T-Mobile ma ponad 12 mln klientów

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Wyniki T-Mobile Polska w II kwartale 2022 r. – znaczący wzrost przychodów i EBITDA AL, ponad 12 milionów klientów.

Przychody T‑Mobile w drugim kwartale wyniosły 1,6 mld zł, co oznacza wzrost o 2,6% rok do roku, mimo wciąż zauważalnego negatywnego efektu regulacji stawek MTR. Skorygowana EBITDA AL wzrosła o 2,6% (r/r) do 465 mln.

Baza klientów mobilnych zwiększyła się o 817 tys. w porównaniu z drugim kwartałem 2021 roku i przekroczyła 12 mln.

Spółka osiągnęła wyższe przychody pochodzące ze sprzedaży smartfonów. Klienci T‑Mobile częściej niż rok wcześniej decydowali się na zakup terminali i częściej sięgali po te z wyższych segmentów.

Firma musiała się również zmierzyć z kwestią rosnących kosztów energii – o ok. 40% w stosunku do roku 2021.

W drugim kwartale średni miesięczny wskaźnik rezygnacji (churn) klientów kontraktowych utrzymał się na poziomie 0,6%.

Ponad 50% wszystkich stacji bazowych T‑Mobile jest podłączonych do sieci za pomocą światłowodów, a wśród stacji bazowych zlokalizowanych miejscowościach powyżej 10 tys. mieszkańców ten wskaźnik wynosi prawie 90%.

Wyniki T-Mobile Polska w II kwartale 2022 r. – znaczący wzrost przychodów i EBITDA AL, ponad 12 milionów klientów.

Wyniki T-Mobile Polska w II kwartale 2022 r. – znaczący wzrost przychodów i EBITDA AL, ponad 12 milionów klientów.

Wyniki T-Mobile Polska w II kwartale 2022 r. – znaczący wzrost przychodów i EBITDA AL, ponad 12 milionów klientów.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: