T-Mobile zakończył tegoroczną edycję akcji Pomoc Mierzona Kilometrami

Newsy
Opinie: 6

Do tegorocznej akcji Pomoc Mierzona Kilometrami zarejestrowało się  ponad 800 tysięcy osób. W trzy miesiące uczestnicy PMK biegając, spacerując, jeżdżąc na rolkach, na rowerach, a także uprawiając sport na wózkach inwalidzkich przemierzyli ponad 115 milionów kilometrów, aby zebrać milion złotych dla podopiecznych Fundacji TVN Nie jesteś sam.

W niedzielę 27 września, podczas 37. PZU Maratonu Warszawskiego, miał miejsce finał trzeciej edycji akcji.

T-Mobile przy PMK współpracował także z celebrytami. W tym roku byli to: Robert Korzeniowski, Aleksandra Goss, Zbigniew Bródka, Rafał Wilk, Rafał Maślak, Przemek Cypryański, Joanna Jabłczyńska, Monika Kuszyńska, Beata Sadowska, Anna Lewandowska oraz Anna Dec.

W zbieraniu kilometrów pomagali również partnerzy akcji: Endomondo, Telewizja TVN, Radio RMF, Grupa Onet oraz Sony.

To niebywałe, jak z roku na rok przybywa uczestników naszej akcji, którzy chcą pomagać innym. Każda z osób, która dołączyła do drużyny aktywnie pomagających, dziś może czuć dumę i ogromną satysfakcję, ponieważ przekazanie trzeciego już miliona złotych dla niepełnosprawnych ruchowo dzieci to nasz wspólny sukces! Pozytywne emocje i ogromne zaangażowanie ze strony setek tysięcy uczestników, motywują nas do dalszego działania. Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy włożyli całe swoje serca w tę akcję – wspólnie pokazaliśmy, że pomaganie jest super! – mówi Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-09-29 08:12
    Bzdury. Mam nadzieje ze już za rok tego nie bedzie. Niech firma T-Mobile zajmie powaznymi rzeczami.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2015-09-29 11:16
    To taka "ludzka twarz" bezdusznej korporacji nastawionej na zysk i dominację nad światem :) Jeśli chodzi o pomaganie dzieciakom motywy i okoliczności są nieistotne. Inicjatywa jak najbardziej potrzebna i godna pochwały.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-29 12:21
    @Grzegorz: ...a ja się wypowiem jeszcze bardziej krytycznie. Te korporacje nie mają ludzkiej twarzy a już szczególnie parszywie pazerne niemieckie T-Mobile, które tylko udowadnia że pieniądz ma narodowość i tylko o mamonę chodzi.. a przykładów jest bez liku [patrz opłata za aktywację aneksu, opłata za kuriera, słynne 4 grosze itd.] Firma to traktuje jako inwestycję w strategię wizerunkową własnej marki oraz delikatne realizowanie strategii "Fair Policy" + elementy PR'u. Poza tym moje prywatne zdanie jest takie, że nie należy pomagać i dawać pieniądze czemukolwiek co ma w nazwie "TVN". Nota bene, warto zauważyć że te pieniądze i tak pójdą do "swoich" ponieważ T-Mobile Polska robi z TVN-em interesy [video streaming, tv on-line oraz dostarczanie kontent'u]. Moim zdaniem to szopka - ja tego nie "kupuje". P.S: Ludzką twarz to by pokazali jakby mieli bezpłatne BOA a ich hasło przewodnie marki było "Lubimy Rozmawiać..." :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2015-09-29 13:27
    Jeśli chodzi o przytoczone przez ciebie opłaty. Tym się nie martw. Ludzie widzą takie rzeczy u opów i bezlitośnie uciekają do konkurencji. Dla szarego obywatela płacącego rachunek "będziemy liderami jakości a nie ceny" to pusty i nieistotny dla niego frazes. Takie czasy. Ważne aby pisać w komentarzach co się nam podoba a co nie. Dobra krytyka jest zawsze w cenie i jest jakimś tam wymiarem opinii publicznej. Odnośnie tej akcji to będę ich bronił. Poza pieniędzmi dodatkowo mobilizują ludzi do uprawiania sportu. Ludzie mają w sobie potrzebę pomocy i dzielenia się. Potrzebują tylko odpowiedniego bodźca. Dlatego Owsiak odniósł taki spektakularny sukces. To również pokazuje, że wyłącznie dobrze zorganizowana akcja daje największe efekty. Fundacji TVN raczej daleko do wzoru filantropii ale są jednak dobrze zorganizowani i mają odpowiednie środki. Ale odbiegam już od tematu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-29 14:54
    Powiem Ci szczerze Grzegorz że ja tego liderowania w T-Mobile to nie widzę specjalnie. Trochę jadą na marce, która to jeszcze wypracowała i wyrobiła sobie Era i dawni ludzie Ery, którzy już w T-Mobile nie pracują. Ludzie widzą to że od czasów kiedy zrobił się rebranding jest coraz to gorzej, drożej, różne przywileje, benefity i programy lojalnościowo-utrzymaniowe znikają i trudno w tej firmie utrzymać klienta - zostają jednie wierni koneserzy i klienci biznesowi. W Polsce nie ma czegoś takiego jak operator wyróżniający się, operator prestiżowy, któremu można przyszyć łatkę "klasa VIP" - czegoś takiego już nie ma, nikomu się nie chce na to zapracować. Tak jak u większości operatorów także w T-Mobile króluje pęd do zysku w zamian za przeciętniactwo a co gorsza operatorzy coraz mniej się interesują telekomunikacją. Nawet nowa Pani Dyrektor Rynku prywatnego, to człowiek z branży "ubezpieczeń" a to też jakiś znak. Być może będzie chciała do T-Mobile wprowadzić rozmaite usługi ubezpieczeniowe (bo pewno na tym tylko się zna) i też to może być jakiś wyznacznik. Natomiast, zgadzam się z Tobą że ludzie to widzą - potem to ma swoje odbicie w statystykach NMP ale co się dziwić jak oferty są marne, kurier kosztuje 19.99 a aktywacje aneksu także 19.99. To są fakty. Co do liderowania w technologiach - nie wiem czy się ze mną zgodzisz - aczkolwiek, uważam że to Plus kreuje się na lidera technologicznego i technika w Plusie mocno poszła do przodu po przejęciu przez CP. Co mnie, bardzo cieszy bo mocno obserwuję tego operatora pod względem ofert jak i techniki również.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-09-29 15:02
    Powiem Ci jeszcze Grzegorz że Owsiak mnie do siebie zraził że zaczął być - hmmmm - jakby to powiedzieć... jednobarwny politycznie oraz że weszedł w spory prawne z obywatelami. Co w skutek tego, życie pokazało że czas upływający w Sądach powoduje tylko jeszcze większy blamaż własnej osoby, dodatkowe niewyjaśnione sprawy i powiększa grono wątpliwości (finansowych)... to wszystko powoduje u mnie że Owsiakowi także bym powiedział "NIE". Zgadzam się z tym też że trzeba pomagać. Pochwalę też inicjatywy (nieudolne ale jednak) mające na celu mobilizację społeczeństwa do ruchu i aktywności ale tak... między Bogiem a prawdą :-) Nie uważasz że gdyby wyłączyć Facebook'a na kilka dni efekt byłby lepszy? :-) Bo ja, pamiętam wzrost spacerowiczów jak 4 dni internetu w Orange Polska nie było - stwierdziłem to naocznie u siebie na osiedlu :-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: