W dniu 3 grudnia 2002 odbyło się otwarcie nowej siedziby Contact Center TP Internet. Centrum telemarketingowe stworzone w ramach TP Internet przeniesiono z budynku przy ul. Prostej do nowego biurowca przy ulicy Muszkieterów 15 a na warszawskim Okęciu. Zmiana lokalizacji spowodowała również wymianę dotychczasowego sprzętu i niektórych rozwiązań technologicznych, które zostały wdrożone przez firmę NextireOne.
"Otwarcie nowej siedziby zbiegło się z pozyskaniem, poważnego Klienta z branży medialnej Canal +, który dokonując wyboru nowego centrum obsługi klienta postawił bardzo wysokie wymagania. Contact Center spełnia je, ponieważ posiada najwyższej jakości sprzęt i rozwiązania kupione od NextireOne" - mówi Krzysztof Kunik dyrektor Contact Center.
NextiraOne dostarczyła kompletnie wyposażone internetowe contact center, czyli centrum korzystające z całej gamy metod komunikacji wraz z rozwiązaniem CRM opartym o system firmy PeopleSoft.
System Contact Center opiera się na integracji telefoniczno komputerowej (Genesys). Dzięki wdrożonym aplikacjom middleware Genesys oraz zastosowaniu rozwiązania uniwersalnej kolejki, klienci Contact Center mogą komunikować się wykorzystując dowolne media: telefon, faks, pocztę elektroniczną, rozmawiając przez Internet (VoIP), przez sesję chat lub prosząc o oddzwonienie w Internecie.
Rozwiązanie uzupełnia centrala telefoniczna Alcatel 4400, system IVR firmy Alcatel oraz faks serwer Facsys.
Contact Center to największe biuro telemarketingowe w Polsce, wykonujące usługi dla klientów biznesowych, takich jak: Canal +, Alcatel, Warta, Telekomunikacja Polska oraz Idea. Agenci obsługujący 320 stanowisk mogą odebrać do 600 tys. połączeń na dobę, wdrożony system CRM zapewnia kompleksową obsługę Klienta. Contact Center wykorzystuje do komunikacji: telefon, fax, Internet (strony WWW), e-mail, sesje chat, SMS, WAP oraz VOiP.
TP Internet Sp. z o.o. powstała jako internetowa część Grupy Kapitałowej Telekomunikacji Polskiej we wrześniu 1999 roku. Przychody spółki w 2001 roku wyniosły blisko 27,5 mln PLN, zaś EBIDA 153,6 proc. Kapitał zakładowy to 422 213 000 PLN.
NextiraOne (poprzednio Alcatel e-Business Distribution) jest dostawcą systemów call center i CRM oraz rozwiązań z zakresu budowy zintegrowanych sieci transmisji głosu i danych.