Testuj przez 90 dni Internet LTE w T-Mobile

Promocje
Opinie: 28
Testuj Internet LTE w T-Mobile

W T-Mobile ruszyła nowa promocja Internetu mobilnego – „Testuj Internet LTE w T-Mobile”. Promocja umożliwia testowania usługi mobilnego internetu LTE przez 90 dni z gwarancją możliwości rezygnacji po tym czasie bez żadnych konsekwencji.

Dla chcących przetestować Internet LTE w T-Mobile czekają cztery taryfy oferujące od 5 do 70 GB Internetu od 39,99 zł miesięcznie, oraz promocja, w ramach której pierwszy miesiąc korzystania z sieci kosztuje złotówkę. Do każdej taryfy można dokupić router lub modem z technologią LTE.

Szczegóły promocji dostępne są w sklepie internetowym na www.t-mobile.pl.

Opinie:

Opinie archiwalne (28):

Komentuj

Komentarze / 28

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    r24 pisze: 2015-04-29 10:01
    Można to kupić tylko poprzez stronę www. Kolejny kop w d...pę dla sklepów i aps.
    -4
  • Users Avatars Mini
    st. pisze: 2015-04-29 13:54
    Titanic mocno piłuje gałąź na której siedzi, co się dziwisz ? Wystarczy popatrzeć na wyniki przenoszenia numerów, tzw. "mizeria". Wygląda to tak jakby porzucili główny biznes i koncentrują się na produktach gtsa.
    1
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2015-04-29 22:14
    @r24 to kop dla klientów i szukanie jeleni bo jak kupuje sie przez internet to musi zwrócic wysyłkowo a tam odpowiedx że modem uszkodzony czy coś w tym stylu ... no i klient musi kontynuowac umowe.
    2
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-30 00:54
    Pierwsza oferta gdzie w ogóle T-Mobile cokolwiek daje za darmo od wielu wielu miesięcy. Dobre nawet i ten jeden miesiąc extra.
    -7
  • Users Avatars Mini
    zxt pisze: 2015-04-30 09:44
    @: Jakie "za darmo"? Opłata aktywacyjna zgodnie z regulaminem wynosi 49,90, więc pierwsza faktura de facto będzie na kwotę 50,90PLN, a następne już z abonamentem wg cennika...
    3
  • Users Avatars Mini
    Wcale nie pisze: 2015-04-30 11:35
    bo już jest nizsza opłata aktywacyjna i to dobra oferta. szybciej niż po kablu jesli jestes w lte i moge spokojnie wytestowac. bardzo fair
    -3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-04-30 23:15
    Powiem szczerze że nawet miałem zamiar skorzystać z tej oferty T-Mobile. Lecz zrobiłem przegląd dostępnego sprzętu i rozczarowany zrezygnowałem że nie ma żadnego router'a z wyższej półki. Nie rozumiem, dlaczego nie ma w ofercie Huawei B-593s ? W czym jest problem? Gdyby był ten model, wziąłbym.
    6
  • Users Avatars Mini
    Pardwa pisze: 2015-05-08 14:19
    Kolejny krok Różowych ku zwinięciu interesów w Polsce. Słabiutki sprzęt, wąskie pasmo, na którym LTE działa z prędkością HSPA+ oraz nieatrakcyjna cenowo oferta. Szukają jeleni.
    1
  • Users Avatars Mini
    marian-jankowski pisze: 2015-07-24 10:59
    Jestem po testach i zakończyło się tak, że sprawa cywilna będzie w sądzie, po prostu zwykłe naciąganie opisałem wszystko na http://portal-konsumenta.pl/ i proponuję wszystkim naciągniętym również dodać opinie jak sieci komórkowe naciągają, tylko aby podpisać umowę a reszta się nie liczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Reika pisze: 2016-02-19 01:00
    Ja mam od dwóch tygodni internet lte w tej sieci i jestem mega niezadowolona. Wszystko się tnie. 60 km od waw i lte łapie rzadko. Masakra.
    0
  • Users Avatars Mini
    SIBO pisze: 2016-09-20 17:18
    Witam,czy ktos sie orientuje czy przez trzy miesiace jest absolutnie za darmo a pozniej mozna zrezygnowa?
    0
  • Users Avatars Mini
    filip golarz pisze: 2016-09-25 09:34
    j.w. nie ma problemów z rezygnacją ? naliczają coś ?
    0
  • Users Avatars Mini
    filip golarz pisze: 2016-09-25 09:37
    pilne bo pojutrze kurier będzie i nie wiem czy brać ? (tylko sim) brzmi dobrze - 50 GB na miesiąc i możliwość rezygnacji .... ok jak ktoś się zagapi - umowa się przedłuża...cóż.... ale jak zrezygnuję w terminie ? niby bez opłat ale jakich ? za rezygnację czy może jednak sobie policzą na te trzy miechy x 40zł ??????????
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario pisze: 2016-12-24 13:38
    Uwaga jest to oszustwo internetowe! podpisałem umowę, ale w niej nie ma warunków promocji, tylko że możecie zrezygnować po 90 dniach. natomiast płacić trzeba, ale czy Wam oddadzą pieniądze po 90 dniach to nie łudźcie się, bo w umowie, ani w żadnym regulaminie tego nie ma. Oto korespondencja z boa@t-mobile.pl: "Szanowni Państwo, w dniu dzisiejszym podpisałem umowę na internet za 39 zł. Niestety w dosłanych przez Państwa dokumentach brakuje szczegółów promocji testowania internetu przez 90 dni za 0 zł. W związku z powyższym domniemam, że oferta jest zgodna z rozmową z Państwa pracownikiem z dnia 21.12.2016, czyli że przez okres testowania 90 dni nie ponoszę żadnych opłat od dnia dostarczenia umowy przez kuriera do 90-tego dnia po tym dniu Proszę o potwierdzenie warunków promocji testowania przez 90 dni za 0 zł, lub wskazanie, w którym punkcie i jakiego dokumentu widnieje, że nie obowiązują mnie opłaty przez 90 dni i po okresie testowania mogę z umowy zrezygnować. Moja troska wynika z faktu, że chciałbym przetestować Państwa ofertę i z niej skorzystać w miejscowości, w której zamieszkuję, jednak po zapoznaniu się z nią pisemnie różni się ona od oferowanej przez internet i telefonicznie. Zamówiłem ofertę internetowo, w związku z powyższym nie chciałbym się niemiło rozczarować w związku z niekompletnością Państwa oferty pisemnej z uszanowaniem" ODP: "Witam serdecznie Uprzejmie informuję, że zgodnie z regulaminem promocji 2.8 Abonent ma prawo odstąpić od Umowy zawartej podczas wizyty kuriera po złożeniu zamówienia na www.t - mobile.pl w terminie 90 dni. Termin liczy się od zawarcia Umowy. W przypadku Abonenta będącego Konsumentem pozostałe zasady odstąpienia, w tym sposób dostarczenia oświadczenia o odstąpieniu, są identyczne z trybem i warunkami podanymi w „Informacji przedkontraktowej dla umowy/ów o świadczenie usług”. W przypadku Abonenta niebędącego Konsumentem zasady te wynikają z odpowiedniego stosowania do niego przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. W każdym przypadku oświadczenie o odstąpieniu od Umowy należy doręczyć na adres Operatora, a najlepiej: T - Mobile Polska S.A. - Sekcja obsługi zwrotów ul. Poznańska 251 05 - 850 Ołtarzew " MÓJ 2 EMAIL: "Szanowni Państwo, ten punkt regulaminu dotyczy czegoś innego, a mianowicie, że mogę zrezygnować w ciągu 90 dni. Proszę o potwierdzenie, że przez 90 nie płacę za usługę, lecz ją testuję, zgodnie z tym co pisałem wcześniej z uszanowaniem" ODP NR 2 "Witam Dziękuję za nadesłaną korespondencję. Uprzejmie informuję, że w tym konkretnym Regulaminie brak jest informacji o testowaniu internetu przez 90 dni za 0 złotych. Opłaty miesięczne będą zgodne z Regulaminem. "
    1
  • Users Avatars Mini
    justa pisze: 2017-01-18 11:53
    wlasnie zlozylam reklamacje.. pani na infolinii zaproponowala mi testowanie 3 miesiace za zero zl i mozliwosc odstapienia od umowy, bez zadnych konsekwencji... 14 grudnia 2016 byla ta rozmowa tel.. zgodzilam sie.. Po miesiacu dostalam fakture na 90 zl, abonamet za dwa miesiace, pkus przylaczenie do sieci.. oszusci.. uwazajcie ludziska, nie dajcie sie nabrac
    0
  • Users Avatars Mini
    MS pisze: 2017-01-21 12:50
    "Justa " dzięki za info dzięki Tobie nie dałem się nabrać...co do kolegi który pytał o router Huawei B-593s to mam ten router zakupiłem powystawowy z Tmobile i jestem zadowolony koszt ok 240zł dodatkowo 2 anteny firmowe zakup na alle...
    0
  • Users Avatars Mini
    kamykle pisze: 2017-01-26 15:19
    WItam. Dzisiaj zamowilem 50gb neta wlasnie z usluga 3-ech mc-y testowania za friko i odstapienie do 90-dni (odeslanie pewnie na wlasny koszt na ich adres, ale to juz pomijam) i okaze sie, ze tym o to sposobem, bede mial za testowanie zwrot oprocz karty jeszcze srodkow pienieznych? Rozmowy sa nagrywane i to jest wprowadzanie klienta w blad, wiec moim skromnym zdaniem pier*le ich, jesli mi nalicza kase, to niech sobie sami ja placa:) Mialem z roznymi sieciami spiecia,zadnej za nic nie placilem, bo skoro promocja,to promocja. Co jest najlepsze, zadna siec nie zrobila mi nic:) Ale moze nie odbierac przesylki w ogole w takim razie, skoro na forum 90procent klientow jest niezadowolonych i zrobionych w ch*ja...! Nie podoba mi sie ich polityka!
    1
  • Users Avatars Mini
    mediolan pisze: 2017-01-28 11:41
    Mario w 100 % prawda , w dokumentach jest zupełnie coś innego - poczytałem i nie ma mowy o zwolnieniu opłaty 3 miesięcznej ...-czyli 0 zł... jest opłata aktywacyjna i koszt usługi.
    0
  • Users Avatars Mini
    mocny pisze: 2017-01-28 12:20
    nie bierzcie tego , to zwykłe naciąganie , ja nie odebrałem przesyłki bo w pore się zorientowałem że to wałek
    1
  • Users Avatars Mini
    POLOK pisze: 2017-02-20 21:59
    Wole w play bez limitu 45 zł i 10GB na 2 mieś zalezności od doładowania Bonós.
    0
  • Users Avatars Mini
    miro pisze: 2017-03-05 12:29
    oszuści i nic po miesiącu FV na 90zł, poje..ało ich czy co , zadzwonię i odsyłam. Nic w rozmowie o kosztach nie było , fajansiarze i złodzieje , kórwaaaaa co za kraj , Zgłaszał już ktoś to do federacji konsumentów
    0
  • Users Avatars Mini
    Zbigniew J. pisze: 2017-03-30 22:11
    Korzystam z oferty: Testuj internet T-mobile przez 90 dni za darmo, a Oni cały czas "bombardują" mnie e-mailami z wezwaniami do zapłaty . Czy to poważne ?
    0
  • Users Avatars Mini
    johny pisze: 2017-04-01 00:48
    Postanowiłem nie płacić.
    0
  • Users Avatars Mini
    gesiaa pisze: 2017-04-02 12:27
    Witam, czy ktoś rozwiązał problem z testowaniem tego internetu?? Mąż zamowił mi telefon w dniu 06.02.2017r, pan na infolini zaproponował mu bezpłatny internet przez okres 3miesięcy, dziś sprzątając pocztę zauważyłam do zapłaty fakturę właśnie za ten"bezpłatny internet" , wyciągłam umowę a tam nie ma żadnej informacji że jest bezpłatny, umowa zawarta została według nich na 18mcy tzn do 2018.08.06r, pytanie czy ktoś z was był w takiej samej sytuacji, czy udao wam się rozwiązać umowę bez opłacania faktur/ płacenia kar które są przy zerwaniu umowy???
    0
  • Users Avatars Mini
    katazipen pisze: 2017-05-03 09:23
    Witam , niestety zanim przeczytałem to co wy piszecie podpisałem umowę ale , nie odpakowałem SIM i nie uruchomiłem usługi . Czy mam możliwość zrezygnowania bez ponoszenia kosztów , mam formularz do odstąpienia umowy załączony do umowy można z niego skorzystać ?
    0
  • Users Avatars Mini
    as pisze: 2017-05-14 05:24
    Tak i to koniecznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    put-in pisze: 2017-05-24 19:13
    Też to przerabiałem i aby nic nie płacić konsultant po rozmowie musi wprowadzić specjalny kod rabatowy w system. Większość robi wała i tłumaczy że wpisuje na koniec miesiąca hurtowo a tak naprawdę olewa. Jedyna rada to tak jak ja zrobiłem dzwonić do tego kto wcisnął ofertę i zmusić żeby w czasie rozmowy dodał kod rabatowy i to potwierdził. Wtedy dopiero jest 90 dni za darmo.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamykle pisze: 2017-06-19 15:39
    Gdzie to goqno odeslac? Mam juz ponad 120 dni, przyszedl mi tylko rachunek, bo sobie konto dwa razy doladowalem, a tak na razie, mam nadzieje, ze to nie cisza przed burza przyjdzie rachunek. A w umowie pisze, ze zerwanie umowy ponad 1tys zl. A do nich sie dodzwonic, to Ku**a, tak samo mnie z kontem bankowym wych**li ....Nie zakladalem u nich konta tylko w alior sync. przyslali jakies gowna, co nawet nie aktywowalem tego, po 3-ech latach dostaje mejla od komornika,ze 85zl nalezy sie za posiadanie karty i korzystanie z serwisu bankowosci. I badz madry, pisz wiersze, Wjechac tam kurwa z buta i call of duty zrobic!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: