Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej T-Mobile skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw.
Nowy 15-sekundowy spot produktowy, emitowany w TV i mediach online od 10 lutego, skupia się na zaletach najnowszej taryfy– proFirma NOVA z Samsungiem Galaxy S6 za 1 zł na start. W ramach najnowszej propozycji operatora, właściciele małych i średnich firm mogą korzystać z nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich sieci oraz z 10 GB Internetu, a wszystko to przy abonamencie za 119,99 zł. Jak zawsze na stałych klientów T-Mobile czekają dodatkowe benefity – darmowe minuty na połączenia wychodzące (wymienne na SMS-y) w krajach Unii Europejskiej.
Od początku lutego wraca również znany z pierwszej odsłony kampanii spot z Tomaszem Kotem, który wcielając się w rolę mechanika, przypomni nowy standard obsługi klienta biznesowego w T-Mobile.
Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania, obejmujące radio, kanały społecznościowe, VOD oraz display w Internecie, reklamę wielkoformatową OOH, owned media oraz materiały POS w salonach operatora.
Kreacje do 30-sekundowego spotu przygotowała agencja Bridge2Fun, natomiast 15-sekundowy spot produktowy opracowała agencja Leo Burnett. Za planowanie, zakup mediów oraz kampanię w Internecie odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG), zaś za działania w mediach społecznościowych – agencja Blueberry. Materiały BTL do sieci sprzedaży opracowała Agencja G7.