T-Mobile zorganizował loterię dla wszystkich zarejestrowanych klientów pre-paid oraz przenoszących numer do oferty na abonament lub Mix.
Wygrać będzie można:
Loteria trwać będzie od 3 listopada 2016 do 28 lutego 2017, a łączna pula nagród ma wartość prawie 2,5 miliona złotych.
Udział w Superloterii jest całkowicie dobrowolny i bezpłatny. Warunkiem udziału jest posiadanie w T-Mobile na kartę zarejestrowanego numeru (lub zarejestrowanie go w czasie trwania Loterii) oraz wysłanie z niego bezpłatnej wiadomości SMS ze zgłoszeniem (o treści ZGODA pod numer 8060).
Za sam fakt posiadania zarejestrowanego numeru w T-Mobile przysługuje jeden los. Swoje szanse w losowaniu można zwiększać doładowując konto. Kolejne losy przyznawane są automatycznie po każdym doładowaniu (według zasady: 5 zł = 1 los; doładowania które nie są wielokrotnością tej kwoty będą zaokrąglane na korzyść klienta w górę, czyli np. 12 zł to 3 losy).
Dodatkowe szanse mają Ci, którzy przejdą z systemu na kartę na abonent lub MIX w T-Mobile. Otrzymają wówczas 10 losów jednorazowo w chwili przystąpienia do zabawy, a następnie cyklicznie co miesiąc pulę wynikającą z wysokości abonamentu lub zobowiązania w Mix (wg zasad opisanych powyżej).
Każdy może wygrać tylko 1 nagrodę danego typu. Szczęśliwcy zostaną wyłonieni podczas jednego z czterech losowań: 15.12.2016 r., 16.01.2017 r., 15.02.2017 r. oraz 15.03.2017 r. O wygranych będą powiadamiani telefonicznie lub SMS-ami.
Regulamin loterii i więcej informacji o niej można znaleźć na stronie www.superloteria.t-mobile.pl, która aktywna będzie od 3 listopada.
Ofercie towarzyszy nowa odsłona kampanii reklamowej, w której po raz kolejny wystąpi piosenkarka Cleo. Widzowie mogli ją oglądać w spocie zachęcającym do rejestracji numeru w T-Mobile. Tym razem piosenkarka zachęca do wzięcia udziału w Superloterii. W najnowszej reklamie Cleo również – tak jak w poprzedniej – zaśpiewa swój najnowszy hit „Mi-Sie”.
Kampania obejmuje działania w radiu, Internecie (display i rich media) i social mediach, a także materiały BTL w punktach sprzedaży.
Za realizację oraz koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Kreacje w Internecie przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.