W Ciechanowie zostało dziś otwarte Centrum Telefoniczne Telekomunikacji Polskiej. Dziennie może przyjmować nawet do 130 tys. połączeń od Klientów.
Ciechanowskie Centrum pracuje w sieci call center's realizujących usługi informacyjne TP. Działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Telefoniczną obsługą Klientów zajmuje się ponad 500 konsultantów (ich liczbę w zależności od potrzeb można zwiększać). Centrum obsługuje:
Biuro Numerów (913), udzielające informacji 2 milionom Klientów z 8 Stref Numeracyjnych;
Cały ruch przychodzący z zagranicy do Polski w ramach usługi Poland Direct;
Zamówienia na rozmowy międzymiastowe (900) oraz rozmowy międzynarodowe (901);
Kampanie telemarketingowe: konsultanci dzwonią do Klientów prezentując ofertę TP, uczestniczą w badaniu opinii Klientów, prowadzą telefoniczną sprzedaż usług lub też przypominają o terminach płatności za zrealizowane usługi.
Wkrótce w Centrum rozpocznie się wdrażanie nowej platformy informatycznej, która zwiększy funkcjonalność usługi Biura Numerów. Umożliwi m.in. realizację połączeń call completion (automatyczne łączenie klienta z wyszukanym numerem).