1 października Tomasz Izydorczyk obejmie stanowisko dyrektora marketingu UPC Polska. Odpowiedzialny będzie za kreację, opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, strategii produktowej UPC oraz marki firmy.
Ostatnio Tomasz pełnił funkcję Dyrektora Marketingu ds. B2B w Orange Polska, a wcześniej Dyrektora ds. Strategii i Komunikacji Marketingowej tej spółki.
Z branżą telekomunikacyjną związany jest od ponad 16 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w międzynarodowej firmie doradczej A.T. Kearney, The Boston Consulting Group, jak również w Zakładach Farmaceutycznych Polpharma oraz w Vectra Polska, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego.
Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie, posiada także tytuł MBA University of Minnesota.
Tomasz Izydorczyk będzie bezpośrednio raportował do prezesa UPC Polska Ramiro Lafarga.