1 marca 2016 r. Radosław Sałata objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży ds. rynku prywatnego T-Mobile Polska.
„W sprzedaży i ze sprzedażą pracuję od zawsze. Jestem w T-Mobile, ponieważ uwielbiam wyzwania i pracę z ludźmi, którzy podchodzą do niej z entuzjazmem” – stwierdza Radek Sałata.
W T-Mobile Radosław Sałata będzie odpowiedzialny za kanały bezpośrednie oraz sprzedaż on line.
Posiada on blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe nie tylko z branży telekomunikacyjnej. W swojej karierze zajmował się rozwojem biznesu, budową i zarządzaniem wieloformatowymi sieciami sprzedaży oraz wprowadzaniem na rynek innowacyjnych produktów i usług. W firmie Polkomtel SA odpowiadał m.in. za politykę taryfową operatora oraz wdrażanie nowych produktów i usług do sieci dystrybucji. Był jedną z kluczowych osób, które na polski rynek wprowadzały Eurobank EFG pod handlową marką Polbank EFG, gdzie stworzył i zarządzał siecią oddziałów partnerskich, sprzedażą mobilną oraz współpracą z brokerami. W zarządzie Banku Pocztowego nadzorował obszar bankowości instytucjonalnej, skarbu i rozliczeń oraz współpracę z Pocztą Polską. Współpracując z firmą doradczą AT Kearney brał udział m.in. w projektach restrukturyzacji rozległej sieci detalicznej sprzedaży produktów finansowych oraz przygotowania feasibility study wprowadzenia na rynek nowoczesnej instytucji finansowej z istotną rolą zdalnych kanałów dostępu.
Radosław Sałata zastąpił na tym na stanowisku Wojciecha Kliniewskiego, który zamierza kontynuować karierę w ramach własnego projektu biznesowego.
Sałata był w Polkomtelu jednym z twórców oferty Sami Swoi.