TP chce pieniędzy od Ery

Newsy
Żródło: Rzeczpospolita, Era
Opinie: 76

Prezes Telekomunikacji Polskiej, Marek Józefiak, ma nadzieję, że po wtorkowej decyzji Sądu Antymonopolowego, który uchylił decyzję prezesa URT w sprawie obniżenia stawek międzyoperatorskich za połączenia z sieci komórkowych do stacjonarnych, pozostali dwaj operatorzy komórkowi - Era i Plus GSM - usiądą do stołu i wynegocjują zasady obniżki.

"Teraz zażądamy od Ery pieniędzy, których nam w ciągu 11 miesięcy nie zapłaciła. Ciekaw jestem, czy firma ma na to rezerwy" - mówił Józefiak.

"Oczekujemy, że URTiP podtrzyma swoją decyzję, ale lepiej ją uzasadni, a jeśli TP zażąda od nas opłat, wystąpimy o odszkodowanie od skarbu państwa" - powiedział dziennikowi "Rzeczpospolita" Antoni Mileniczuk, dyr. ds. publicznych i komunikacji w PTC.

Era poinformowała wczoraj, że koszty rozliczeń międzyoperatorskich wykazywane przez PTC w oparciu o decyzję prezesa URT, w okresie od daty wydania decyzji do końca trzeciego kwartału 2002, były niższe o 52,7 miliona złotych od kosztów, jakie wynikałyby ze stawek obowiązujących przed wydaniem decyzji przez URT. Nie znając wyniku możliwego odwołania do Sądu Najwyższego, ani nie znając warunków ewentualnej nowej decyzji URTiP, PTC zdecydowała się przyjąć ostrożne stanowisko i utworzyć rezerwę w wynikach za trzeci kwartał 2002 roku na pełną kwotę 52,7 miliona złotych. Ogłoszenie wyników za trzeci kwartał 2002 jest planowane na dzień 13 listopada 2002 roku.

Pełna treść artykułu z dziennika "Rzeczpospolita" znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (76):

Komentuj

Komentarze / 76

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-08 09:34
    Czyli era zacznie placic za swoje grzechy! Idea juz miala klopoty ze strony ery, ale wtedy kary byly smieszne, a teraz to nie ejst kara tylko odzyskanie przez tepse to co jej sie nalezy! Mozna sie spodziewac ze nie bedzie zadnych rewelacji na swieta w ezrze, no chyba ze abonenci ery zrzuca sie na zakup jakis nowych telefonow! jak to milo, kiedy era dostaje po dup..!
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2002-11-08 09:35
    Jaki Ty jetses zakochany w ...... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-08 09:43
    Po takim wyroku sądowym,każdy by poszedł po pieniądze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-08 09:45
    Nie nei jestem zakochany w ......, ale to zawsze ra i plus skarzyly idee za rozne posuniecia na rynku, kotre byly ok, tylko ze powodowaly, ze liczba klientow zainteresowanych aktywacja w plusie i erze, spadala w bardzo szybkim tempie! Poprostu wszyscy walili do idei, a innych to bolalo i slali wnioski do sadow! Teraz jest inaczej! Era dostanie po kieszeni, na rzecz tepsy, ktora jest wlascicielem idei i dlatego tak mi sie to podoba!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-08 09:46
    Kan oby era nie zaczela z tego powodu podnosic aboanmentow, ale zawsze beda mogli oszukac na sekundach ktore od niedawna wprowadzili, bo kto sie teraz tego doliczy!???
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-11-08 09:58
    ERA poradzi sobie na pewno. Swoją reklamą 1 sekundówek, sporo ludzi skusiło sie na ich ofertę.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-08 10:00
    Qba, teraz się jest właśnie łatwiej doliczyć - masz licznik połączeń w większości telefonów
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-08 10:09
    GAGA tak tylko, ze za to tez moga dostac po dup.., poniewaz jest ona oszustwem, a jezeli ktos tak postepuje to podlega prawu karnemu w naszym panstwie! ****** graffi wiem, bo kiedys era zaokraglala do minuty, a czasmi anwet do drugiej, jezeli nawet nie wykorzystalismy pierwszej minuty! Teraz bedzie latwiej, ale kto zapamieta czy to bylo polaczenie 23 sekundowe, czy tez 32 zekundowe i 9 sekund do kasy za frajer! Byl oz tym wiele afer, ale bylo tez jeszcze kilak innych zera, ale nie am co o nich tu poisac, bo mozna by pograzyc era na zawsze!
    0
  • Users Avatars Mini
    misiaczek_28 pisze: 2002-11-08 10:18
    A tymbardziej ze naliczaja z nieba wziete połączenia np wap wiem cos o tym bo sam tego doswiadczylem przechodząc do idei na eroskich faktórkach i zestawieniach było pare dziwnych połaczen .Wychodzi na to zeoni moga zadac ale od nich wara .Kiedys era dbala o klienta teraz go olewa
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-08 10:26
    Teraz tez dba, ale o swoje finanse, a na klientow najczesciej leje!
    0
  • Users Avatars Mini
    misiaczek_28 pisze: 2002-11-08 10:33
    I w tym jest problem ja tez ich zaczalem zlewac
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-08 10:39
    Sprawiedliwość być musi !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Opson6667 pisze: 2002-11-08 10:51
    Ludzie,sensacja.Siedze sobie i patrze na moja 3210 w tak-taku a tu mi pokazuje na jakiej ulicy jestem.A jak u was?Dajcie jakies info 692940358
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2002-11-08 10:57
    to ładna kaska. pan urzędnik wydaje decyzje i jej nie potrafi dobrze uzasadnić, to teraz ten prezesik URT powinien ponieść konsekwencje bo jego decyzja poważnie wpływa na operatorów (to jest sporo kasy 52 mln)!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-08 10:58
    No to powinienes sie cieszyc, bo moga byc to sotatni podrygi super ery!
    0
  • Users Avatars Mini
    krisss pisze: 2002-11-08 11:08
    Qba, jestem ciekawy co jest powodem, że tak bardzo uwziąłeś się na Erę. Czy miałeś kiedykolwiek tam telefon i masz niemiłe wrażenia? Czy może po prostu nie zapłaciłeś kiedyś rachunków i teraz przychodzi do Ciebie windykator? Bo nie widzę żadnych innych sensownych powodów. Statystyki i fakty są nieubłagalne! Era ma najwięcej klientów - zwłaszcza tych w abonamencie (czyli bardziej dochodowych) i co ważniejsze kilkukrotnie niższy churn niż w Twojej ukochanej Idei co chyba świadczy że większość ludzi w przeciwieństwie do Ciebie nie ma aż tak złych wrażeń z tą siecią...
    0
  • Users Avatars Mini
    krisss pisze: 2002-11-08 11:09
    I ta Twoja teoria spisku - wszyscy oszukują, tylko Idea jest święta...
    0
  • Users Avatars Mini
    misiaczek_28 pisze: 2002-11-08 11:18
    Zgadzam się z Qbą era leje na wszystko i wszystkich dookoła a ty kriss jak nie masz pojęcia o co chodzi to sie nie odzywaj bo ja miałem w sumie 5 sim w erze i wiem jak mnie potraktowali lekcewarzaco a kupe kasy ze mnie sciągali co miesiąc
    0
  • Users Avatars Mini
    krisss pisze: 2002-11-08 11:22
    Misiaczek_28: A co jak powiem że ja miałem 10 sim w Idei i też wiem jak mnie potraktowali a kupę kasy ze mnie ściągali co miesiąc - lepiej Ci? No chyba że byłem jedynym wyjątkiem tej sieci w co, wybacz nie wierzę!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-08 11:22
    krisss chodzi o to, ze mialem duzy kontak z era, a raczej z jej czestymi oszustwami w kwestii zawyzania rachunkow ludzim ktorzy duzo palcili! Bylo tam jeszcze kilka zlych zagran, ale to juz odmienna historia! Era poprostu to siec oszu.... i zlo...., a ma duzo, bo kiedys nie bylo idei i ludzie pisali cyro z kim sie dalo, a teraz to porpstu sa przyzwczajeni! Zadna siec nie ejst swieta, ale era najmniej jest uczciwa!
    0
  • Users Avatars Mini
    krisss pisze: 2002-11-08 11:29
    Qba, OK to akurat się zdarza wszedzie - zapewniem cię że nie tylko w Erze ale w Idei też. Ale nie o to chyba chodzi w komentowanym artykule. Na podstawie decyzji organu państwowego URT Era nie płaciła części kosztów z tytułu rozliczeń międzyoperatorskich ale robiła to zgodnie z prawem!! Teraz jak sam czytasz nie znając kolejnych decyzji ustanowiła rezerwę na spłatę zobowiązań - gdzie tu widzisz jakieś oszustwo?? Czy mając własną firmę postąpiłbyś inaczej? Mając prawnie obowiązującą decyzję URT zaznaczam??
    0
  • Users Avatars Mini
    krisss pisze: 2002-11-08 11:34
    Co do zawyżania rachunków to zdajesz sobie chyba sprawę, że rachunków tych nie wystawia pani maszynistka która sobie mówi - a tu sobię dobiję minutkę a tu dwie :-) Przecież to jest kilka milionów rachunków miesięcznie, są to olbrzymie systemy komputerowe a one się raczej nie mylą. Co najwyzej mogą mieć awarie a to już zupełnie inna sprawa... Nie muszę też chyba Ci mówić że każdy system bilingowy jest kontrolowany przez odpowiednie służby i po prostu nie może tu być zwykłych przekrętów
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-08 11:36
    Pamietaj, ze my mozemy tylko sobie popisac, ponarzekaci wogole, bo zaden znas nie jest na tym pulapie finansowym o jakie tu sie tocza spory!
    0
  • Users Avatars Mini
    sleza pisze: 2002-11-08 11:39
    Przecież TPSA to najgorsza z naszych firm to złodzieje i wcale tego nie ukrywają.Jesli chcą pieniędzy od Ery czy Plusa-obojętne to zle dla nas kożystających z Gsm.Niech szlag trafi Tpse raz na zawsze to może bedzie taniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-11-08 11:40
    Qba: największym oszustem i zdziercą jest TPSA. Wyszukali po prostu jakieś luki w uzasadnieniu URT i mają nadzieję, że uda im się powrócić do starych, złodziejskich stawek. Powtarzam jeszcze raz to, co napisałem przy poprzednim newsie na ten temat: niech TPSA nabija w butelkę swoją córkę IDEĘ. Tam mogą sobie wynegocjować nawet 150% dla TPSA za rozmowy kończące się w IDEI i na odwrót. Tutaj natomiast wszystko odbyło się zgodnie z prawem- była decyzja i już. A jak TPSA chce kasy- niech jej córeczka IDEA zwróci pożyczki. Amen
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-11-08 11:52
    Na szczęście jestem abonentem ery;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-08 11:52
    Steve oni tylko chca to co im sie nalezy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-11-08 11:53
    Oba powyższe komentarze (jachima i mój) są... nie na temat?
    0
  • Users Avatars Mini
    krisss pisze: 2002-11-08 11:56
    Qba: Ale znając Twoje podejście, jeżeli się okaże że jednak decyzja URT zostanie utrzymana przez Sąd Najwyższy to nie napiszesz, TPSA oddaj teraz pieniądze Erze bo się jej prawnie należą - czy moze się mylę?
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2002-11-08 12:01
    "era - widzę ciemność........"
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-11-08 12:01
    Qba: zobaczymy, czy im się należy, czy nie. Była przecież decyzja, na podstawie której ERA rozliczała się z telepsą. Dlaczego nie mogli od razu obalić decyzji URT, tylko dopiero (prawie) po roku czasu, jeśli decyzja była niezgodna z prawem? Zmieniła się ekipa na czerwoną, bardziej sprzyjającą monopoliście i teraz się udało?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-08 12:03
    Moze starali sie z tym cos zrobic, tylko ,ze dopiero teraz nabralo to rozmachu poniewaz wchodzi w gre wielka kasa!???????
    0
  • Users Avatars Mini
    misiaczek_28 pisze: 2002-11-08 12:41
    Przynajmniej mogliby sie troche podzielic z nami ta kasa!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jacek pisze: 2002-11-08 12:52
    w takiej sytuacji powinno sie odwolac prezesa URTiP. On podobnie jak jego poprzednik nic nie robi aby rozwiazac problem z TP SA. A przydaloby sie aby tepsa dostala taka kare az by jej sie odwidzialo terroryzowac ludzi. Przydalby sie taki Mario Monti z komisji europejskiej, ktory w koncu wzial by za morde tych wszystkich kolesiow. I to nie wazne w ktorej partii siedza
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2002-11-08 13:30
    Qba, jesteś abonentem POP-a ? Masz dużo czasu na pisanie bo nigdzie nie możesz zadzwonić?
    0
  • Users Avatars Mini
    marasek pisze: 2002-11-08 13:31
    Steve. odpowiedź do Twoich komentarzy w tym i poprzednim newsie o wyroku. Zaraz po decyzji URT, TPSA odwołała się od niej a potem zaskarzyła - teraz mamy wynik. Mówisz że stawki złodziejskie ???. Nie wiem że zdajesz sobię sprawę że do 1998 operatorzy w Polsce rozliczali się według zasady BILL AND KEEP. Wtedy połaczenia z TPSA na komórkę kosztowały 80, 60, 40 groszy w zależności od pory dnia. Operatorzy nie płacili wzajemnych opłat interkonektowych. Oczywiście nie podobało się to opom GSM bo unich ceny były kosmiczne. Wywalczyli wprowadzenie interconektowych opłat i wtedy w TPSA stawka wzrosła o ten interconekt czyli o jakieś 80gr. GSM nie musieli podnosić ceny bo ich zysk na każdej minucie jest ogromny i ma się nijak do kosztów. Koszty budowy i eksploatacji GSM i stacjonarki są na takim samym poziomie - więc ceny usług też powinny być na takim samym....
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2002-11-08 13:37
    ...W 2001 GSM załatwili sobie obniżkę stawek ale tylko dla siebi o 67%. I od tego czasu jest tak że TPSA płaci GSM 80gr za minutę a GSM -- TPSA tylko 19gr. Operatorzy GSM powołują się na Europę. Tak się składa że w większosci krajów zachodnich usługi GSM są sporo tańsze niż u nas, natomiast stacjonarne są u nas tańsze jak na zachodzie. Więc kto tu przegina... Dzieki wprowadzeniu tak wysokich stawek intekconektowych operatorzy GSM wybudowali część swojej infrastruktury z pieniędzy abonentów TPSA zamiast z własnych śródków. Obniżka interkonektu powinna być taka sama dla wszystkich operatorów a nie tylko dla jednej ze stron. I skoro Era tak powołuje się na standardy Europejskie to dlaczego według tego standardu nie płaci swoim Pracownikom,
    0
  • Users Avatars Mini
    Arkadiuszoo pisze: 2002-11-08 13:40
    Oba, żygać mi się chce na Twoje komentarze...
    0
  • Users Avatars Mini
    niemy pisze: 2002-11-08 14:09
    Panowie... przecież to jasne !! TPSA ma ogromne długi !! Jeszcze niedawno zaciągnęła kredyt w wysokości 350 mln PLN !! Nie dziwię się zatem, że państwowy główny monopolista kraju ima się wszelkich sposobów by WYRWAĆ kasiorę od kogo się da... Stawki tpsa to przecież jest jakaś paranoja !!!! Ostatnio romawiałem z bratem z NYC i wiecie ile on płacił za 1 min? 0,04$. Więc jeśli ktoś staje w obroni TPSA to albo tam pracuje, albo jest niespełna rozumu !! (albo ma za dużo kasy) Jeśli chodzi o samą decyzję to... cóż... NA UKŁADY NIE MA RADY !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    niemy pisze: 2002-11-08 14:10
    państwowy... w sensie francuski..a Unia tuż tuż...
    0
  • Users Avatars Mini
    misiaczek_28 pisze: 2002-11-08 14:23
    do uni to jeszcze daleka droga
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-08 15:05
    Qba, co do kiedyś, to ja nie odnotowałem tego typu praktyk. Co do teraz - z zekundowym naliczaniem jeśli minuty na rachunku nie zgodzą Ci się z minutami w liczniku telefonicznym - możesz być pewien, że coś jest nie tak
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-08 15:09
    Co do oszukańczych praktyk, zapewniam Cię, że ja widziaem takowe w idei i to tak bezczelne, że aż mi się wierzyć nie chciało! A co do tych ostatnich podrygów ery to raczej na to nie licz - 52 mln to faktycznie sporo, ale bez przesady, poza tym była na ten cel przewidziana rezerwa, więc raczej nic się nie stanie nawet jeżeli będą musieli zapłacić (a to też pewne nie jest)
    0
  • Users Avatars Mini
    misiaczek_28 pisze: 2002-11-08 15:56
    ale realne bardziej nizby sie to wydawalo powinni jeszcze odsetki doliczyc
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-08 16:24
    Szkoda mi Ery...ale za bledy sie placi. Niepodoba mi sie (jak zawsze) postawa TPSA: "Ciekaw czy era bedzie miala tyle kasy" :) Wywyzszaja sie i tyle. A sami miaja tyle kasy z monopolu !
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-11-08 16:32
    maras: jeśli jest tak, jak napisałeś, to w porządku. Jestem za równym traktowaniem podmiotów i najlepiej, żeby płacili sobie takie same, niskie stawki we wzajemnych rozliczeniach. Wtedy było by dla nas wszystkich taniej. Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    krisss pisze: 2002-11-08 21:18
    Maras zapominasz tylko o tym, że GSM budują swe sieci od 6 lat a nie jak to ma w przypadku TP SA od lat 70-ciu i robią to z prywatnych pieniędzy a nie państwowych. Nie dziw się, że ceny usług GSM są wyższe niż w TPSA bo przecież skądś pieniądze na inwestycje zwrócić się muszą. Zapominasz również o tym, jak wielkie wciąż pieniądze TPSA zdziera za monopol na połaczeniach miedzynarodowych i wciąż jeszcze za dzierżawę swojej sieci kablowej. mimo wszystko ja też jestem za tym, żeby było 50/50 i sprawa załatwiona - dajmy jednak szansę opom GSM aby zwróciły im się inwestycje - w innym ;przypadku nigdy nie bedzie taniej dla nas - klientów
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2002-11-08 21:37
    A ja powiem tak:jestem w Era prawie 6 lat, NIGDY nie mialem problemow z "wym-tel" nawet w 2 ostatnich zaplacilem 1/2 ceny promocyjnej(czyli bylem potraktowany lepiej niz nowy abonent) do tego dostawalem bonusy dostepne w aktualnej promocji np. numer promo. Moj kolega ktory kiedys byl w Erze, przeszedl do idei(wprowadzili optime), jednak gdy skonczyl mu sie cyro, przeszedl z powrotem do Ery...
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-11-08 22:02
    Qba jest płatnym piewca ideii i tepsy - jemu za to placa (daromowymi minutami albo jakos tam)...stad jego bardzo "obiektywne" spojrzenie na wszystko co jest konkurencja dla tych zlodziejskich firm.
    0
  • Users Avatars Mini
    3do18 pisze: 2002-11-08 22:17
    Alescie sie rzucili na Qbe, ma racje, troche przesadzacie, nie ma swietych, tzn, ze Era tez nie jest swieta, przekonacie sie juz wkrotce, przeciez bedzie zwalniac pracownikow, mozna powiedziec ok TP tez to robi, tylko pytanie jest nastepujace : dlaczego przez taki dlugi czas tych pracownikow miala wiecej niz Idea albo Plus, wytlumaczenie jesli chodzi o Idea jest prostsze ale Plus ??? przeciez ich przychody sa identyczne mimo innej liczby klientow(Era wiecej) i roznej liczby pracownikow(Plus - 2500, Era - 3600), co na to obroncy Ery ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-11-08 23:24
    Kriss GSM już dawno zbudowały swoją sieć szkieletową, pokrywają zasięgiem własciwie cały kraj. Zyski to w ostatnim roku zyski ERY netto były wyższe już od TPSA. Naprawde nie chce mi się szukać ale kilkakrotnie już podawałem wartości na przykładzie chociazby Plusa który od poczatku działalności zainwestował w całą budowę sieci czyli od 1996 roku 4 razy mniej kasy niż w tym samym czasie TPSA w rozbudowę sieci. Więc nie pisz że ta technologia jest droga bo tak nie jest. Ceny usług GSM są w Polsce wogóle nie współmierne do kosztów operatorów - są wzięte z księżyca. A TPSA to niby z jakich pieniędzy została zbudowana. Od 1990 roku ta infrastrukturę zbudowano praktycznie od od nowa za komercyjne kredyty. TPSA tak naprawdę rozwineła się w latach 1994-1999 wtedy podwoiła ilość abonentów do 10 mln. A Państwo wielokrotnie już odebrało swoje pieniądzę - poprzez sprzedaż firmy. A pozatym jak myślisz gdzie lądowały zyski firmy gdy była państwowa w tzw. socjaliźmie.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-11-09 01:53
    Qba: Dawaj dalej to jest to 10 razy w jednym newsie i to tylko z radości że popaprańcom z Tepsy już nie wystarcza okradać klientów, wieli się za okradanie konkurentów. Wszak nowe reklamy kosztują, a szykują ich troszkę zapewniam, powalą wszystkich i Ciebie też swoją dbałością o klienta w tych reklamach.
    0
  • Users Avatars Mini
    cyc pisze: 2002-11-09 02:26
    I dla przykładu powinni jeszcze szybciutko Plusowi dowalić,choćby za ostatnie bzdurne promocje które maja niby przyciagnąć klijenta.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-09 03:23
    Śmieszne swoją drogą jest to pytanie o to, czy era ma te pieniądze - skoro nie musiała ich zapłacić tepsie to zarobiła je sama więc je w jakiejś formie ma. A wypowiedź trochę komiczna
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratman_zakochany pisze: 2002-11-09 14:51
    Ciekawe kiedy tepsa dostanie po d... za swoje wyczyny... czekam z niecierpliwoscia !
    0
  • Users Avatars Mini
    mad99 pisze: 2002-11-09 22:22
    era rulez.... idea też fajna ale jakoś brak zaufania :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-11-10 17:29
    Graffi - skoro Ty o liczniku w telefonie to ja znowu zapytam - a co z połączeniami bezpłatnymi?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-11-10 17:30
    "wystąpimy o odszkodowanie od skarbu państwa" - powiedział dziennikowi "Rzeczpospolita" Antoni Mileniczuk, dyr. ds. publicznych i komunikacji w PTC." hehehe jak się dziecku nie podoba to niech zabiera grabki i łopatki i wyp****** z piaskownicy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-11-10 17:31
    a może ja powinienem wystąpić o odszkodowanie do Skarbu Państwa po tym jak Era nie chciala uznac moich roszczen w zwiazku ze sprawą "pierwszego października" ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-10 17:32
    Grzegorz Z, one też są na billingu, więc w kontroli poprawności rachunku to w niczym nie przeszkadza
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-10 17:34
    Grzegorz, Twoja sprawa jest zupełnie inna, w wypadku ery wchodzą w grę przepisy kpa
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-11-10 17:39
    apropo jeszcze tej deklaracji wyciągnięcia łap po państwowe pieniądze to przypomina mi się to twierdzenie o tym jakoby PTC było jedyną w naszym kraju w pelni prywatną telefonią komórkową. Czyżby miało się sprawdzić pradawne powiedzenie że "pieniądz nie śmierdzi" ???
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-10 17:41
    Grzegorz, a co ma jedno do drugiego? Nawet osoba prywatna ma prawo do odszkodowania od SP, nie wiem, czemu nie prywatna firma?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-11-10 20:14
    Graffi - oczywiscie masz racje. Kazda osoba czy to fizyczna czy prawna po spelnieniu okreslonych warunkow ma prawo domagac sie takiego odszkodowania. Mam jednak nadzieje ze jesli dostana odszkodowanie to przynajmniej przestaną się chwalić swoją "prywatnością" bo będzie to zalatywało dwulicowością i będzie to kolejna pozycja na mojej liście pt. "dlaczego nie lubię PTC".
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-10 20:19
    fian nie, jestem szczesliwym posiadaczem abonamentow i to kilku!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-11-11 01:56
    Heheh ero plac i nie zadulzaj sie bo to nie ladnie.Juz wiadomo dlaczego amaja najwiecej klientow.Bo brali ich i brali dawali telefony rozmowy free i teraz maja lipe no to odbije sie na klientach.Era ma za swoje.Nigdy nei darzylem tej sieci sympatia.I teraz stane w obronie tepsy ktorej te pieniadze badz co badz sie naleza jak psu buda!
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-11-11 02:32
    Wszyscy psioczący na erę, czy możecie z czystym sumieniem powiedzieć o superdoskonałości i kochaniu klientów w Plusie czy Idei????????????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-11-11 02:34
    Kieruję pytanie szczególnie do Grzegorza Z. gdyż zachowuje się jak pracownik Tepsy po szkoleniu, zaślepiony doskonałością chlebodajki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-11-11 11:03
    196906 - jak najbardziej. Przynajmniej w Plusie. Jestem dogłębnie przekonany że Plusowi bardziej zależy na Abonentach niż Erze. Wymiana telefonu bez comiesięcznych dopłat przez dwa lata po wymianie - DOTYCZY TO KAŻDEJ WYMIANY a nie tylko niektórych jak w Erze. Gazetka abonencka co miesiąc. 100 razy ciekawszy program lojalnościowy. Przysyłanie co kwartał rozliczenia punktów programu lojalnościowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-11-11 11:06
    odpowiednik "Minut ekstra" dla wszystkich niezależnie od wysokości rachunków. Tyle samo tych minut dla każdego. Z czasem ich liczba podwaja się a nie znikają jak w Erze po zakończeniu cyrografu. I wreszcie owe minuty dostępne bez konieczności podpisywania jakiejkolwiek umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-11 12:35
    Grzegorz Z, owszem, owszem, a do swoich kochanych abonentów tak się przywiązują, że ich później wypuścić nie chcą i sądami grożą (nawet karnymi) :) Tylko księgowość jakąś leniwą mają, która nawet opłat za rachunki nie księguje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-11 12:38
    A, no i jeszcze jedno - co do wymiany to plus rozwiązał to w inny sposób niż era, nie wiem czy lepszy czy gorszy - dopłat nie ma ale za to nie wymienisz telefonu po 2 latach jeśli nie masz odpowiednio wysokich rachunków (a przy tej samej mniej więcej wysokości tychże w erze również nie ma już dopłat)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-11-11 13:18
    Graffi - obawiam się że doskonale wiesz że ta "odpowiednia wysokość rachunków" to średnia z ostatnich 3 miesięcy w kwocie 80 zł brutto. Naprawdę uważasz to za jakąś przeszkodę? Zapewniam Cię też że przy takiej wysokości w Erze dopłata jest, a jakże. Nie ma dopłaty przy wymianie jeśli średnia z SZEŚCIU miesięcy przekracza 150.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-11-11 13:20
    A jeśli np. płaci się co miesiąc 25 zł netto i nic poza tym to można skorzystać z wymiany po trzech latach. Udowodnij mi że to jest mniej korzystne :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-11 13:41
    Grześ, nic nie mam zamiaru udowadniać, to jest po prostu inne podejście do tego samego problemu. Jedni chcą wymienić telefon szybciej, inni taniej. Co do wysokości rachunków, nie wiem, nie bedę się spierał bo dawno nie sprawdzałem tych zasad.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-11 15:44
    196906 psiocza wszyscy bo jest ku temu okazja! Jak bedzie na kogo innego, okazja popsioczyc to beda jechac po innym opie!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: