TP ma pomysł na realizację planów związanych z poziomem satysfakcji klientów

Newsy
Żródło: iTePe
Opinie: 76

Magazyn pracowników TP podał, że stale spada satysfakcja ogólna klientów Telekomunikacji Polskiej. Na początku stycznia zadowolonych z usług TP było 53% klientów. W czerwcu procent ten spadł do 50. Plany TP zakładały, że w II kw. satysfakcja klientów osiągnie już poziom 57%. Obecnie zarząd TP rozpatruje możliwość zmiany celów dotyczących poziomu satysfakcji klientów, aby ich osiągnięcie było bardziej realne.

Opinie:

Opinie archiwalne (76):

Komentuj

Komentarze / 76

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Mulder pisze: 2004-08-05 11:29
    niech obniżą cene neostrady to wtedy dam im 10 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2004-08-05 11:31
    Tampaboy - nie wiedzialem o tym. Cos nieprawdopodobnego. Gdyby nie lenistwo ludzi w zmianie opa to TPSa juz dawno by byla historia.
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-08-05 03:40
    niech sie cieszo ze tylko satysfakcja, a nie ilosc klientow!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Cobra JM pisze: 2004-08-05 05:29
    Niedawno wzialem aktywacje telefonu pod NEO 128, po poczatkowych awariach szybko i sprawnie (nawet) usuwanych na razie jest spokoj, ciekawe jak bedzie z 1 faktora :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-08-05 08:44
    Ja wczoraj chciałem zdać w Telepunkcie modem SDI, ale go nie przyjęli bo... nie było pudła i dyskietka nie była oryginalna. Nie byłoby problemu gdybym to pudło dostał to wszystko tak jak być powinno w momencie instalacji. Poziom satysfakcji -99%
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-08-05 08:45
    Ale ciekawe zdanie wyszło... to wina wczesnej pory :(
    0
  • Users Avatars Mini
    coobaw pisze: 2004-08-05 09:54
    50% to i tak za dużo, spróbujcie coś reklamować - KOSZMAR, ale szkoda nerwów z rana
    0
  • Users Avatars Mini
    arek9 pisze: 2004-08-05 09:59
    42.7 zł. i zero minut w standardowym abonamencie i jak tu być zadowolonym!
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-08-05 10:08
    Witam. Ja bym się nie zdziwił jak by Ci- (((Cobra JM))) przyszedł zawyżony rachunek. Ja sam tego doświadczyłem kiedyś. Najpierw jak wprowadzili PAKIETY INTERNETOWE, to ja jeden z nich sobie aktywowałem. Po jakimś czasie przeszedłem na NEOSTRADE. Ale rachunek to masakra-policzyli mi dodatkowo 2 PAKIETY INTERNETOWE, tak po prostu z których w ogóle już nie korzystałem bo miałem neostrade. Jeden z nich policzyli nawet z wyprzedzeniem o 1 miesiąc, którego jeszcze nie było. Cóż, miałem dwa wyjścia, pierwszy to zapłacić i mieć spokój lub drugi nie zapłacić i mieć odciętą linię!!! Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-08-05 10:22
    tpsa ciagle ma jakies pomysly.. szkoda tylko, ze nie wprowadza ich w zycie / wprowadza tylko te "genialne".. na szczescie nie mam z nimi nic wspolnego! uff! :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Weinc pisze: 2004-08-05 10:25
    "Obecnie zarząd TP rozpatruje możliwość zmiany celów dotyczących poziomu satysfakcji klientów, aby ich osiągnięcie było bardziej realne." - czyli TP obniży poziom jaki chce osiągnąć. Myślę, że jak poziom zadowolenia klientó obniża do ca. 25%, to na 100% osiągną ten cel. Plan zostanie wykonany, a wszyscy (tzn. 25% abonentów + TP) będą zadowoleni. :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    pio_bal pisze: 2004-08-05 10:28
    Ja tam jestem zadowolony. Zamówiłem neostrade wszystko miło i przyjemnie. Otrzymalem fakturke wszystko elegancko wyjasnione. Może być - pewnie zaraz zaczną na mnie wszyscy jeździć ;-P. Jestem zapewne jednym z nielicznych. Pozdrawiam wszystkich na forum.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2004-08-05 10:43
    Ja już zrezygnaowałem z jednego telefonu tp...... czekam na odłączenie
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-05 10:55
    do mnie pare dni temu dzwonila pani z badan rynku i prosila o 3min na oene tp sa. a jak, pogadalismy ;) "czy jest pan zadowolony z uslug tp sa?, w skali od 1do 5 rosnaco" odpowiedz "1", "czy jest pan zadowolony z konsultantow BL?, jw." odpowiedz "5" i tak dalej...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-05 10:56
    a jeszcze z historii tepsowych: ostatnio chyba trafilem na konsultanta BL na wylocie z pracy bo sam zagail co do jakosci obslugiwanego przez siebie systemu ;) albo juz mu po 2 dnaich pracy nerwy puscily. kto im zrzucil tego francuzika odpowiedzialnego za wdrozenie BL?
    0
  • Users Avatars Mini
    mi_b pisze: 2004-08-05 10:58
    Ja dam im 10 jak obniżą opłaty za DSLa :D A na razie mój poziom zadowolenia to: !!! 1 !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-08-05 11:01
    Oby kiedyś zbankrytowali !!! Sam najeżdzam na telepsa a używam też Popa, ale mimo wszystko to i tak różne firmy... Jak ktoś chce mieć Neostrade to musi płacić dodatkowo miesięcznie 42,7 zł za nic !!!! Czy to jest uczciwe??? Dlaczego nie może mieć Neo w planie Socjalnym??? W UPC nie trzeba mieć pełnego pakietu by korzystać z netu (CHELLO). Niecierpie telekomuny. Nawet jak zrobią coś dobrego to zawsze tyle kruczków i ukrytych warunków...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-08-05 11:07
    Znajomy miał plan "darmowe wieczory i weekendy" i wykonywał rozmowy międzymiastowe z jego znajomymi, którzy również mieli telefon w tpsa... Okazało się że przyszedł mu rachunek na ponad 400 zł, tylko dlatego że niektórzy z jego znajomych mając fona w tepsie mieli głupią umowę z tele 2 !!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-08-05 11:23
    ***Tamapaboy, i tu wyszło s_ k_u_r_w_y_s_y_ń_s_t_w_o tych gnoi z tepsy ,okazuje sie że karaja abonentów którzy majączelność pospisywaćumowęz TELE 2 ,chamstwo niesamowite, i z czego ludzie mają być zadowoleni ??? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-08-05 11:42
    Niech podzielą firmę na kilka lokalnych, potem sprzedadzą każdy kawałek komu innemu. Dzieki temu zacznie się prawdziwa konkurencja z Dialogiem, Netią i inymi lokalnymi telekomami. Gwaracja, że wtedy satysfakcja klienta będzie większa niż teraz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kurs pisze: 2004-08-05 11:45
    A wiecie że z dniem dzisiejszym weszła nowa ustawa telekomunikacyjna w której jest zapis o przenoszeniu numeru do innych opów
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-08-05 12:02
    Satysfakcja 0 % . Zlikwidowałem 2 lini w telezłodziejach i jestem zadowolonym klientem Dialogu. Szkoda ze nie wszyscy mają tyle szczęścia ...
    0
  • Users Avatars Mini
    balta pisze: 2004-08-05 12:08
    złodzieje !!! czekam juz dwa miesice na reklamacje i dupa .. dzownie i tylko mi laska przeprasza i prosi o cierpliwosc ! niech sie wala złodzieje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PRECZ Z TPSA !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-08-05 12:31
    banda zlodzieji ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    eReM pisze: 2004-08-05 12:36
    Tampaboy: TO NIE MA NIC DO RZECZY! Umowa z Tele 2 obejmuje tylko wychodzące. Powinien reklamować!
    0
  • Users Avatars Mini
    sleza pisze: 2004-08-05 12:48
    Bajzel,bałagan-przepaść między nimi a np.ERA czy IDEĄ
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-08-05 13:36
    ja mam niestety w przewazajacej mierze zle doswiadczenia z ta firma i na pewno nikomu nie polece.....jedyne co kusi to neostrada za 59PLN....ale zanim ja u rodzicow zainstalowali to ile nerwow czlowiekowi zjedli.bo burdel tam maja niesamowity! !!! zdobyli sobie plusa neostrada za 59PLN ktora smiga u moich rodzicow az milo....ale to jednyny ich plus.....natomiast ta blekitna linia doprowadza mnie do szalu....w dialogu jak zadzwonie i zjebie ze cos nie dziala to na nastepny dzien naprawiaja...w TPSa to moge sobie darowac......
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-08-05 13:38
    ja bym sie zdziwili jak by satysfakcja klijentow rosla....jesli nic nie mozna zalatwic, a reklamacja to kpina, wiec nie musza sie dziwiwc! jest dobrze dopoki czegos zle nie nalicza...a to im sie zdarza zbyt czesto...bo pewnie co drugi uzytkownik TP.SA mial juz zle naliczona fakture.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-08-05 13:54
    ne chce nikogo z abonentow tpsa denerwowac, ale moze zachece jeszcze tych co bardziej opornych (a sa tacy?) do zmiany na dialog.. mam od jakichs 3 lat i jak do tej pory ani jednego problemu z nimi nie mialem! w telecentrum (ichnie boa) mozna zalatwic wiekszosc rzeczy i to od reki (powazniejsze, np. rezygnacja z linii, treba zalatwiac osobiscie, ale to nie problem) -- aktywacja netu, zamowienie uslugi, itp. jesli np. jakas usluga ma zostac wprowadzona w niedalekiej przyszlosci to wystarczy zadzwonic do boa, podac nr kontaktowy (np. kom, nie ma z tym problemu) i gdy tylko jest mozliwosc to konsultant dzwoni i informuje! obluga na naprawde najwyzszym poziomie! jakosc rowniez bez zarzutu! a ze ceny minimalnie wyzsze? tanie mieso psy jedza.. a jak ktos chce drobinke taniej to polecam tpsa.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    bOb pisze: 2004-08-05 13:54
    Gdybym miał mozliwość skorzystać z usług konkurencji (po kunkurencyjnych cenach) to bym się nawet nie zastanawiał i odszedł. A tak to... płace abonament 45 zł, rozmowy 15 zł... czyste złodziejstwo. Za co te 45 zł. Za to że słusze uuuuuuuuuuuuu w słuchawce?
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2004-08-05 14:13
    Ja przez pewien czas dostawałem rachunki jednocześnie za SDI i Neo na tej samej linii, choć modem SDI oddałem dużo wcześniej. Przejście z SDI na Neo kosztowało mnie dużo nerwów, ale na szczęcie pomogli mi Rzecnik Konsumentów i Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty. Po kilku miesiącach bojów wygrałem i zwrócono mi pieniądze. Teraz kończy mi się umowa i wkrótce w nagrodę za korzystanie przez ponad 3 lata ze stałego łącza w TPSA (w moim miejscu nie mam innej możliwości) to wspaniała firma podnosi opłatę za Neo o 50zl!!! A propos co trzeba zrobić, żeby w momencie zakończenia 12-miesięcznej umowy, która przechodzi na czas nieokreślony z wyższą opłatą (haraczem), pozostać przy obecnej opłacie? Przedłużyć, czy zrezygnować i ponownie podpisać nowy cyrograf? Tylko proszę nie mówcie, żeby w ogóle ich olać (choć na to zasługują), ponieważ jak na razie nie mam lepszej opcji. Pozdrawiam. Yanie
    0
  • Users Avatars Mini
    Seba pisze: 2004-08-05 14:15
    Przywrócić BOK-i (po dwa - trzy na większe miasta) !!! Satysfakcja od razu podskoczy o 30 % !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-08-05 14:23
    Smieje sie jak przypomne sobie moje boje z SDI . Przez pierwsze 3 miesiace nie dostawalem zadnych rachunkow ale gdy po 3 miesiacach dostalem fakture spadlem z krzesla - 2 500 tys zl . Okazalo sie ze magicy policzyli aktywacje x 2 i musialem toi reklamowac . Na szczescie dzialaly jeszcze BOKi i po 20 minutach sprawa zostala zalatwiona. Po 2 latach zrezygnowalem z SDI na rzecz kablowki i niestety juz BOKow nie bylo i nikt nie chcial odebrac mojego modemu Ericssona. Chodzilem z nich chyba z miesiac az wreszcie udalo mi sie go zdac ;-) Od powodzi , ognia i telekomunych strzeż nas Panie !
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiu_j pisze: 2004-08-05 14:23
    szkoda czytania i tak nic nie podniosą ...no chyba że jakiś cud
    0
  • Users Avatars Mini
    zigo pisze: 2004-08-05 14:32
    tampaboy*** czy jestes wstanie mi wyjasnic dzialanie"chello" w jaki sposob moge to zalorzyc?
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2004-08-05 14:33
    Ja zrecygnowałem z tepsy dwa lata temu miałem stałe zlecenie z Banku opłaty ich rachunków,gdy im dałem wypowiedzenie myślałem że już pieniążki na ich rachunek nie pójdą ,a tu moje było zdziwienie gdy po dwuch miesiącach na wyciągu z banku zauważyłem przelewy na tepse jak się potem okazałe Bank omyłkowo zapłacił jeszcze dwa rachunki w tej samej wysokości co ten ostatni niby nic się nie stało sprawa się wyjaśniła ,ale tepsa potrzebowała aż roku by mi oddać 253zł nie mówiąc o moim czasie i nerwach które straciłem .Na moje pytanie co z otsetkami miła Pani odpowiedziała mi proszę napisać podanie,zapytałem ile tego będzie Pani znowu z lekkim uśmieszkiem na twarzy odparła niewiem myśle że kilka zł więc dałem już sobie spokój wkońcu po roku biegania za swoimi pieniędzmi miałem już dosyć do dziś nie usłuszałem nawet słowa przepraszam .Więc moje zadowolenie jest 0% Nie polecam nikomu tej firmy Mam komórkę na kartę ijestem Bardzo zadowolony i spokojny
    0
  • Users Avatars Mini
    WukekM pisze: 2004-08-05 14:36
    TePsy to najwieksze gówno w tym kraju
    0
  • Users Avatars Mini
    Ziomalka pisze: 2004-08-05 14:48
    Ja o Tpsie nie powiem ani jednego dobrego słowa, regularnie za każdym razem kiedy pada deszcz moja linia przestaje działać- może to smieszne ale czasem baaardzo irytujące szczególnie, że naprawa trwa czasem przez tydzień i oczywiscie nie ma mowy aby te dni odliczyc od abonamentu. Już nie wspomne o sytuacji kiedy na bilingu miałam 30 połaczen pod rozne numery trwajacych po 2-3 minuty a wszystkie były rozpoczete w tej samej chwili, reklamacja oczywiście nie została uznana.
    0
  • Users Avatars Mini
    jargrab pisze: 2004-08-05 14:52
    Mój poziom satysfakcji wzrósł by gdyby &TPSA przerzuciła się na produkcje papieru toaletowego.....:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2004-08-05 14:58
    Dla tych co mało dzwonią proszę sobie policzyć za 43 zł abo w Tak Taku macie 54 minuty rozmowy do wszystkich sieci i to z naliczaniem co do sekundy od początku rozmowy
    0
  • Users Avatars Mini
    Musli pisze: 2004-08-05 15:07
    jak spuszcza ceny to mi wystarczy ;-] Szkoda ze niema u mnie Dialogu :/ Odrazu bym bral Dialnet DSL 1 i telefon z Dialogu :/ ehh....
    0
  • Users Avatars Mini
    Technic pisze: 2004-08-05 15:14
    No tak, na ok 30 komentarzy może dwa to pozytywne wypowiedzi a reszta to prawie bluzgi na TPSA, i gdzie oni mają nawet te 50% ? U mnie żeby nie Neostrada to pewnie wogóle byśmy zrezygnowali ze stacjonarnego na rzecz komórek. Po dwóch miesiącach jeszcze nie dostalem rachunku za Neo, ciekawe ile mi naliczą. A ostatnio dostałem fakturę na ponad 800 zł za 5 miesięcy już dawno zapłaconych rachunków, a podobnych historii mógłbym jeszcze opowiedzieć mnóstwo. Po prostu bomba, jestem taaaki zadowolony :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-08-05 15:16
    Wy tu wszyscy narzekacie, a nie wiecie że nasza kochana TELEKOMUNIKACJA POLSKA jest najbogatszą w kraju firmą!!! A kto ma ogromną forsę to ten ma władzę ustalać swoją nieuczciwą wobec klientów politykę finansową!!! Bo jak widać żadna organizacja zwalczająca monopolistów jak na razie nie wygrała z niezwyciężoną TP!!! Owszem TP płaci jakieś tam z tego tytułu kary, ale zaraz szybko się to odbija na nas-klientach TP!!! ZGROZA :-O
    0
  • Users Avatars Mini
    zibi pisze: 2004-08-05 15:21
    czy ktos wie co to jest CHELLO?
    0
  • Users Avatars Mini
    Lennox pisze: 2004-08-05 16:01
    słuchajcie przestańcie %#$@$%#@%& o tym dialogu, fajnie że wszystko jest takie świetne w tej firmie, ALE JA MIESZKAM W TROJMIESCIE I TAM JEJ NIE MA, a tepsa (której też nie cierpie jest WSZĘDZIE, więc co tu porównywać ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Lennox pisze: 2004-08-05 16:11
    zibi - Chello to jest szerokopasmowy dostęp przez kablówkę UPC, ale jak narazie baaaardzo ciężko dostępny, jeśli chodzi o moje okolice, to w Gdańsku jest, ale... w Gdyni już nie (chociaż ostatnio kładli jakieś kable na mojej z centrum do mojej dzielnicy i do bloku, może to Chello :)) ) także jak mieszkasz w dużym mieście to MOŻE jest u Ciebie dostępne... prędkości to chyba 768kbps i 1 Mbps
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-08-05 16:12
    ***zibi sprawdź to sobie na ich stronie: info.pol.chello.pl Internet mają świetny, niestety usługa ta dostępna jest narazie tylko w kilku miastach... :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Ziomalka pisze: 2004-08-05 16:15
    czy w tpsie jest cos takiego jak złote numery??
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-08-05 16:54
    Coż, typowe dla tepsy - zamiast pracować nad poprawą jakości usług i obsługi klienta, oni pracują nad satysfakcją klienta. Jeżeli się zaczyna "od d----y strony", to efekty nie mogą być inne. Oni chcą dać klientowi satysfakcję, zamiast zajmować się łączeniem rozmów. Tymczasem klient osiąga satysfakcję z żoną, a tepse ma w d.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-05 18:04
    Dialog jest Dialog. ***Nieważne - coś host się zmienił ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-08-05 18:08
    Host się zmienił, ale stołek nie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-08-05 18:29
    ***Lennox jak nie ma w gdyni jak jest? co prawda nie wszedzie ale na chwarznie jest:) ciekawe ze w centrum nie ma a tu jest...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Lennox pisze: 2004-08-05 18:40
    RobacK - w centrum nie napisałem że nie ma, właśnie napisałem "ostatnio kładli jakieś kable na z centrum do mojej dzielnicy i do bloku" wiem że na obużu jest, ale na chważnie ???? jak na chważnie może być jak na witominie nie ma ? a to po drodze przecież... chyba że już jest :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Lennox pisze: 2004-08-05 18:42
    zresztą nie wiem, w każdym razie dostępność jest dramatycznie ograsniczona :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Lennox pisze: 2004-08-05 18:42
    zresztą nie wiem, w każdym razie dostępność jest dramatycznie ograniczona :D
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-08-05 18:58
    ***Lennox no wlasnie tez mnie to dziwi ze u mnie jest a na witawie nie...przeciez to po drodze:)a w centrum to chodzilo mi o okolice hali targowej...tam nie uswiadczysz...
    0
  • Users Avatars Mini
    ponczo pisze: 2004-08-05 19:28
    zdemonopolizować tpsa
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-08-05 19:38
    ja bede szczesliwy jak tpsa upadnie ,, hehe,, ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kotara pisze: 2004-08-05 21:22
    któryś z przedmówców napisał że nie można mieć neo przy planie socjalnym - zapytam na czym opierał to twierdzenie - regulamin usługi neostrada tego nie zabrania przecież
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-08-05 21:32
    taaa.... ja jestem za to bardzo niezadowolony ze musze sprzedawac uslugi francuskiej telekomunikacji polskiej, np. rozmowy z rabatem tp. jedyny problem, ze te rozmowy sa BEZ RABATU. bo placisz przykladowo 1,22 za 20% rabat na 30 pierwszych polaczen. Przychodzi rachunek, a tam oszednosci od 60 do 90 gr :D moja wrodzona uczciwosc burzy sie, bo jakby nie liczyc sprzedaje ludziom pod przymusem buble.
    0
  • Users Avatars Mini
    sznikers pisze: 2004-08-05 22:24
    ci kretyni z TP nie wiedza ze na poziom satysfakcji przy obecnych zarobkach ma wplyw cena usługi !! A TPSA PODWYŻSZA CENĘ ZA POŁĄCZENIA Z NUMEREM 913 Z 1,04 DO 1,40 ..POJE__BANI !!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Technic pisze: 2004-08-05 23:52
    Chciałbym się dołączyć do zapytania *kotara, w regulaminie (ani nigdzie indziej) nie ma wzmianki jaki należy mieć abonament przy Neostradzie, jednakże przy podpisywaniu umowy musiałem się zgodzić na Standardowy i już, ciekawe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2004-08-06 01:44
    Lennox - a nie masz Netii??? Dziwne.....
    0
  • Users Avatars Mini
    As!k pisze: 2004-08-06 01:49
    @kotara,@technic Jeśli chodzi o neo i o plan socjalny jest taka wzmianka , ale nie jest ona zamieszczona w regulaminie NEOSTRADY tylko samego PLANU SOCJALNEGO, że nie można korzystać z usług dodatkowych m.in. NEOSTRADY ... Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-08-06 02:25
    niech się cieszą że nie badali poziomu satysfakcji wśrod GOL-owiczów bo to dopiero byłby wynik!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-08-06 02:28
    ***kotara... Regulamin usługi Neostrada nie zabrania mieć planu Socjalnego, to fakt. Ale kazałem pokazać im w telepunkcie jakiś paragraf, który mówi na ten temat. Pokazali mi regulamin... planu Socjalnego !!! I faktycznie plan Standardowy jest najniższym planem, w którym można zakładać i korzystać z Neostrady... Nieźle to sobie chamy z tepsy wykombinowały...
    0
  • Users Avatars Mini
    nut pisze: 2004-08-06 02:30
    hehe, dobrze, ze dsl'a mozna miec na socjalnym, bo jak tak mam ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    nut pisze: 2004-08-06 02:31
    a co do tego news'a to jest bezsensu, bo przeciez kazdy wie, ze z obsluga klienta w tp jest coraz gorzej, a te 50% to mnie sie wydaje, ze sa to dane zawyzone ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    mi_b pisze: 2004-08-06 02:45
    Ja chcę DIALOG!!! A TEPSY dostałaby ode mnie 0 ale że nie można dać to dostają 1!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2004-08-06 03:35
    Dopuki tepsa nie udostępni neostrady w mojej miejscowości, to na pewno nie będę zadowolony.
    0
  • Users Avatars Mini
    kotara pisze: 2004-08-06 10:06
    poruszę jeszcze tamat planu socjalnego via neostrada. Neo jest usługą i ma regulamin bo musi, natomiast plan socjalny jest planem taryfowym i tu chyba nie ma żadnego regulaminu tylko obowiązuje cennik - przynajmniej tak sądzę - czy ktoś może mi powiedzieć gdzie owy regulamin mogę znaleźć???
    0
  • Users Avatars Mini
    mi_b pisze: 2004-08-07 23:36
    A dziś ode mnie 5 punktów. A to dlatego, że niedługo przyspieszą DSLe i obniżą ceny :D A tylko 5 punktów dlatego, że już dawno tak powinno być!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Nikita Bennet pisze: 2004-08-08 13:51
    a ode mnie maja kreche stad jak do toronto. nie moge miec ani neo ani nawet SDI, jak bede mial sdi to dam te 3 w skali 10 punktowej a jak neo to i 7 ale wiecej jak ceny pojda w dol
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-08-08 21:15
    Pomysły może i mają, gorzej z ich realizacją.
    0
  • Users Avatars Mini
    mi_b pisze: 2004-08-09 00:19
    Dziś również 5 punktów. Będzie więcej jak przyspieszą mi DSLa...
    0
  • Users Avatars Mini
    mi_b pisze: 2004-08-11 17:14
    Co tu dużo pisać - czekam na szybszego DSLa więc znów 5 tylko.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: