TP - nowe pomysły na zwiększenie udziału w rynku broadband

Newsy
Opinie: 1

Telekomunikacja Polska zapowiada, że aby zwiększyć swoją bazę klientów braodband nie wyklucza przejęć operatorów kablowych i ISP. TP zapowiada też ostrą walkę o klienta w 10 największych polskich miastach. Operator planuje przedstawić także nową ofertę dla klientów biznesowych z segmentu SOHO. Nowi klienci będą mogli testować neostradę przez trzy miesiące. Sprzedawcy w salonach będą mieli nowe cele  w swoich programach motywacyjnych związane ze zmniejszeniem poziomu wskaźnika odejść. Klienci będą mogli także przenosić swoją instalację neostrady do innej lokalizacji (migracja geograficzna).

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2010-02-23 11:52
    no i przejmą kablówki i zaoferują im net w cenie neostrady?? Zwłaszcza, że tam, gdzie są kablówki są też najczęściej możliwości techniczne do normanego ADSL/ADSL2+ więc nie wiem jaka w tym logika, chyba tylko po to, żeby lokalną konkurencję wykosić. Ewnetualnie mogłaby się zwiększyć jakość internetu jeśli TP by się tym osobiście zajęła, ale tak czy siak dla rynku to bardzo niedobrze, jesli TP gdzieś unicestwia konkurencję
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: