Telekomunikacja Polska zajęła I miejsce w rankingu Rzeczpospolitej na najdroższą polską markę. Wczoraj (29.06) na Giełdzie Papierów Wartościowych nagrodzono firmy najcenniejszych marek.
Znajomość marki TP jest wysoka: niemal 100% znajomości wspomaganej i 93% spontanicznej. Pod swoja marka, TP oferuje blisko 200 usług. Jeszcze kilka lat temu było ich zaledwie kilkanaście.
"Jest to ważne i wielkie wyróżnienie, wynik pracy wielu ludzi. Prawda jest, że jesteśmy marką znaną, co ma wpływ na wartość całej firmy" - powiedział Marek Józefiak, prezes TP. "Fakt przyznania TP tytułu najdroższej marki będzie nas obligował do tego, by także klienci TP uznali nas za najcenniejsza markę na rynku" - dodał prezes Marek Józefiak, podkreślając, że nie zawsze wraz z wartością marki idzie w parze wartość reputacji.
W ocenie klientów, TP jest marka bardziej stabilna i bezpieczna, niż konkurencja. Z badania ATP przeprowadzonego w kwietniu wynika, że prawie polowa (49%) klientów telefonii stacjonarnej w wieku 15-55 lat, z miast powyżej 50 tys. jest zdania, że TP to firma stabilna i bezpieczna. Tyle samo twierdzi, ze ma kompleksowa ofertę. Konkurencja komórkowa w tej kategorii osiąga wyniki w okolicach 20%, a stacjonarna poniżej 10%.