9 marca T‑Mobile rozpoczął ogólnopolską kampanię wizerunkową.
Do udziału w spotach firma zaprosiła swoich klientów.
Pierwszy ze spotów, w którym wzięła udział Dorota Wellman można obejrzeć poniżej. Kolejne dwa będzie można zobaczyć od 16.03
Równolegle ze startem kampanii T‑Mobile uruchamia specjalną ofertę, w ramach której klienci, przenoszący swój numer do T‑Mobile będą mogli testować jakość jego usług do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji, będą mogli także otrzymać zwrot kosztów do wysokości opłat stałych. Szczegółowe informacje o ofercie dostępne są tutaj.
Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, na ekranach kin, na OOH, oraz nośnikach cyfrowych w tym szeroko w social media.
Kreację i spoty przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, za kreację online Liquid Thread, za kampanię w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.