Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP  na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw  przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.
 Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przeprowadzkowy, zabierają  też ze sobą postaci znane z wcześniejszych reklam: Panią Piloto, Laptopo i  Telefono, mysz oraz owcę Dolores. W świecie Orange są witani przez minutki i  esemski. Spot w wersji 30 i 45 sekundowej jest emitowany w telewizji (TVP,  Polsat, TVN, tematyczne kanały AtMedia, tematyczne kanały TVN, tematyczne kanały  Polsatu, TVP Info) oraz w Internecie.
 W kampanii radiowej Rozum udaje się do wróżki, która każe mu kierować się w  stronę pomarańczowego światła. Kampania jest również obecna w prasie –  advertoriale wzorowane na wywiady z Sercem i Rozum i kampania billboardowa.  Towarzyszą jej działania ambientowe, virale głosowe zamieszane na YT, ogłoszenia  (Serce i Rozum proszą o pomoc w przeprowadzce), oraz ciężarówki przeprowadzkowe  i taksówki z kartonem przeprowadzkowym na dachu z informacją „śmigamy do  Orange”.
 Kampania jest również komunikowana w mediach społecznościowych, na blogu  firmowym Orange-TP, na YouTube i Facebooku. Wraz z rozpoczęciem kampanii  wprowadzony również został nowy wygląd fanpage'a Serca i Rozumu (przejście na  Timeline).
 Kreację komunikacji ATLowej przygotowała agencja Publicis, wyprodukował ją  FilmIt, za postprodukcję odpowiadał Platige Image, a media zakupił dom mediowy  MEC. Za działania niestandardowe odpowiada agencja ArtGrapgh, a za komunikację w  internecie i mediach społecznościowych agencja interaktywna LemonSky (dawniej  ADV). 
 
           
           
           
           
           
          