Promocyjna cena za abonament jest dostępna w ramach programu „Korzyści dla domu”, czyli jest skierowana do klientów indywidualnych, którzy posiadają co najmniej jeden abonament komórkowy w T-Mobile (z wykluczeniem taryf XS i S). Najtańszy pakiet dwóch abonamentów z ofertą mistrzowską będzie zatem kosztował 100 zł miesięcznie (taryfa M za 55 zł / mies. + taryfa mistrzowska za 45 zł / mies.).
Decydując się na ofertę mistrzowską, można również skorzystać ze zniżek do 200 zł na urządzenia z dostępem do sieci 5G.
T-Mobile przygotował też ofertę, w której można kupić telewizor LG 4K 55 cali 55UN711C za 999 zł na raty 0%.
Cena ta obowiązuje wraz z taryfą XL+, jeśli klient zdecyduje się tego samego dnia dobrać kolejną ofertę abonamentową od T-Mobile, np. S za 45 zł lub M za 55 zł miesięcznie.
Poza reklamą z Robertem w kampanii będą dostępne dwa inne spoty, w których zobaczymy sześć smartfonów z dostępem do sieci piątej generacji: Samsung S21 5G i A42 5G, Xiaomi Mi 11 Lite i Redmi Note 10 5G oraz Oppo A54 5G i Reno 5 5G, a także telewizor LG 4K 55 cali 55UN711C.
Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży T-Mobile i wystartuje z początkiem czerwca – spot z udziałem Roberta Lewandowskiego będzie dostępny od 2 czerwca, a dwa pozostałe od 3 czerwca. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.