Artur Rojek w spotach T-Mobile Electronic Beats

Newsy
Opinie: 3
 Artur Rojek

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii komunikacyjnej poświęconej muzycznym aktywnościom T-Mobile. W najnowszych spotach Artur Rojek promuje scenę T-Mobile Electronic Beats na zbliżającym się OFF Festivalu.

Dodatkowe działania obejmują reklamę wielkoformatową, kampanię online oraz promocję w mediach społecznościowych.

Kampanię przygotowała agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Za kreacje w Internecie odpowiada SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

T-Mobile wspiera imprezy Nowe Horyzonty, Audioriver, OFF Festival Katowice oraz Up To Date.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    lev pisze: 2016-07-27 11:11
    Rojek to bardzo dobry wybór, długo pracował na swoją renomę .
    9
  • Users Avatars Mini
    mirella pisze: 2016-07-27 11:39
    też się cieszę, że Artura wybrano! brawo moje kochane t-mobile, same dobre inicjatywy z waszej strony. Oby tak dalej, bo mega ostatnio mi podpasowała wasza new oferta abonamentu bez zwyżek, bez dodatkowych dopłat do faktury. cieszę się ze taką fajną jakość sobie wypracowujecie.
    -2
  • Users Avatars Mini
    alternativa pisze: 2016-07-27 13:19
    zgadzam się z @mirella, uwielbiam Rojka, a ten nowy abonament, o którym wspominasz, jest super! prosta fakturka i spokój! ;p
    -1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: