1 czerwca 2017 roku stanowisko Dyrektora Generalnego Rynku B2C w Grupie Netia objął Tomasz Dakowski.
Dakowski przez ponad 12 lat zajmował stanowiska menedżerskie i dyrektorskie w obszarze sprzedaży B2C w Orange Polska. Odpowiadał m.in. za wdrożenie nowego modelu sprzedaży pośredniej, ustalając nowe standardy branżowe. Kierował projektem rebrandingu z Idei na Orange w obszarze sprzedaży. Był też odpowiedzialny za szereg komercjalizacji, m.in. iPhone 3G, OrangeTV i akwizycję firmy dystrybucyjnej Ramsat.
W kolejnych latach zarządzał globalną strukturą sprzedaży i obsługi Klientów w PLL LOT. W tym czasie m.in. dokonał restrukturyzacji sieci handlowej LOT na świecie, doprowadził do odbudowy rentowności charterów oraz kierował uruchomieniem kluczowych połączeń dalekowschodnich oraz komercjalizacją Dreamlinerów.
Przez ostatnie 3 lata Tomasz Dakowski rozwijał sprzedaż i utrzymanie Klientów B2C w randze Dyrektora Sprzedaży, a następnie Członka Zarządu UPC Polska. Jest współtwórcą strategii podwojenia zasięgu sieci tego operatora, a także kierował obszarem nowych inwestycji.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz szeregu kursów branżowych i menedżerskich, m.in.: w INSEAD w Fointableau, IMD w Lozannie, Cranfield University, Ashridge School of Business oraz Ecole de Gestion w Lyon. Przez 3 lata reprezentował sektor prywatny w radzie Polskiej Organizacji Turystycznej.
Poprzednio funkcję Dyrektora Generalnego Rynku B2C pełniła Joanna Wcisło, która kilka tygodni temu rozstała się z firmą.