T‑Mobile rusza z nowym odcinkiem kampanii wizerunkowej

Newsy
Opinie: 0

T‑Mobile przygotował kolejny spot reklamowy z ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej Powroty.

W najnowszym spocie zobaczymy bohaterów, którzy wracają do  swoich ulubionych, wakacyjnych  miejsc, podobnie jak klienci wracają do T‑Mobile, gdzie mają najlepszą jakość połączeń, potwierdzoną przez ekspertów, i najszybszy Internet mobilny w Polsce według użytkowników. W reklamie ponownie zobaczymy Dorotę Wellman.

Emisja spotu w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych rozpocznie się 8 czerwca.

Kampanię telewizyjną wspierać będą działania w Internecie, w tym także w  w social mediach. Kreację i spoty przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów i działania w Internecie zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreację online odpowiada Liquid Thread, zaś za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: