T-Mobile w Polsce - duża redukcja sieci salonów i zwolnienia grupowe w centrali

Newsy
Żródło: http://www.telko.in/t-mobile-optymalizuje-siec-sprzedazy-i-zatrudnienie,0
Opinie: 57

Według informacji serwisu telko.in, T-Mobile podjął decyzję o dużej redukcja sieci sprzedaży i zwolnieniach grupowych.

W ubiegłym tygodniu dilerzy i agenci sieci T-Mobile otrzymali informację, że autoryzacja wybranych punktów sprzedaży będzie ważna tylko do końca marca br., a więc działalność będą mogły prowadzić najdalej do połowy roku.

Przeanalizowaliśmy efektywność naszej sieci sprzedaży i podjęliśmy decyzję o deautoryzacji części sklepów agencyjnych i własnych oraz otwarciu nowych placówek w atrakcyjniejszych lokalizacjach. Chcemy skupić się na przemodelowaniu sieci zgodnie z preferencjami klientów oraz bieżącymi trendami zakupowymi – mówi w serwisie telko.in Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska.

Liczba POS spadnie do 500-550. To 30-40 proc. mniej, niż mają teraz wszyscy konkurenci operatora.

Operator planuje niebawem ogłosić także zwolnienia grupowe. Zarząd chce zredukować koszty osobowe w T-Mobile o 12 proc. Można więc szacować, że wypowiedzenia otrzyma kilkaset osób z liczącej przeszło 4 tys. osób załogi T-Mobile. Zwolnienia obejmą spółkę oraz jej partnerów.

Przeprowadzenie ogłoszonych w tym tygodniu zmian w strukturze zatrudnienia zaplanowane zostało na pierwszą połowę 2015 r. Osobom, które zostaną objęte zmianami, zaoferowane zostaną atrakcyjne świadczenia. Kolejne informacje zostaną ogłoszone w kwietniu tego roku – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk.

Realizujemy projekt "Fit2Win", którego celem jest poprawa skuteczności działań operacyjnych spółki, jak również struktury kosztów. Dzięki temu projektowi zwiększymy poziom uzyskiwanych marż, co pozwoli na wykreowanie jeszcze lepszych ofert i intensyfikacje działań proklienckich. W ramach programu Fit2Win już wychodzimy z nowymi ofertami na rynek, jak np. oferta rodzinna z bardzo atrakcyjnym pakietem korzyści. Już w pierwszych dniach sprzedaży spotkały się one z bardzo dobrym przyjęciem – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk.

Opinie:

Opinie archiwalne (57):

Komentuj

Komentarze / 57

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-03-31 12:48
    no cóż... Generalnie firma zaczyna się staczać, powielać drogę Orange Polska. Wydaje się, że to właśnie NetWorkS! ich tak powolnie "wykańcza" ponieważ aż tak negatywnych i silnych trendów nie ma jakoś w Polkomtelu czy w P4. W tym wywiadzie Pani Dyrektor generalnie zdradziła jaką misję i zadanie ma nowy prezes Adam Sawicki, czuć to między wierszami.
    5
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2015-03-31 13:08
    a nie lepiej dać lepszą ofertę?
    7
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2015-03-31 13:24
    Lepsza? To znaczy jaka? Ile ma kosztowac no limit? Ile ma kosztowac S6?
    0
  • Users Avatars Mini
    Adek pisze: 2015-03-31 13:28
    no limit za 1PLN miesięcznie a S6 za 1PLN we wszystkich abo.
    -1
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2015-03-31 13:30
    @Adek...no wlasnie :-)
    4
  • Users Avatars Mini
    Kaczy pisze: 2015-03-31 13:32
    Myślę że taka redukcja i zmiana polityki o 180 stopni wpłynie znacznie na konkurencyjność ofert oraz jakość obsługi. Ruch kontrowersyjny ale mam nadzieję że skuteczny.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Kola pisze: 2015-03-31 13:41
    lepsza tzn taka która trafia idealnie w potrzeby klienta. Lewandowscy kosztują. Proszę spojrzeć na ofertę niemieckiej części T-Mob.
    1
  • Users Avatars Mini
    Adek pisze: 2015-03-31 13:52
    @Kola: dlatego nie "płacę" Lewandowskim, Muchom, Karpielom i innym wynalazkom którzy reklamują Play'a, T-mobile i inne Orange!!!!!
    -1
  • Users Avatars Mini
    Bolek pisze: 2015-03-31 14:03
    @Adek to komu placisz, ze tak z ciekawosci zapytam?
    1
  • Users Avatars Mini
    mrs pisze: 2015-03-31 14:09
    Solorzowi
    0
  • Users Avatars Mini
    rustow pisze: 2015-03-31 14:21
    Solorz juz posprzątal. Teraz pora na magentowych...
    2
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2015-03-31 14:26
    no limit powinien kosztować max 35-40zł i to wszystko. bez żadnych dodatkowych udogodnień. koniec i kropka . co do cen telefonów to się nie będę wypowiadał Jeżeli taki Virgin czy inny operator może mieć w podobnej cenie to dlaczego abonament z takimi usługami ma się zaczynać od 59.00zł albo 69.00zl Dlatego powiedziałem sobie nigdy więcej abonamentu i kropka.
    1
  • Users Avatars Mini
    polonez pisze: 2015-03-31 14:28
    T-Mo już od jakiegoś czasu daje do zrozumienia swoimi decyzjami i zagraniami, że starają się przepędzić klientów, obniżyć wartość firmy, tak aby pozwolono im na fuzję z innym operatorem. Mają jedną infrastrukturę z Orange, więc po co dwie struktury korporacyjne.
    1
  • Users Avatars Mini
    fino pisze: 2015-03-31 14:38
    niezły syf....
    0
  • Users Avatars Mini
    Sportowiec pisze: 2015-03-31 14:39
    Kiedy konkurencja fit2win trafi na Endomondo? Rozumiem że tylko pracownicy tmpl będą mogli uczestniczyć w zawodach? Jakie są przewidziane nagrody?
    6
  • Users Avatars Mini
    Magentowid pisze: 2015-03-31 14:41
    Moim zdaniem to dobre posunięcie bo rynek już się większy nie zrobi, a coraz więcej osób korzysta z e-shopów. Niedługo nowe aktywacje będą ułamkiem sprzedaży a wszystko będzie się opierało na MNP, i to głównie na wnioskach online.
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaaaaan nowak pisze: 2015-03-31 14:47
    HAHA, nowy prezes, zrobi dokladnie to samo co zrobił w Netii, taki prezes przyjdzie, posprząta, zwolni x ludzi w ramach grupówek i znów zmieni firmę i tak w kółko. Powodzenia obecnym, niedługo byłym pracownikom.
    4
  • Users Avatars Mini
    Klient pisze: 2015-03-31 15:02
    Odpowiadając P. Wojtkowi ,który zadał pytanie o cenę : NO LIMIT powinno kosztować 29 zł brutto max! a S6: cena / 24 = rata . Całość abonamentu= 29 + rata . A jak jest teraz ??? no limit z IP5S 4000-4500 w ubiegłym roku. Ja ten telefon kupiłem w media w kwietniu 2014 za 2400 a no limit mam za 36,78 zł. Jakieś pytania???. Proszę nie robić z operatorów takich biedaków bo mają się doskonale!!! Panie Wojciechu.
    2
  • Users Avatars Mini
    Sethai pisze: 2015-03-31 15:23
    Do wszystkich wyliczających nolimit. Mówicie teraz ile powinno kosztować żebyście chcieli to wziąć, a nikt z Was nie policzył ile nolimit powinno kosztować by dany operator zarabiał i miał kasę choćby na częstotliwości (nowe i aktualnie posiadane), na rozbudowę sieci (i radiowej, by nie było plam i backbone co by klienci nie narzekali na szybkość transferów danych). Pamiętajcie, że opek to jest firma, która musi zarabiać i mieć wolną kasę na inwestycje i nieprzewidziane sytuacje, a nie ktoś kto jest tylko po to by dostarczać Wam usługi po kosztach albo jeszcze taniej.
    9
  • Users Avatars Mini
    ming pisze: 2015-03-31 15:43
    Dokładnie tak jak pisze Sethai, jeśli ceny usług będą tak spadać to za niedługo sobie wcale nie podzwonimy bo albo operatorzy zwiną manele albo się anteny ze starości rozsypią tak jak w plusie. Operator to nie fundacja polsat żeby pomagała zdobyć S5 czy Z3 dla szpanu po kosztach, ma zarabiać. Szkoda tylko ludzi co tam pracują po x lat bo przy obecnej polityce firmy to zwolnią pewnie najdłużej pracujących i najwięcej zarabiających. Zastąpią zielonymi studenciakami, którzy wiedzę o życiu czerpią z książek i wpisów na fejsbuku a potem to już wysyp problemów, reklamacji i plama na wizerunku. Komuś tam się w kierownictwie coś poprzewracało i teraz widać skutki.
    10
  • Users Avatars Mini
    gregory pisze: 2015-03-31 15:45
    Taka reorganizacja jest nieunikniona u każdego z operatorów, boom na telefony już dawno minął
    4
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-03-31 16:37
    ja zastanawiam się w co idzie T-Mobile, czyżby się zamieniło miejscami z Polkomtelem że Plus dostał "rozpędu" a T-Mobile zamienia się w tonącego T-itanica? a może... w prestiżowego operatora gdzie duże flagowe salony tylko w miastach? Coś tym pachnie - może i jest to jakiś kierunek ale aby tak w pełni było usługi muszą być na najwyższym poziomie i najlepszej jakości oraz nieskazitelny (powtarzam, nieskazitelny) zasięg każdej z technologii z naciskiem na LTE. Na dzień dzisiejszy tak w T-Mobile nie jest. To są po prostu cięcia i oszczędności, może już się szykują na opłaty za koncesję LTE 800/2600. Jakoś nie widzę tego w kolorowych barwach - czekam na pierwsze statystyki za 1Q2015...
    -1
  • Users Avatars Mini
    Tmobile pisze: 2015-03-31 16:40
    http://www.telix.pl/forum/viewthread/strajk-wloski-w-t-mobile?,40077,39.html proszę przeczytajcie jaka drogą idzie tmobile, zwolnienia dla ludzi z centrali, a tych z salonów wyrzucić na bruk bez odprawy (bo jak inaczej skoro sklep zamykają?) poczytajcie dużo się dowiecie
    3
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2015-03-31 16:52
    t mobile sie stoczy. zapowiadali że chca byc drodzy bo liczy sie jakośc . Tylko dlaczego potaniają strukturę . Taka redukcja nie sprzyja raczej jakości. Myślę że skupiaja sie na funkcjonowaniu jak play bo skoro play działa to dlaczego t mobile by nie miało działać. Tak naprawde liczy sie dla nich kasa i tylko kasa. Była juz ekskluzywna siec orange i jakoś minęła jej ta ekskluzywność. Za rok t mobile sie obudzi , klienci wyczuja zmiany i odejdą.
    3
  • Users Avatars Mini
    piotr pisze: 2015-03-31 16:53
    Bardzo dobrze dzisiaj byłem w głównym sklepie w mieście ludzi wcale a pracowników 8 i nic nie robią. Jak najbardziej trzeba się za to wziąć
    1
  • Users Avatars Mini
    ERAGSM pisze: 2015-03-31 17:19
    Szukam roboty. Wyprułem flaki dla swego pracodawcy a teraz jestem niepotrzebny. POLITYKA
    3
  • Users Avatars Mini
    Networksowiec pisze: 2015-03-31 19:22
    Co za bzdury. Dzieki Networks to oni zaoszczedzili grube miliony!. Teraz chcieliby go najlepiej sprzedac HUAWEI tylko Orange kręcie na to nosem. Kupili GTS i teraz GTS ma czesc roboty Networksa robic
    0
  • Users Avatars Mini
    Adek pisze: 2015-03-31 20:33
    @Bolek: płacę 29PLN/m-c Virgin Mobile.
    -1
  • Users Avatars Mini
    obserwator pisze: 2015-03-31 21:32
    @Sethai, Ming - z raportu finansowego 2014 TM zaraportował marże zysku ok. 40%. Odpowiedzcie mi jaką muszą mieć marże aby byłą odpowiednia jakość usług, satysfakcjonującą ofertę (nie odstraszająca jak obecnie) i jeszcze wystarczyło na odpowiednie płace dla pracowników? Czy 100,200, 300% jak kiedyś? Firmy w innych branżach operują na 10-15% i są w świetnej kondycji, więc o co kaman z tym całym T? Niemcy zbyt zachłanni w drenowaniu kasy, czy korpo managerowie zbyt pazerni na premie i nie styka? O co kaman?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tmobile pisze: 2015-03-31 21:49
    Chodzi o to ze Polska jest krajem dojnym, ma tylko dostarczać zyski do Bon, a tamtych nie interesują warunki pracy, oferta, tylko założone miliony na koncie - za to tam się szanuje klientów, pracowników bo ich stać na to gdyż mają takie farmy frajerów i wyrobnikow w innych krajach. Niestety ale jak się wyprzedalo cały majątek narodowy i sprowadzilo z zagranicy "dobroczyncow" , to jest wyzysk, klienta, pracownika, a miliardy transferowane za granicę
    9
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-04-01 00:05
    T-mobile się stacza od zmiany z Ery, droga przeciętna niemiecka sieć nie jest wcale konkurencyjna, chce doić i doić, a ludzie nie chcą się dawać doić więc założona przez zarząd kreska pułapu dochodów nie zostaje osiagnięta i trzeba ciąć, niech oddadzą częstotliwości i spier...alają, Polska sobie bez T-mobila poradzi i abonenci też.
    7
  • Users Avatars Mini
    J pisze: 2015-04-01 00:07
    jak zwykle fotografia swietnie ilustruje treść artykułu ;-)
    2
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-04-01 01:42
    Puknij się łeb! A Polski to może wylecieć Play. Mam gdzieś te niskie ceny jak jakość jest do D. Ale zaraz - jakie niskie ceny w P4? P4 w niektórych przypadkach jest nawet droższe niż Plus czy TM i nie wspomnę o drogich słuchawkach w pseudo fioletowej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Louie pisze: 2015-04-01 07:27
    A wystarczy dostosowac ceny i taryfy do konkurencji. Zwalnianie ludzi i likwidacja to myślenie korporacyjnych ćwokòw potrafiących tylko skreślać słupki żeby pokazać że to oni są potrzebni. Już teraz zalatwienie czegokolwiek w salonie tej sieci to dramat i męka. Ale wdać takie "procedury" a mózgu brak.....
    3
  • Users Avatars Mini
    ab pisze: 2015-04-01 09:50
    Chyba to wszytsko jest bez zadnych uzasadnien biznesowych Nie ma w tym logiki punkty sprzedaży nie były utrzymywane przez operatora - salon dostawał prowizję za SPRZEDANE USŁUGI a wiekszość robił za darmo T-mobile we własnych salonach powiina cos redukować , ale nie w APS ich to nic nie kosztowałao lokal pracownicy - tylko czysta prowizja od sprzdazy i nie od obsługi.Mieli darmowe punkty informacyjne, serwisowe oraz posprzedażne.Klient , który zakupił usługi w innym miejscu musial za darmo byc obsługiwany w aps - nawet nie za darmo tylko dotowany - wydruk faktury to koszt papieru i toneru , czas konsultanta jego wiedza i umiejętności to co najmniej 40 zł na godzinę , ale nikt tego nie brał pod uwagę Tylko prowizja za sprzedaż Mało tego w aps przy sprzedaży były analizowane koszty rzeczywiste i dopasowywana indywidualnie taryfa oraz dosprzedane ułsugi telefon stacjonarny , interet , ubezpieczenie od uszkodzen telefonu konto bankowe ( wszystko po rozpoznaniu potrzeb i decyzjii klienta ) Obecnie Ci co zakupuja przez interent obowiązkowo mają zaznaczoną zgode na marketing( czyli sprzedaż danych dla innych podmotów ) i sa to klienci , którzy analizują oferty inetrnetowego kazdego operatora i wycisną co się da z telekomu nie zapoznając się z ofertą łaczoną Nie jest to kient stały , tylko co 2 lata szukający najtanśzej dla siebie oferty TO jak ma sie to do zysków Zamaist zwiekszaść przychody jak to robi Play to operator szuka cięcia kosztów Niestety juz od dawna nie ma dobrej reklamy A sprzedąz telefonów ponizej kosztów przez strone www to absurd i strzał w kolano : np samugg s4 przy abonamnecie za 69,90 wszytsko bez limitu 3 gb internetu telefon za 9 zł czyli aparat kosztuje na rynku 1200 zł dzielimy ta kwotę na 20 mieisęcy ( sredni czas do zmainywa warunków ) to za 9 zł mamy wszystko bez limitu i 3 gb internetu Gdzie tu zysk dla firmy ? A jeśłi by tak dać we wszytskich kanałach cenę troche niższą niż u konkurencji no abonament za 79,90 telefon za 99 zł to sprzedaż byłaby 2 krotie wieksza i zysk o 300 zl wiekszy czy to malo czy duzo w skali np 1000 telefonów A gdzie analiza jak nie bedzie salonów to znaczy ze sieć upada , to znaczy zee nie bedzię gdzie oddac telefonu do serwisy , wymienić karty sim Ale cóż ktoś robi to celeowo by prawie z pierwszego miejsca w ciągu 2 lat spaść na ostanie w sprzedaży Bravo T-mobile wzorcowe działanei do bankructwa choć szkoda po 20 latach na rynku Zadne działanie nie jest uzasadnione biznesowo Nie mozna generować zysków jak nie ma kosztów , nie można sprzedawać danych klientów za 5 zł miesięcznie , nie mozna naciagać na smsy specjalne , nie mozna dowolnie zawyżąc faktur i liczyć ze klient nie zauważy , każdy prepaid po aktywacji ma od razu właczona informacje handlową i tysiące smsów - wyrzuciłem tydzień po zakupie , nie mozna zawrzęc umowy na któej nie ma ceny za abonament- a połaczenia ze zniżkami to masakra nikt nad tym ie panuje np samemu trzeba kontrolowąć jaki telefon z jakmi internetem i do kiedy ma zniżki - nie widac tego w systemie iboa tylko dowiadujemy sie o tym po zmianach na koncie w opatach po reklamacjii doweidziałem sie ze sam muszę tego pilnować zniżki są rózne w róznych promocjach i nie właczane automatycznie a ni nei przedłużane Nic nie jest jasne w punkcie jeszce mi to wytłumaczyli , ale i tak niegdy wiecej żadnej umowy przez strone internetową Amoze ktos wie czy można zwrócic otwartego iphona zakupionego przez stronę www na osobę fizyczną ?
    6
  • Users Avatars Mini
    Gruby Albert pisze: 2015-04-01 11:11
    SŁUSZNA DECYZJA! Generalnie punkty dealerskie (zaznaczam, nie wszystkie!) należy omijać szerokim łukiem. Znam parę przypadków niedoinformowania lub wręcz błędnego poinformowania klienta przez obsługę takich punktów tylko po to, by podpisał on umowę (wiadomo, prowizja). Znam jeszcze więcej przypadków, kiedy abonent T-M szedł z jakąś sprawą do punktu dealerskiego (choćby najprostszą, wymagającą jedynie minimum poświęconego czasu) i zostaje odprawiony z kwitkiem, bo załoga punktu stwierdza, że nie płacą jej za takie rzeczy. Nauczony własnymi bolesnymi doświadczeniami wszelkie sprawy załatwiam w "oficjalnych" salonach operatora, wszystkim czytającym te słowa radzę to samo. Pozdrawiam.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Anka pisze: 2015-04-01 11:15
    Teraz narzekacie, a jak przychodzi co do czego to wszystko załatwiacie przez internet. Po co w tych czasach tyle salonów?
    4
  • Users Avatars Mini
    postępowy pisze: 2015-04-01 11:20
    nie ma się nad czym rozwodzić, to normalna kolej rzeczy, po prostu operator przenosi swoje główne siły na internet. Już od dłuższego czasu jest tak, że najkorzystniejsze oferty t-mobile udostępnia jedynie przy zawieraniu umowy przez neta, wrzuca najnowsze telefony w przedsprzedaży itd. POS powoli wymierają śmiercią naturalną.
    0
  • Users Avatars Mini
    luq pisze: 2015-04-01 11:27
    reorganizacja jest konieczna, choć zamiast działu sprzedaży wolałbym żeby uszczuplili kadrę "menedżerską".
    4
  • Users Avatars Mini
    Gruby Albert pisze: 2015-04-01 11:29
    @Anka: dokładnie, wszystko idzie załatwić przez internet, a ludzie w punktach franczyzowych często nie mają o niczym pojęcia!
    -2
  • Users Avatars Mini
    SPINACZ WWA pisze: 2015-04-01 11:44
    Ale aferę nakręcacie... redukcja jak redukcja, w Polsce co kwartał mamy setki podobnych.
    1
  • Users Avatars Mini
    Tomsik pisze: 2015-04-01 12:07
    Jestem pewien, że ci ludzie znajdą inną pracę. Salony to niestety przeżytek w tych czasach. Myślę, że wyjdzie to na plus dla klientów tmobile
    -1
  • Users Avatars Mini
    Ancymon pisze: 2015-04-01 13:05
    Jak lemingi. Jeden napisze, reszta po nim. To jest firma i ma zarabiać, A najśmieszniejsze jest narzekanie dusigroszy na ofertę TM. Nie stać Cię, nie kupuj. Nie masz kasy na apartament czy wille - kupujesz mieszkanie, Nie stać Cie na Lambo kupujesz Punto. Nie stać Cie na TM, to bierz w PLAY NJU RBM czy dziewicy Mobile. Proste!
    4
  • Users Avatars Mini
    bernard pisze: 2015-04-01 13:21
    propaganda w t-mobile działa jak w czasach PRL...tylko ten kto tam pracował bądź pracuje nadal wie, że Klientów ta firemka ma głęboko gdzieś, to samo jest z pracownikami...pani Małgorzato już niedługo przekona się Pani że te posunięcie nie polepszą sytuacji w firmie, a smród będzie się niósł aż do samego Bonn, gdzie wyprowadzacie pieniądze
    3
  • Users Avatars Mini
    D pisze: 2015-04-01 13:40
    "Fit2Win" kojarzy mi się jakoś mocno z "Arbait macht frei"...
    1
  • Users Avatars Mini
    Grunt pisze: 2015-04-01 13:49
    Przecież najważniejsze to wylać swoje żale... mało kto teraz idzie do salonu wziąć ofertę, bo czasu brak. Wszystko robi się przez telefon/internet. Tak więc wydaje mi się, że to może być nie głupie posunięcie.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Andrzej pisze: 2015-04-01 16:09
    GRUBY ALBERT: Ty nie masz o niczym pojęcia. Z pewnością wszystko kupujesz przez internet. Rób tak dalej, niech wszyscy wszystko kupują przez internet, będzie super. Tyle, że za kilka lat handel zniknie z naszych miast. Pozostanie piekarz i jego piekarnia, cukiernik, itp. Takie właśnie Twoje postępowanie drogi Gruby Albercie, oraz innych podobnie krotkowzrocznych osób doprowadzi do tego, że lokalny, miejscowy handel zniknie z Twojego otoczenia. Wiele osób straci prace i zapanuje chaos. Tylko dlatego, że dla dwudziestu złotych dasz sobie ogolić pewna czesc ciała. I nie mowię tu o głowie.
    2
  • Users Avatars Mini
    APSiak pisze: 2015-04-01 17:57
    To posunięcie będzie w długoterminowej perspektywie kosztowne dla operatora. Raz, że straci wpływy ze sprzedaży przez sklepy. Dwa, że straci sporo klientów, którzy pójdą "tam gdzie bliżej". Pracuję w APS i wiem co mówię. Nieprawda, że konsultanci są niekompetentni. Prawda jest taka, że nam ODEBRANO kompetencje dot. obsługi klienta zwłaszcza prepaidowego. Prawda jest też taka, że już w ubiegłym roku sklepom zabrano pieniądze (marne, ale jednak coś) właśnie za obsługę klientów, zostawiając tylko prowizję od sprzedaży. Po co konsultant ma obsługiwać klienta, skoro mu za to nie płacą?! TMobile nie dopłacało do APSów, bo to APSy nakręcały sprzedaż i dostawały prowizję. A jednocześnie to w placówkach wiele ludzi jest w stanie się normalnie obsłużyć - wyjaśnić sprawy z fakturami, porozmawiać o usługach, o telefonach, choćby oddać telefon do serwisu. Fakt, często to zawracanie gitary konsultantom, ale często to się wiąże ze sprzedażą. Kiedy tego nie będzie w TMobile, ludzie po prostu przeniosą numery do Play, które właśnie w tym widzi swoją szansę na zwiększenie udziału w rynku. Sprzedaż internetowa... hahahahaha! Wiecie ilu ludziom "zawiesiły się" numery przy przenoszeniu przez www lub hotline? A ja wiem, przychodzą z tym do nas. Wiecie ilu ludzi ma problemy z aktywacjami nowych kart SIM? A ja wiem, bo przychodzą. Z końcem czerwca nas zamykają. Dziękujemy wam, drodzy klienci www i hotline, teraz obsługujcie się sami, powodzenia!
    15
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-04-01 21:01
    Ja wszystkie swoje aktywacje w T-Mobile brałem przez salon firmowy operatora, żony także. Powtarzam - salon _firmowy_ - APS'ów wszelkiego rodzaju się wystrzegam z uwagi na dosyć złe doświadczenia, ciągnące się latami - kiedy nie wejdziesz to albo dezorganizacja obsługi, albo wiedza żadna albo brak dostępnego sprzętu 'od ręki'... co w salonach firmowych nie jest tak widoczne (aczkolwiek nie niewystępujące - znam salon fimowy w Rzeszowie, gdzie obsługują w większości same "blondynki")... więc może faktycznie tych POS'ów jest za dużo a profesjolnej odmiany pos można szukać ze świecą w ręce. Przecież wcale nie musi tak być że w każdym miasteczku powiatowym jest APS operatora - wystarczy że będzie w 2-gim miasteczku i jakoś będzie to funkcjonować. Ktoś zapyta mnie, czy coś kupiłem przez www/hotline? Odpowiadam: tak, raz, przedłużyłem umowę(aneks) - tylko dlatego, że salon firmowy i jego pracownica mnie olała i nie chciała poprowadzić mojej sprawy...
    -2
  • Users Avatars Mini
    klient innej sieci pisze: 2015-04-01 22:13
    Orange Plus i Play juz zacierają ręce, klienci nie mając obsługi w salonie T mobile podreptają do konkurencji :)
    4
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-01 23:13
    Orange to nie, bo tak samo zamyka salony i w dodatku technicznie prezentuje zerowa jakość ale Plus i Play na pewno się cieszą.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Krecik pisze: 2015-04-03 00:05
    Milane Milane. Quo Vadis Milane?
    0
  • Users Avatars Mini
    gówno cie to obchodzi pisze: 2015-04-03 15:26
    no tak k... lepiej dac wypowiedzenie umowy z 30 dniowym okresem ludzie takie informacje powinny być z wyprzedzeniem a nie z dania na dzien tyle osob dostanie wypowiedzenia ! atrakcyjne świadczenia ? tylko dla pracowników !!! a co z APS prywatnymi z dnia na dzien na lodzie !
    2
  • Users Avatars Mini
    maciuś pisze: 2015-04-06 23:08
    tak czytając co piszecie ,zastanawiam się co to za dziwne korporacyjne podejście -to nie logiczne zamykać te wasze apsy skoro się sami utrzymujecie -rozumiem zasady rynkowe , skoro tyle roboty robicie lepiej lub gorzej -co operatora to kosztuje ? ich pracownik robi co musi ,wy musicie bo kasy nie macie ,też lojalnociśc klientów .Pamiętam już taki numer w t-mobile ,pisaliście ze tak było z doradcami biznesowymi chyba 3 lata temu ? większośc poszła do playa i zabrała od groma klientów biznesowych jakie narzedzie pracy ma doradca ksiazka we własnym telefonie .klienci też wpisują kontakt do ludzi nie do t. w obecnej firmie pracuję 5 lat a jeszcze dzwonia klienci ze starych biznesów-,wystarczy że ktoś zrobi prostą analizę i zna historię zobaczyć kto jak sprzedają i pilnowawać takich ludzi prosta statystyka ,przecież koszty pracownicze redukuje się nie na odcinku sprzedaż ,kurcze wykształcić dobrego handlowca to pół roku kosztów i roboty nad nim??palić mosty dobrzy handlowcy są najcenniejszymi elementami tej gry/ ze względu na koszty pracy zamykał bym swoje sklepy i pozbywał się ludzi bezproduktywnych ludzie na pierwszej lini sa twarzą firmy i od czegos ten klient musi się odbić nawet zeby kupił w necie ,eeh korporacje ?
    2
  • Users Avatars Mini
    bla bla pisze: 2015-04-06 23:42
    dlaczego tesco maproblemy , bo mniejsze sieci ich rozbijają biedronki itp , tu to samo play otwiera salony i wyspy na potęgę na każdej wiosce powyzej 2 tyś ma być sprzedawca , wszystkie ręce na pokład i sprzedawać jak najwięcej pomagać zamawiać przez www wyjsc do klienta zyjąć telefon do serwisu mimi że jest z innej sieci prodebrać go innym.w większości dużych sklepów są po dwa pleye , jedni zmniejszaja darmową reklamę drudzy korzystają czy to nie dziwne ? może za magente wzieli się agenci fioletowych ------kurcze jak w filmie slużby specjalne :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    NetBoy pisze: 2015-04-14 21:30
    Fit2Win....buhahahaha....outsourcing to Indii I Fit2Win:-D Dobre. Każdy kto pracował z Hindusowami wiem jak to wygląda;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Boss pisze: 2015-04-15 10:15
    Rynek w Polsce jest nasycony, więc też pozyskać kolejnego klienta jest coraz trudniej. Dlatego też T-Mobile szuka oszczędności tam gdzie może. Myślę, że położą większy nacisk na sprzedaż telefoniczną oraz internetową, gdzie będą mogli zaproponować lepsze warunki, niż w sklepach stacjonarnych. Liczba salonów i sklepów firmowych będzie ograniczona do niezbędnego minimum. Starsze pokolenie przyjdzie do sklepu czy salonu, ale młodzież, wychowana dobie komputerów, będzie wybierała tańsze rozwiązania oferowane w internecie.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: