T‑Mobile zwiększa liczbę stanowisk w biurze zapasowym

Newsy
Opinie: 20

T‑Mobile Polska otworzył nowe biuro zapasowe we Wrocławiu i oferuje przedsiębiorcom w sumie 273 w pełni wyposażone stanowiska pracy.

Biuro zapasowe jest elementem rozwiązania opartego o usługi dostępne w centrach danych T‑Mobile, które ma zapewnić przedsiębiorcom zachowanie ciągłości procesów biznesowych niezależnie od okoliczności.

W nowo otwartej lokalizacji we Wrocławiu przedsiębiorcy będą mieli do dyspozycji 55 w pełni wyposażonych stanowisk pracy z dedykowaną siecią LAN, sprzętem komputerowym, drukarkami, kopiarkami oraz faksami. T‑Mobile Polska oferuje w tej lokalizacji miejsca parkingowe oraz pełny monitoring wraz z ochroną budynku i w razie konieczności ze strefami ograniczonego dostępu.

Biuro zapasowe to usługa oferowana firmom, które nie mogą pozwolić sobie na przerwanie działalności operacyjnej. W przypadku katastrof, takich jak pożar, powódź, czy kradzież lub w przypadku awarii „lokalizacji” (utrata zasilania, awaria infrastruktury telekomunikacyjnej itp.) biuro zapasowe może stanowić jedyny ratunek dla firmy. T‑Mobile Polska jest w stanie zagwarantować ciągłości funkcjonowania kluczowych działów przedsiębiorstwa podczas lub tuż po wystąpieniu wyżej wymienionych zdarzeń w jednym z dwóch biur zapasowych, oferujących w sumie 273 stanowiska pracy utrzymywane w gotowości operacyjnej 24/7. W ofercie T‑Mobile Polska znajdują się dwa warianty biur zapasowych: stanowiska dedykowane, czyli stanowiska biurowe przygotowane i wyposażone pod jednego określonego klienta oraz stanowiska współdzielone, które są oferowane kilku firmom, ale nie więcej niż czterem jednocześnie, których siedziby ze względów bezpieczeństwa są oddalone, o co najmniej 1 km od siebie.

Opinie:

Opinie archiwalne (20):

Komentuj

Komentarze / 20

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Liwiusz pisze: 2017-08-23 12:54
    Tmobile to operator telekomunikacyjny, czy firma preppersowa?
    4
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2017-08-23 12:55
    To wygląda jak krajobraz po zlikwidowany call center. Za darmo raczej tego nie oferują. To ile to biuro zastępcze ma km?
    6
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-08-23 13:03
    Po co im to jak oni mają najmniej klientów? I robią też wszystko żeby ich nie mieć.
    8
  • Users Avatars Mini
    . pisze: 2017-08-23 13:26
    A potem ją się dziwię, że w BOK'u nikt nie odbiera telefonu...
    5
  • Users Avatars Mini
    Pop pisze: 2017-08-23 13:37
    Założę się że to ich stare Call Center tyle tylko, że "odświeżone". Te komputery pierwszej wiosny, ani drugiej, trzeciej i czwartej nie mają... Są 4 co do wielkości (czyli ostatnim) operatorem, a zachowują się jakby mieli monopol. Coś nie mogą się pogodzić, że czasy świetności Ery już dawno dawno temu minęły.
    6
  • Users Avatars Mini
    ~~ pisze: 2017-08-23 14:22
    Więcej telemarketerów? hahaha
    4
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-08-23 14:55
    Trzeba powiedzieć jasno:T-Mobile nie jest zainteresowane rynkiem prywatnym ani tym bardziej rynkiem przed-płaconym. Krótko mówiąc klienta prywatnego mają głęboko w d. . Niestety, taka jest prawda. Widać to po ofertach i po strategii utrzymaniowej. Jest to firma, która jest oderwana od rzeczywistości i widocznie tak jest jej dobrze.
    6
  • Users Avatars Mini
    piotr pisze: 2017-08-23 15:21
    @OrangeToDziadostwo Chyba jesteś kilka lat do tyłu...
    2
  • Users Avatars Mini
    CB radio pisze: 2017-08-23 15:27
    To pogodynka przepowiada w TVP1 wiatry na dolnymśląsku,ministrowie mają jak znalazł centrum informacyjne.Ale gdzie pokoje dla świty,kelnerów od polewania kawy i szampana.Jak żyje to wiem że na polskim rynku, firmy w razie katastrof ograniczają działalność a nie szukają nowego biura.
    9
  • Users Avatars Mini
    Abonent pisze: 2017-08-23 15:42
    No jasne kolejne gęby do wyżywienia z naszych rachunków
    6
  • Users Avatars Mini
    Bolo pisze: 2017-08-23 16:44
    Pieniądze wydawane w dziwny sposób. Już widzę te tłumy bijące się o miejsce przy biurku. Dziwna firma, dziwna strategia.
    3
  • Users Avatars Mini
    Skrzydlaty pisze: 2017-08-23 19:02
    nie dziwi mnie powstawanie takich miejsc, dobre zabezpieczenie dla przesiembiorcow w razie losowych zdarzen
    0
  • Users Avatars Mini
    prawda całą dobę pisze: 2017-08-23 19:54
    to usługa dla kilku klientów kluczowych - głównie z sektora finansowo-bankowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2017-08-23 22:15
    jak tylko T-M przejęło Erę nastawiło się od początku na dymanie Polaków.
    -2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-08-24 13:08
    Prawda jest taka że mam konflikt z każdą siecią, nie chcą mnie w Orange (ciągłe awantury i wyzwiska - jestem pieniaczem, takim cebulaczkiem któremu nic nie pasuje), nie chcą mnie w t-mobile (nie ma umts w jakiejś obsranej birczy), play to wiadomo tam mnie jeszcze nie znają, teraz jestem wrzodem w plusie, ciekawe po której reklamacji i kiedy stamtąd pójdę? Jak myslicie czy zmienić nick na "PlusToDziadostwo"? Jaka sieć w Polsce mi pozostanie w której mnie będą tolerować...?
    2
  • Users Avatars Mini
    v pisze: 2017-08-24 19:36
    cwel sie odezwal.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-08-24 20:50
    Drogi Pacjencie Psychiatryczny. Widzę, że jestem Ci winny kilka słów wyjaśnień. Mam nadzieję że moje wyjaśnienia bardzo Ci pomogą zrozumieć zastane fakty. Na wstępie, bardzo ubolewam że tak trudno jest Ci zrozumieć i przyjąć spokojnie do wiadomości moje doświadczenia z danym operatorem oraz moją historię. Ubolewam także że nie jesteś w stanie spojrzeć na daną sprawę z różnych stron i aspektów, co by bardzo wiele ułatwiło. W związku z powyższym, pragnę Ci uprzejmie wyjaśnić że jest niebagatelna różnica w podejściu klienta do operatora i jego oczekiwań zależna jest od posiadanych usług i płaconych co miesięcznych faktur. W Orange miałem swego czasu max. 3 usługi i płaciłem rachunki rzędu 150-300zł. W T-Mobile miałem w szczycie na koncie klienta 6 usług telekomunikacyjnych i płaciłem rachunki rzędu w szczycie 500zł. miesięcznie. Natomiast, w Plusie (PlushABO) posiadam obecnie 1 usługę i płacę miesięcznie za nią około 30zł. W związku z tym, jest drobna różnica względem "statusu" klienta oraz faktu, czy klient ma prawo coś wymagać, oczekiwać i wnioskować od operatora czy też jest to delikatnie mówiąc nieuzasadnione na pierwszy rzut oka. Natomiast względem polskiego Prawa - każdy klient może składać reklamację niezależnie od posiadanych usług i jest to jego święte, niezbywalne prawo. Nawet jeśli chce, może składać jedną reklamację dziennie i ma do tego pełne prawo. Nie należy go z tego tytułu jakkolwiek i za cokolwiek dyskryminować. Takie uprawnienia dał mu Ustawodawca nawet jeśli płaci 10zł, miesięcznie. Wnoszę o uszanowanie tego faktu przez Twoja osobę i przyjęcie do wiadomości tego faktu. Podsumowując - nawet gdyby cokolwiek nie chodziło w Plusie, nie grało, miałbym jakieś uwagi to nawet nie chciało by mi się "zająknąć" za te marne 25 złociszy miesięcznie (aczkolwiek podkreślam - wszystko chodzi i jestem zadowolony). Stąd właśnie jest ta różnica w ocenie sprawy. Dlatego następnym razem, jeśli zechcesz mi ubliżyć, zechciej tez z łaski swojej zapoznać się ze sprawą z różnej strony. Liczę, że powyższe, Drogi Pacjencie, przyjmiesz ze zrozumieniem. Z poważaniem i wyrazami współczucia oraz życzeniami zdrowia, Dariusz ps. O.T.D. z Rzeszowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojewoda pisze: 2017-08-25 08:48
    chyba po 2193 rok będę czytać te bzdury o tym, jaką zbrodnia było przejecie ery przez T-Mobile, bo przeciez to genialna sieć była. To jak jęki, ze za PRLu żyło się lepiej i nie było bezrobocia.
    1
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2017-08-25 09:28
    A nie żyło sie lepiej i bylo bezrobocie?
    -1
  • Users Avatars Mini
    Damian pisze: 2017-08-28 03:17
    Moderatorzy pozwalaja na takie rzeczy? Do pogawedek na na takim poziomie chyba sluzy chyba czat czy tzw pokoje. Najlepiej nie Panowie sobie kupia karte z no limit w ktoryms z krajow UE moze im sie ego i chumor poprawi.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: