T-Mobile uruchomił w Polsce swoją europejską kampanię wizerunkową. W te święta jej hasło to: „co tam u Ciebie?. Spot wizerunkowy został zrealizowany przez agencję adam&eve DDB BERLIN na rynek europejski i jest wykorzystywany w kilku krajach, gdzie obecna jest grupa Deutsche Telekom.
T-Mobile tak tłumaczy sens swojego świątecznego spotu:
W spocie widzimy dyrektora szkoły, który zadaje napotkanym w pracy osobom pytanie: „co tam u Ciebie?”, chcąc dowiedzieć się, co słychać u jego uczniów, współpracowników czy rodziców. Przez cały czas nasz bohater stara się pomóc tym, z którymi się spotyka, ale nikt nie reaguje na jego gesty. Wchodząc do domu mija się w drzwiach z żoną, potem spędza czas z dziećmi w salonie, ale dalej pracuje na laptopie. Na jego twarzy widać zmęczenie do momentu, kiedy dzwoni do niego żona i zadaje mu pytanie: „co tam u Ciebie?”.