Telekomunikacja Polska i Cisco  Systems podpisały umowę ramową określającą zasady współpracy w zakresie  wsparcia Cisco Systems dla Telekomunikacji Polskiej oraz jej klientów. Dzięki  podpisaniu umowy Telekomunikacja Polska uzyskała dostęp do wsparcia technicznego  Cisco Systems zarówno dla własnych rozwiązań sieciowych, jak i dla rozwiązań  swoich klientów korporacyjnych.
 
 Umowa podpisana przez Telekomunikację Polską umożliwia wykorzystanie takich  usług, jak:
bezpośrednie wsparcie techniczne sprzętu i oprogramowania Cisco Systems,
dostarczenie sprzętu zamiennego w przypadku awarii,
zapewnienie możliwości dostępu do Centrum Wsparcia Technicznego Cisco.
W październiku 2003 firmy podpisały list  intencyjny dotyczący strategicznej współpracy przy definiowaniu, tworzeniu i  wdrażaniu nowych usług opartych na urządzeniach transmisji danych dla odbiorców  korporacyjnych oraz przedsiębiorstw średniej wielkości. Realizując jego zapisy  Telekomunikacja Polska wdrożyła m.in. usługi zarządzanego CPE (CPE - Customer  Premises Equipment - urządzenia obsługujące bezpośredni dostęp do Internetu lub  sieci WAN). W czerwcu 2004 Telekomunikacja Polska uzyskała certyfikat Cisco  Systems Premier Partner.
 
 "Kontrakt serwisowy z Cisco Systems ma dwa ważne aspekty. Z jednej strony  zapewnia wysoki poziom obsługi technicznej naszej własnej sieci produkcyjnej.  Jest to niezbędny warunek świadczenia usług telekomunikacyjnych o bardzo wysokim  poziomie jakości i niezawodności. Z drugiej strony, jest elementem realizacji  programu partnerskiego z Cisco Systems" - powiedział Konrad Kobylecki, Członek  Zarządu ds. Techniki Telekomunikacji Polskiej.  
 
		
	
 
		
	 
		
	
 
		
	
 
		
	
 
		
	
 
		
	
 
		
	
 
		
	
 
		
	
 
		
	
 
           
           
           
           
           
          