TP otworzyło nowe centrum telefoniczne

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 15

W Ciechanowie zostało dziś otwarte Centrum Telefoniczne Telekomunikacji Polskiej. Dziennie może przyjmować nawet do 130 tys. połączeń od Klientów. 

Ciechanowskie Centrum pracuje w sieci call center's realizujących usługi informacyjne TP. Działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Telefoniczną obsługą Klientów zajmuje się ponad 500 konsultantów (ich liczbę w zależności od potrzeb można zwiększać). Centrum obsługuje:

  • Biuro Numerów (913), udzielające informacji 2 milionom Klientów z 8 Stref Numeracyjnych;

  • Cały ruch przychodzący z zagranicy do Polski w ramach usługi Poland Direct; 

  • Zamówienia na rozmowy międzymiastowe (900) oraz rozmowy międzynarodowe (901);

  • Kampanie telemarketingowe: konsultanci dzwonią do Klientów prezentując ofertę TP, uczestniczą w badaniu opinii Klientów, prowadzą telefoniczną sprzedaż usług lub też przypominają o terminach płatności za zrealizowane usługi.

Wkrótce w Centrum rozpocznie się wdrażanie nowej platformy informatycznej, która zwiększy funkcjonalność usługi Biura Numerów. Umożliwi m.in. realizację połączeń call completion (automatyczne łączenie klienta z wyszukanym numerem).

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-17 17:52
    Dlaczego nie ma zadnej informacji na temat naliczania co 1 sekunde w Plus GSM??????
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-17 17:52
    Jesli wortal najpierw cos takiego publikuje, i okazuje sie to nieprawda, to powinniscie sie do tego ustosunkowac i wytlumaczyc!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-17 17:54
    Telekomuna to powinna przede wszystkim byc troche bardziej przyjazna klijentowi to znaczy mniej biurokratyczna!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-17 17:58
    i dalej czekam na sprostowanie informacji o naliczaniu 1/1 w Plusie. To ze ten operator bedzie to jeszcze rok wprowadzal to bylo jasne, ale jesli juz cos takiego publikujecie i okazuje sie to czysta fantazja, albo nie do konca sie sprawdza, to powinniscie puscic newsa ze sprostowaniem,a takiego brak! Pewnie na oslode dacie znow telefon w konkursie do wygrania. Brak profesjonalnosci dziennikarskiej jest coraz bardziej widoczny!
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2003-04-17 18:00
    ALE ILE OSOB W SUMIE TAM BEDZIE PRACOWAC? *** a sekundowe w plusie to blef czy jak admini pisac cos o tym bo gol to nie " zycie i blaski"... no chyba ze chcecie
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-04-17 18:27
    nie da sie ukryc ze to juz krok do przodu w dbalosci o klijenta oby szlo tak dalej....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-17 19:48
    Zarządcy GOL-a myśleli, że maja pewną "wtykę" w Plusie, ale chyba się pomylili... :-) Co do BOK i innych rzeczy w Tepsie, te pomysły z likwidacją lokalnych biur jest zupełnie bez sensu. Niczego nie można się teraz dowiedzieć a wezwanie fachowca do naprawy to dopiero wyczyn!
    0
  • Users Avatars Mini
    abtelecom pisze: 2003-04-17 21:16
    1-sekundowe naliczanie w PLUS GSM będzie, ale dopiero po świętach, na 100%, macie to jak w banku, plotkami było to że będzie już dostępne w okolicach 14 kwietnia. Natomiast ruszy chwilę po świętach. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-04-17 21:32
    abtelecom** jasne, a ty skad te wiadomosci wziales??1kwietnia mamy juz za soba!!!! Wiec moze napisz skad te wiadomosci......
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2003-04-18 16:36
    ****dziobek Ilu bedzie tam pracować? Pracownikom z Warszawy zaproponowali zwolnienie albo będą sobie dojeżdzać codziennie do Ciechanowa, no i dojeżdzają (bo komuś zachciało się tam utworzyć centrum) Wiesz kontrakty na budowę itd. - ktoś musiał przecież na tym zarobić. *** Louis*** nie spodziewaj się odpowiedzi albo przyznanaia do błędu przez ten portal.
    0
  • Users Avatars Mini
    abtelecom pisze: 2003-04-19 00:32
    louis####pracuję dla Polkomtela to wiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-04-23 18:35
    Z tego wynika ze bardzo nowoczesne!Brawo aczkolwiek nie wydaje mi sie ze mimo to bedzie to dla nas lepiej.I tak bedzie non stop zajete!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-04-23 18:38
    No i moze Poland Direct bedzie lepiej funkcjonowal.Bo narazie to roznie bylo!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-04-23 18:41
    abtelecom ladne dane firmy sprzedajesz!Powinni cie zamkanc jako szpiega handlowego ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    khalon pisze: 2003-04-25 13:40
    Oni niech lepiej ceny za internet obniżą, a nie budują nowe centrum....
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: