Telekomunikacja Polska twierdzi, że po I kw. 2006 r. miała 41.7% udziału w polskim rynku usług szerokopasmowych. Jakub Połeć z TP przedstawił podział polskiego rynku broadband ze względu na rodzaj dostawców. Nie wiadomo w jaki sposób TP zbadała rynek małych sieci domowych (HLAN), ponieważ do tej pory rynek ten był prawie zupełnie nieznany ze względu na bardzo duże rozdrobnienie.
Liczba użytkowników usług szerokopasmowych w Polsce (źródło: TP)
Kornelia Mathea, dyrektor Dywizji Usług dla Domu, potwierdziła, że obecnie głównym celem TP jest dynamiczne zwiększanie penetracji usług broadband w Polsce. Już w październiku należy się spodziewać kolejnych promocji neostrady, ponieważ według Mathei, TP na ten rok przygotowała wiele ciekawych ofert - także dla obecnych klientów. TP chce zachować dynamikę przyrostu nowych klientów (szczegóły na wykresie poniżej).
Liczba klientów usługi neostrada tp
Telekomunikacja Polska porównała także swoją nową ofertę z ofertami najważniejszych konkurentów. Należy jednak wziąć pod uwagę, że zapewne zareagują oni dosyć szybko na nowe propozycje cenowe Telekomunikacji Polskiej.
TP twierdzi, że zaledwie 4% klientów przekracza ustalone w usłudze limity na przesyłanie danych. Są to głównie osoby korzystające z opcji 128 z limitem 7GB.