TP podpisała umowę ramową z Cisco Systems

Newsy
Żródło: Cisco Systems
Opinie: 11

Telekomunikacja Polska i Cisco Systems podpisały umowę ramową określającą zasady współpracy w zakresie wsparcia Cisco Systems dla Telekomunikacji Polskiej oraz jej klientów. Dzięki podpisaniu umowy Telekomunikacja Polska uzyskała dostęp do wsparcia technicznego Cisco Systems zarówno dla własnych rozwiązań sieciowych, jak i dla rozwiązań swoich klientów korporacyjnych.

Umowa podpisana przez Telekomunikację Polską umożliwia wykorzystanie takich usług, jak:

  • bezpośrednie wsparcie techniczne sprzętu i oprogramowania Cisco Systems,

  • dostarczenie sprzętu zamiennego w przypadku awarii,

  • zapewnienie możliwości dostępu do Centrum Wsparcia Technicznego Cisco.

W październiku 2003 firmy podpisały list intencyjny dotyczący strategicznej współpracy przy definiowaniu, tworzeniu i wdrażaniu nowych usług opartych na urządzeniach transmisji danych dla odbiorców korporacyjnych oraz przedsiębiorstw średniej wielkości. Realizując jego zapisy Telekomunikacja Polska wdrożyła m.in. usługi zarządzanego CPE (CPE - Customer Premises Equipment - urządzenia obsługujące bezpośredni dostęp do Internetu lub sieci WAN). W czerwcu 2004 Telekomunikacja Polska uzyskała certyfikat Cisco Systems Premier Partner.

"Kontrakt serwisowy z Cisco Systems ma dwa ważne aspekty. Z jednej strony zapewnia wysoki poziom obsługi technicznej naszej własnej sieci produkcyjnej. Jest to niezbędny warunek świadczenia usług telekomunikacyjnych o bardzo wysokim poziomie jakości i niezawodności. Z drugiej strony, jest elementem realizacji programu partnerskiego z Cisco Systems" - powiedział Konrad Kobylecki, Członek Zarządu ds. Techniki Telekomunikacji Polskiej.  

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: