T-Mobile wyłącza dostęp do iBOA i MiBOA

Newsy
Opinie: 35

T-Mobile przygotował oficjalny komunikat dotyczący problemów z dostępem do serwisów self-care. Oto jego treść:

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że miały miejsce przypadki nieprawidłowych logowań do systemów self-care T-Mobile. Ostatnie błędne logowanie mogło nastąpić nie później niż dziś, 1.02.2016 r. o godzinie 10 rano. Nasi specjaliści niezwłoczne podjęli działania naprawcze, w celu przywrócenia pełnej funkcjonalności aplikacji. Wszystkie dane Klientów są bezpieczne.

Utrudnienia mogły dotyczyć części Klientów, którzy mieli aktywną opcję automatycznego uwierzytelniania i korzystali z serwisów wczoraj w godzinach popołudniowych i wieczornych.

Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości i w trosce o dane Klientów podjęliśmy decyzję o tymczasowym wyłączeniu dostępu do aplikacji self-care oraz w dalszym kroku wprowadzeniu dodatkowo konieczności logowania wyłącznie z pomocą jednorazowych SMS-ów. Możliwość korzystania z funkcji autologowania zostanie ponownie udostępniona po wdrożeniu dodatkowego mechanizmu zabezpieczającego w naszych systemach.

Przepraszamy wszystkich Klientów, których dotknęły opisane powyżej utrudnienia. Wszelkich informacji w tej sprawie udzielać będą konsultanci Biura Obsługi Abonenta (tel. 602900000 lub e-mail: boa@t-mobile.pl). Każde zapytanie zostanie indywidualnie zweryfikowane.

Z pozdrowieniami,

T-MOBILE POLSKA
BIURO PRASOWE
Piotr Żaczko

Opinie:

Opinie archiwalne (35):

Komentuj

Komentarze / 35

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2016-02-01 18:39
    a juz myslalem ze t-mobile wylacza bts-y i opuszcza Polske, ech.
    6
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-02-01 18:44
    Też czekam na ten komunikat że wyłączają sieć i wyjeżdżają:-)
    7
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2016-02-01 18:49
    Uwielbiam tych kabareciarzy :-), "Nasi specjaliści ..." Spłakałem się ze śmiechu.
    6
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-02-01 19:07
    TO W ZAMIAN PROSZĘ DAĆ KLIENTOM NA TEN CZAS BEZPŁATNĄ INFOLINIE 602 900 !! SKŁADAJCIE MASOWO REKLAMACJĘ !! JEŚLI NIE MAMY DOSTĘPU DO AUTO-OBSŁUGI TO PISZCIE REKLAMACJĘ ZA ZWROTY ZA POŁĄCZENIE Z KONSULTANTEM BOA 602 900 !!
    5
  • Users Avatars Mini
    pytnie pisze: 2016-02-01 19:11
    kiedy t-mobile da dobrą oferte internet mobilny bez limitu? Bo nie wiem czy brać oferte u konkurencji czy czekać ten miesiąc jeszcze?
    -2
  • Users Avatars Mini
    Hans pisze: 2016-02-01 19:29
    Błe he hehehe. Also tschüss , T- Mobile :) Gute Reise nach Hause :)
    1
  • Users Avatars Mini
    Janusz pisze: 2016-02-01 19:30
    Kompromitacji ciąg dalszy... Czyste Niemcy.
    5
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-02-01 20:07
    ten system się musiał w końcu kiedyś posypać bo to stary złom z przed 10 lat nie przystający do dzisiejszych czasów. Najlepszy autoselfcare ma play.
    3
  • Users Avatars Mini
    jsdgd pisze: 2016-02-01 20:27
    Może tak Merkel się zainteresuje łamaniem prywatności w sieci T-mobile?
    5
  • Users Avatars Mini
    wujekdobrrada pisze: 2016-02-01 20:27
    To zatrudnijcie specjalistów a nie studentów I roku informatyki.
    2
  • Users Avatars Mini
    T-MobileToDziadostwo pisze: 2016-02-01 20:59
    Tak jak w nicku.
    2
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-02-01 21:28
    muszą więcej oszczędności, jeszcze bardziej zacisnąć pasa... optymalizacji znaczy się, chciałem powiedzieć. Już czasami wieść szeptana niesie że mają całodobowe BOA zlikwidować.
    2
  • Users Avatars Mini
    ziko pisze: 2016-02-01 21:57
    awaria jak nie awaria, ważne że w porę zaczęli działać. Dobrze że wyłączyli aplikację tak to nie będzie więcej problemów.
    -2
  • Users Avatars Mini
    O.T.D. pisze: 2016-02-01 22:13
    włącza za miesiąc albo dwa.
    0
  • Users Avatars Mini
    hutt pisze: 2016-02-01 23:13
    myślę że na czas poblokowali co mogli. niech teraz działaja na wysokich obrotach, żeby klienci znowu czuli się bezpiecznie korzystając z aplikacji
    0
  • Users Avatars Mini
    Hfhf pisze: 2016-02-02 00:08
    Ta sieć zaczyna marnie kończyć
    3
  • Users Avatars Mini
    Dziady pisze: 2016-02-02 01:13
    Zawsze kiedy chciałem sie zalogować to wyskakiwał "tymczasowy błąd". Teraz padło na amen... Dziadowska sieć.
    3
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-02-02 09:25
    Oto dlaczego T-Mobile wyłączył serwisy!!! Wyciek danych osobowych w T-Mobile (https://niebezpiecznik.pl/post/uwaga-klienci-t-mobile-inni-widza-wasze-dane-osobowe-billingi-i-moga-aktywowac-wam-uslugi/
    1
  • Users Avatars Mini
    Kasia pisze: 2016-02-02 11:30
    no przeciez dobrze, ze odlaczyli mozliwosc logowania, zrobili to w miare szybko... cos sie chrzania te systemy, bo allegro i onet tez mialy ten problem
    0
  • Users Avatars Mini
    kasia srasia pisze: 2016-02-02 12:38
    Jak juz musisz pisac tmobilowy trollu na zlecenie to przynajmniej nie klam. Dane osobowe wyplynely TYLKO w Tmobilu! PS. te ich pisanie komentarzy nie podlega czasem jakies karze?
    0
  • Users Avatars Mini
    borys pisze: 2016-02-02 13:13
    mam nadzieję że szybko to ogarną bo aplikacja sama w sobie jest akuracik
    -2
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-02-02 13:18
    oprocz wycieku danych..mamy tu takze doczynienia ze zlamaniem tajemnicy telekomunikacyjnej (ustawa prawo telekomunikacyjnej ..udostepnienie osobom postronnym twoich danych jak i spisu gdzie dzwoniles itp...a to juz dosc powazna sprawa
    3
  • Users Avatars Mini
    UFO pisze: 2016-02-02 14:02
    Allegro też miało awarię z tego co pamiętam, na cóż sprzęty się psują ważne że reakcja była sprawna. Mogło to się zdarzyć u każdego innego operatora równie dobrze.
    -5
  • Users Avatars Mini
    Ufo srufo pisze: 2016-02-02 14:12
    Tak, wiemy. Już to napisałeś trollu podpisując się jako "KASIA" 5 komentarzy wyżej.
    4
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-02-02 15:40
    Podlega karze 100 klapsow na tylek.
    1
  • Users Avatars Mini
    Jag pisze: 2016-02-02 23:06
    Tmobile to dno i metr mułu. Na każdym kroku jakieś problemy. Cały czas z czegoś musza sie tłumaczyć i przepraszać. Teraz jestem na wakacjach w Kanadzie i próbowałem wczoraj włączyć pakiet danych w roamingu ale oczywiście Iboa nie działa. Na infolinii po pół godziny sie rozlaczylem bo nie miało to już sensu. W tyłku mam taką super siec. A mówią ze Play to dziadostwo...
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2016-02-03 12:26
    w playu bys sie nie dodzwonil, bo bys nie mial zasiegu he he he a badz co badz nikt nie zaprzeczy ze w tm zawsze jest
    0
  • Users Avatars Mini
    asss pisze: 2016-02-03 17:37
    a czy systemu dla nich nie robi ta słynna firma co Płatnika?...jak się to to nazywało.....? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ares pisze: 2016-02-04 11:13
    Przyszli Hindusi i wszystko zaczęło się psuć. Nie ma to jak nowa siła która ogarnia wszystko. Jak nie było Hindusow to jakoś działało nie było tylu awarii.
    0
  • Users Avatars Mini
    Infolinia t-mobile nie działa? pisze: 2016-07-06 00:00
    dzwoniłem wczoraj 15 minut muzyki - dałem sobie spokój. dzisiaj - 34 minuty - nic ponownie dzisiaj 7 minut - nikt nie podnosi obecnie mija 3 minuta kolejnego połączenia a muzyczka gra.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pit pisze: 2016-11-21 13:33
    Jest prawie koniec listopada i to to nadal nie działa katastrofa.
    0
  • Users Avatars Mini
    walercia pisze: 2016-11-22 21:49
    "dzwoniłem wczoraj 15 minut muzyki - dałem sobie spokój. dzisiaj - 34 minuty - nic ponownie dzisiaj 7 minut - nikt nie podnosi obecnie mija 3 minuta kolejnego połączenia a muzyczka gra." mam to samo
    0
  • Users Avatars Mini
    walercia pisze: 2016-11-22 21:49
    MAM TO SAMO
    0
  • Users Avatars Mini
    agata pisze: 2016-12-02 00:06
    dziś jest 1 grudnia! a usługa ta nie działa. Od razu po zalogowaniu pojawia się komunikat: Przepraszamy. Wystąpił błąd. Sesja wygasła. Prosimy zalogować się ponownie. Za 10 sekund nastąpi przekierowanie na stronę główną. To wolno nazwać skandalem.
    0
  • Users Avatars Mini
    agata uzupełnienie pisze: 2016-12-02 00:07
    dziś jest 1 grudnia 2016 roku! a usługa ta nie działa. Od razu po zalogowaniu pojawia się komunikat: "Przepraszamy. Wystąpił błąd. Sesja wygasła. Prosimy zalogować się ponownie. Za 10 sekund nastąpi przekierowanie na stronę główną". To wolno nazwać skandalem.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: