T-Mobile w nowych spotach przekonuje, że dzięki nowym taryfom JUMP! Family cała rodzina ma lepiej, bo może rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować do woli już od 30 zł miesięcznie. Twarzą kampanii został Tomasz Kot. W reklamie towarzyszy mu Szymon Piotr Warszawski, który wcielił się w rolę Psa.
Fabuła najnowszego formatu reklamowego T-Mobile, oparta jest na scenkach z życia codziennego czteroosobowej, nowoczesnej rodziny. Kolejne spoty – cztery z nich prezentowane w tej odsłonie kampanii – składać się będą na pełen humoru i rodzinnego ciepła mini serial reklamowy, w którym występują:
To niemal klasyczny obrazek. Uzupełnia go zupełnie nieklasyczny pies, którego na dodatek łączy z głową domu szczególna relacja. Pan domu traktuje go jak prawdziwego kumpla, prowadząc z nim zabawne dialogi, które mogą być uznane za co najmniej niesztampowe.
Pierwsze spoty w nowym formacie będzie można zobaczyć w telewizji 16 kwietnia. Kreację przygotowała agencja DDB&tribal, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Kampanię telewizyjną z czterema odsłonami kreacji, wspierają billboardy w całym kraju, działania w Internecie oraz POS w salonach sprzedaży.
Najnowsze spoty reklamowe: