł

Z regulaminem oferty Stali mają lepiej można się zapoznać poniżej (do pobrania).

Chcemy zmienić nasze postrzeganie i zaprezentować nowe podejście. Planujemy zmiany we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy patrząc na nie z perspektywy oczekiwań Klientów, począwszy od uproszczenia portfela produktów i usług, skończywszy na przearanżowaniu procesów wewnętrznych- mówi Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska.

Prezentacja z konferencji:

Zdjęcia z konferencji:

Kampania reklamowa:

Zmianom będzie towarzyszyła duża kampania reklamowa.

Hit od T-Mobile to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej operatora, która rozpocznie się 24 października. Kampanię otworzy umieszczone we wszystkich głównych dziennikach i tygodnikach oświadczenie podpisane przez prezesa T-Mobile Polska – Adama Sawickiego. W skierowanych do klientów słowach zapowiedziane zostaną pierwsze proklienckie inicjatywy operatora, ale przede wszystkim obietnica koncentracji na zadowoleniu i satysfakcji klienta.

Nową kampanię teasuje 10-sekundowy spot emitowany w TV i mediach online od 17-go października. Przygotowujący się do wyjścia na scenę Tomasz Kot i słyszalne w tle odgłosy rozemocjonowanej publiczności stanowią dobrą zapowiedź tego, co aktor zaprezentuje w kolejnych filmach reklamowych.

Dwa nowe spoty pojawią się w TV i online już od 24 października. Adresowane do małych i średnich firm, będą uwypuklać zmianę standardu obsługi i ofertę dopasowaną do ich potrzeb.
Teledysk do pierwszego „Hitu od T-Mobile” zatytułowanego Przywileje dla stałych klientów, rozgrywa się w scenerii nowoczesnej pracowni stolarsko-tapicerskiej. Występujący w roli właściciela Tomasz Kot śpiewająco komunikuje zalety nowej oferty dla stałych klientów i informuje, że od teraz stali klienci T-Mobile otrzymają zawsze lepszą propozycję niż nowi.

W tej samej konwencji utrzymano drugi „Hit od T-Mobile”: Wszystkie sprawy od ręki. Występujący w roli mechanika samochodowego Tomasz Kot, wspólnie z pozostałymi pracownikami zakładu podkreśla nowe standardy obsługi w T-Mobile. Dzięki dostępnemu i skutecznemu serwisowi (9 na 10 spraw załatwionych w pierwszym kontakcie) właściciele mogą skoncentrować się na tym, co naprawdę ważne, a więc prowadzeniu swojego biznesu.

Kampanię wspierają dodatkowe działania, które obejmują prasę, radio, kanały społecznościowe, owned media, reklamę wielkoformatową OOH oraz materiały POS w salonach operatora.

Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, która oprócz reklam telewizyjnych przygotowała komunikację outdoorową oraz spoty radiowe. Za planowanie i zakup mediów oraz kreacje internetowe odpowiadał Starcom Mediavest Group (SMG). Przygotowanie materiałów BTL powierzone zostało agencji G7, a działania w mediach społecznościowych agencji Blueberry.

 

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (26):

Komentuj

Komentarze / 26

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Robert pisze: 2015-10-23 12:12
    Nie słuchają klientów nie słuchają a jak będą słuchać jak obecnie słuchało PO swoich wyborców to wynik przesądzony :-)
    5
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-10-23 12:23
    T-Mobile chcialo się pokazac no i się pokazalo. Zrobili konferencje aby się przypomniec ze w ogole istnieja i ze maja jakas tam oferte dla malego biznesu. A co dla klientow indywidualnych? Nic, zupelnie nic. Prywatni się dla tej firmy nie licza. Czas spadac. Konferencja się odbyla ale konkretow zadnych. Dla mnie to slodkie pierdzenie. Czyzby uczyli się PR'u od Orange?
    10
  • Users Avatars Mini
    Mk pisze: 2015-10-23 12:32
    Teraz ,jak tyle ludzi odeszło operator się obudził ,teraz możecie się spakować i ....
    6
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-10-23 12:33
    A ja dopowiem jeszcze jedno. T-Mobile chwali się wprowadzeniem dedykowanych stanowisk obslugi dla malych firm w Salonach (ktorych i tak jest coraz mniej bo salony sa zamykane...). Tym samym nie dajcie sobie mydlic oczu, Prezes stosuje tutaj technike mowienia pol-prawdy. Wprowadzono te stanowiska celem oszczednosci finansowych dla firmy i jako efekt zwolnien pracownikow. Dlaczego? A no dlatego, ze pozbyto się mnostwo Autoryzowanych Doradcow Biznesowych, ktorzy to do niedawna byli na wyciagniecie reki dla SOHO/VSE. Swego czasu kazdy maly biznes (od 3SIM'ek) mial swojego ADB-a. Dzisiaj, tychze samych klientow wysyla się do Sklepow Firmowych czynnych najczzesciej do 18:00 i zacheca się ich do stania w kolejce. Więc, niejako zrobiono "fige" malemu biznesowi zabierajac im dedykowanego przedstawiciela, dostepnego czy to na telefon czy z dojazdem do firmy. Dodam, ze przeciez tym ze malym biznesem beda się zajmowac sztandarowi sprzedawcy w sklepach firmowych po jakims tam smiesznym przeszkoleniu, często osoby mlode, z kilku-miesiecznym stazem pracy na stanowisku konsultanta/sprzedawcy - ciekaw jestem jak to wyjdzie z jakoscia obslugi - bo, czasami to nawet "Baza Wiedzy" nie pomaga (hyhy!). To tyle, moich pierwszych przemyslen. Panie Prezesie Sawicki - NALEZY MOWIC PRAWDE. Czasy propagandy i manipulacji się koncza!... PS: z przedmowcami się także zgadzam.
    8
  • Users Avatars Mini
    kh pisze: 2015-10-23 12:43
    9 na 10 spraw przy pierwszym kontakcie. Szkoda, że na taki kontakt trzeba czekać prawie godzinę, zanim sie dodzwonisz.
    7
  • Users Avatars Mini
    Daniello pisze: 2015-10-23 12:57
    Tak samo było kiedyś z Plusem beton nie do rozbicia z oferta, obudzili sie dopiero teraz jak stali sie praktycznie najmniejszym operatorem pod wzgledem liczby klientow i wprowadzili smartdom tylko, że już straconych klientów prawdopodobnie nie odzyskają. T-Mobile też tak prędzej czy później skończy jeśli dalej się bedzie czuł liderem nie do obalenia.
    4
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-10-23 13:12
    Tak jak napisałem powyżej. Obecne zmiany to tylko znowu kosmetyka okraszona bogatym słowotokiem i prezentacją "o Polakach", którzy imają się każdego biznesu jaki tylko się da. Ja tak się zastanawiam czy ten zacny management po tychże międzynarodowych zagranicznych Uczelniach nie umie nic innego niż OSZUKIWAĆ ?! Panie Sawicki - czy naprawdę Pan nie ma w ekipie nikogo twórczego, innowacyjnego i pomysłowego|? W tej chwili nic się nie zmieniło merytorycznego - nadal droga donikąd, droga na mielizny. Na tym kursie i ścieżce idziemy ku końcowi i upadkowi... [tu już słodkie pierdzenie nie wystarczy]. Naprawdę nie wszyscy klienci to frajerzy i idioci.
    3
  • Users Avatars Mini
    Orange pisze: 2015-10-23 13:18
    ale kontakt z ich strony jest bardzo szybki wystarczy poprzez konto abonenckie zostawic wiadomosc z probleme odzwaniaja juz na drugi dzien nawet po 8:00 rano wiem bo dzwonili do mnie :)z moja zgłoszana sprawa techniczna
    -1
  • Users Avatars Mini
    echi pisze: 2015-10-23 13:22
    takie dedykowane stanowiska w logiem "ERA BIZNES" w salonach były już dawno temu, po rebrandingu je zlikwidowano...teraz jak widać wraca się do korzeni i najlepszych standardów które już były ofrerowane wcześniej. i na co był ten cały rebranding? żeby pokazać kto kogo skolonializował?
    1
  • Users Avatars Mini
    lolik pisze: 2015-10-23 14:00
    A mi się wydawało, że to ogłosił Operator to jest ABSOLUTNY standard, jeśli chodzi o obsługę Klienta a tu patrz NOWOŚĆ od OPERATORA! To tak jak z tym, że podatnik ma zawsze rację - niby dawno to jest w Konstytucji, ale urzednicy skarbowi nie wiedzą co to Konstytucja i musieli im to wpisac literka po literce do Ordynacji. Co za kraj #polskawruinie
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-10-23 14:11
    Ten kontakt elektroniczny z BOA na e-mail'a wcale nie jest taki szybki. Ja już czekam na odpowiedź na jedno zapytanie tydzień czasu i powoli powątpiewam czy się aby doczekam. Ten ichniejszy "Dział Korespondencji" tez powoli coraz mniej sprawnie funkcjonuje i spadła jego wydajność pracy. Owszem, kiedyś były epizody że odpowiadali tego samego lub zaraz następnego dnia ale to już raczej przeszłość. Chyba za dużo tam studentów pozatrudniali. Najgorsze jest że czasami wiadomości czytają powierzchownie i odpowiadają niezrozumiale, nieadekwatnie do zgłoszenia czy problemu - co tylko przeciąga sprawę i powoduje konieczność ponownego "mielenia sprawy" - a to nie jest profesjonalizm. Jakby na to nie patrzeć, czas T-Mobile się chyba już skończył... @lolik no właśnie, opowiadano tutaj absolutne trywiały i generalnie mówi się o tym, co jest podstawą i niejako meritum obsługi klienta a oni to wprowadzają jako nowość. Szkoda gadać. /Powoli zaczynam dochodzić do wniosku, zarówno po aukcji LTE jak i po tej konferencji że tam w zarządach siedzą niebywałe miernoty, którym płaci się miliony. Na szczęście, wybory już niedługo...
    2
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2015-10-23 14:52
    @lolik...tu wlasnie jest chyba pies pogrzebany..to standard...chyba powinni podkreslac, ze maja super LTE, genialny zasieg...ze wszystko dziala i nie musisz dzwonic do bok lub stac w kolejce w salonie...czyli uciec do przodu :-)
    1
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-10-23 15:12
    stanowiska do obsługi firm są także w salonach firmowych Plusa i w Orange. Czy są w PLAY - nie wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gas pisze: 2015-10-23 15:13
    No co do pokrycia zasięgiem to miażdżą, powinno to być jakoś wspomniane ale no co ja tam wiem :) Nie no biznes biznesem, dla karciarzy usunęli 4 grosze, ja tam czekam na jakieś inne kroki, zobaczymy co jeszcze są w stanie zmienić ;)
    3
  • Users Avatars Mini
    Eryc pisze: 2015-10-23 15:56
    Fajnie, małe zmiany a duże znaczenie. Spodziewam się, że to nie koniec zmian, a dopiero początek :-)
    -1
  • Users Avatars Mini
    Brawo dla mnie pisze: 2015-10-23 16:15
    slodkie pierdzenie, do tego jeszcze w "obcym jezyku" , nie stac ich na pracownikow z Polski ?
    3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-10-23 16:47
    Ja się obawiam czy aby Sawicki nie idzie takim trendem nowomowy w stylu "jakość", "obsługa", "najwyższy standard" którą sobie sam wykreował jako swoje motto oraz strategię i buduje ten trend systematycznie aby te słowa przylgnęły do jego Prezesury, do Marki aby to właśnie tak został zapamiętany. To jest niejako kopia polityki PLAY'a którą usilnie kreował swego czasu używając słowa "taniość" i tak dalej, co do dzisiaj w niektórych umysłach jeszcze tak to funkcjonuje więc się częściowo sprawdza. W myśl zasad marketingu to co się powtarza 1000x to się utrwala w pamięci ale czy... naprawdę o to chodzi? Czy naprawdę tak trudno pokazać coś nowego, nieszablonowego, niestandardowego w niezmierzonym świecie telekomunikacji i informatyki? Bo dzisiaj się ośmieszono - pokazano smutne i negatywne zjawisko gdzie obsługę klientów biznesowych z ADB'ów zepchnięto do Sklepów Firmowych i to się lansuje jako sukces. Naprawdę - to jest śmieszne i niepoważne. Kogo zarząd chce w ten sposób oszukać? Jeśli chciano pójść o krok dalej kosztem niewielkiego nakładu pracy, można było się powzorować na dawnych czasach Polkomtelu (kto pamięta, ten wie - zarząd T-Mobile widać tego nie pamięta i nie wie) kiedy to w ówczesnych Salonach Firmowych Plusa były tworzone wydzielone części lub pomieszczenia do obsługi klientów VIP (tak było napisane dosłownie - cyt. "oferty specjalne / obsługa klientów VIP"). W ramach tej nomenklatury słownej rozumiano klientów prywatnych jak i biznesowych spełniających określone standardy, najczęściej albo wysokie ARPU albo portfolio usług - wiadomo. No ale, co ja tu będę się brał za bezpłatne doradztwo Nieudacznikom po Wyższych 'Óczelniach' (nieudaczników, którzy, nomen omen, zamieniają salony z większych powierzchniowo na mniejsze tez aby zaoszczędzić na kosztach wynajmu lokalu i wykorzystać każdy centymetr miejsca - tak zrobiono z salonami T-Mobile m.in w Rzeszowie, w Lublinie itd.)... Dzisiejszą konferencją jestem zażenowany i wydaje mi się że to już wystarczająco wyjaśniłem dlaczego.
    2
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2015-10-23 20:06
    Nic nowego. Nic odkrywczego. Niczym myszka wystająca z dziury w ścianie. Długo nad tym myśleli bo miało byc we wrześniu... ale to zwykłe ściemnianie. Nadal żadnego przełomu.
    0
  • Users Avatars Mini
    paw pisze: 2015-10-23 21:40
    Mojemu ojcu po 17 latach u nich w sieci pozwolili odejsc do Virgin nie proponujac w zamian zupelnie nic sensownego, w efekcie czego moj papcio ma teraz w Virgin wszystkiego maxymalnie wiecej za mniej zlociszow i bez umowy. Tak to wlasnie Ci z tego rozowo-gejowskiego T dbaja o swoich klientow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2015-10-23 22:33
    Piszecie o jakości, o potrzebie lepszej obsługi, o potrzebie lepiej wykształconej kadry i o dojazdach przedstawicieli, nie wspomnę o najlepszych technologiach, LTE w każdej dziurze i braku telefonów za 1 zł. I wspominacie co było kiedyś. To wam powiem co było kiedyś - kiedyś średnia na SIMa wynosiła 100 złotych!!! A dziś nie wiem czy wynosi 20 złotych. Więc jeśli nie stać Was na jakość to nie oczekujcie że ktoś ją Wam da!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2015-10-23 22:37
    I jeszcze jedno - polecam zrobienie taryfy VIP, która będzie miała swoją dedykowaną kadrę, będzie miała specjalną obsługę, a numery w taryfie VIP bedą miały pierwszeństwo w sieci. Jestem ciekaw ilu narzekaczy będzie gotowa zapłacić za jakość której oczekuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-10-23 23:02
    Jeśli dobrze pamiętam to średnia dla segmentu post-paid prywatnego wynosi 67 PLN a dla biznesu średnia wynosiła 108 PLN - takie cyfry mi się kołaczą w pamięci. Więc Ci co wymagają, mają rację i słuszne podstawy. Tutaj pre-paid nie krzyczy o nic, nawet głosu nie zabiera. Swoją drogą trzeba przyznać rację - T-Mobile to moloch pełen wszystkich chorób tego faktu bycia molotem, coś jak dawny Polkomtel przed 'polsato-cyfryzacją'..
    0
  • Users Avatars Mini
    piotr pisze: 2015-10-24 15:46
    @Greq Przecież najwyższe taryfy mają to
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-10-25 04:33
    Tylko T-Mobilowe biznesowe taryfy i stare w T-Mobile tzw. Jumpowe /te nowe oferty sa oparte na taryfach rodzinnych/. Generalnie, jest gowno. Gowno jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gość pisze: 2015-10-25 12:43
    Zapowiadane zmiany w T-Mobile S.A to kosmetyka operator już przesyła do swoich klientów (firm) aneksy dotyczące zmiany umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych dlaczego Pan Prezes się do tego nie ustosunkował czy to nowe podejście proklienckie tak głośno zapowiadane. Widać ewidentnie kolejny skok na kasę mało w abonamencie a resztę można dokupić w tzw. paczkach ciekaw jestem ilu klientów znowu odejdzie z T-Mobile S.A mam nadzieję żę wynikiem tych działań znowu Pan Prezes będzie mógł się pochwalić. Żałosne jest to że T-Mobile daje prezenty za przedłużanie umów tzn. usługi które nie mają wzięcia i jest to wielki hit zapowiadany gratuluje... Za niedługo T-Mobile będzie miało mniej klientów od Plusa to może wtedy ktoś się obudzi ale będzie za późno. Oferty przedstawiane klientom specjalne dopasowane do ich potrzeb nie są adekwatne do tego z czego korzysta dany klient bo nawet konsultant dzwoniący z BOK przedstawiając nową ofertę nie zna oferty z jakiej klient obecnie korzysta polecając ofertę gorszą twierdząc że jest lepsza...
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-10-26 01:16
    @Gość wszyscy tak robią, cała W3. Wynika to z efektu zatrudniania telemarketerów często z firm zewnętrznych. Pazerni na kase operatorzy chcą za wszelką cenę nakręcić sprzedaż Po prostu nie należy się na tego typu metody nabierać zwłaszcza że one są konstruowane z najwyższymi technikami socjo-marketingowymi.. Same Orange Polska ma około 40 takich firm "na telefon" z którymi kooperuje - nawet z ofertami aneksowymi Oni także wydzwaniają.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: