Rusza najnowsza kampania T-Mobile promująca 5G i odświeżone taryfy abonamentowe.
Najnowsza kampania reklamowa T-Mobile będzie prowadzona w telewizji, internecie, social mediach oraz w punktach sprzedaży od 16 czerwca do połowy sierpnia.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
Spot reklamowy:
Sieć 5G dla klientów indywidualnych w T-Mobile jest obecnie całkowicie bezpłatna. Aby się do niej przyłączyć, wystarczy być w jej zasięgu oraz posiadać dowolny z oferowanych od września 2019 roku planów taryfowych i urządzenie działające w technologii piątej generacji z wykorzystaniem częstotliwości 2100 MHz. Szczegóły są tutaj
W najnowszej kampanii operator zachęca do skorzystania z dwóch smartfonów: LG V60 Thinq 5G oraz Xiaomi MI 10 5G.
Nowe taryfy abonamentowe T-Mobile to cztery warianty, z których wszystkie zapewniają nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y i pakiet internetu. Wariat M z internetem bez limitu danych (15 GB z pełną prędkością w cenie 55 zł miesięcznie bez telefonu, 75-145 zł miesięcznie w przypadku opcji ze smartfonem). Pakiet L z 70 GB danych z pełną prędkością (w cenie 75 zł miesięcznie, 165-185 zł miesięcznie przy wersji z telefonem). Użytkownicy, którzy zdecydują się na jeden z tych pakietów, po jego zużyciu będą mogli korzystać z sieci bez limitu danych z prędkości obniżoną do 1 Mb/s. Szczegóły oferty są tutaj.