TP podwyższyła kapitał Centertela

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 37

Zarząd Telekomunikacji Polskiej poinformował, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w dniu 28.10.2002 r. zarejestrował podwyższenie kapitału PTK Centertel. Kapitał zakładowy został podwyższony z kwoty 2.560.501.338 zł do kwoty 2.690.501.964 zł tj. o kwotę 130.000.626 zł.

Opinie:

Opinie archiwalne (37):

Komentuj

Komentarze / 37

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-11-06 22:34
    Nic w tym dziwnego wszak każda dobra matka dba o dzieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2002-11-06 22:40
    i znów z naszych abonamentów ze stacjonarki Tpsa pompuje kasę do deficytowej idei
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2002-11-06 22:41
    a potem wszyscy się cieszą jaką to idea ma tanią ofertę, najlepszego prepaida, itp. tylko że inni operatorzy nie mają tak komfortowej sytuacji, tylko idei mamuśka kasę dostarcza na każde zawołanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-11-06 22:45
    Masz racje ale myślisz że Era czy Plus gdyby mieli taką możliwość robiliby to samo.
    0
  • Users Avatars Mini
    xmen69 pisze: 2002-11-06 22:55
    dlatego ja nie mam idei i tpsa.... pożegnałem się z tą drugą firmą już rok temu - wystarcza mi komóra....
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-06 23:15
    Jeśli jest to ich strategia to proszę bardzo. Mi to nie przeszkadza, a jak widze więkrzośći z was tak :P
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy2301 pisze: 2002-11-06 23:37
    Przecież Era i Plus też mają bogatych tatusiów - Elektrim i KGHM. Elektrim juz powoli schodzi, ale KGHM ma się całkiem dobrze i prowadzi dokładni takie same działania w stosunku do Plusa ja TP S.A. do Idei. Zresztą każdy udziałowiec wspomaga swoje spólki, jeśli widzi że w przyszłości na tym zyska. Takie są prawa rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-06 23:53
    **cichy2301** : ale więkrzość woli napisać TPSA - bleee nawet nie mając pojęcia co łączy te firmy POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-07 00:10
    jachim : FT coś zabardzo nie chce opylić akci TPSA
    0
  • Users Avatars Mini
    jarko19 pisze: 2002-11-07 00:31
    A ja tam sie ciesze, polska Marka w siłe niech rosnie ;), a i klienci Ideii korzystaja, bo Idea wprowadza im nowe oferty. A ja czekam za Plusikiem, ale jak długo?? :(
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-07 02:13
    Cisco, nie do końca o to chodzi - potwierdza się to o czym już pisałem - teraz jest obniżka cen połączeń z tepsy do idei, ale tepsa "wynagradza" idei ubytek dochodów z interconnect. A marketingowo wygląda to świetnie
    0
  • Users Avatars Mini
    tangy pisze: 2002-11-07 05:15
    Wszyscy czekają na UMTSa a niby skąd ma sie on wziasc bez wiekszej kasy? Jestem pewien ze przez najblizsze pare latek zanim ruszy 4 generacja Idea Plus i Era dostaną wielokrotnosc tej sumy ktora dzisiaj wylozyla TPsa
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-07 07:59
    I bardzo dobrze, moze to ulatwi odstawienie plusa na boczny tor juz w tym roku, a w nastepnym zgnebienie ery! Wtedy siec zacznie zarabiac naprawde potezne pieniadze i mamusia bedzie mogla sobie odebrac inwestycje!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-07 09:29
    Ale zamiast chwalić,że kapitał zostanie w Polsce,a nie pójdzie ratować bankrutującego FT,to piszecie,że z waszych pieniędzy.Tak samo można by powiedzieć z moich pieniędzy idzie pomoc poprzez KGHM do Plusa jak to zauważył cichy 2301,jeżeli ktos nie wie to przypominam,że KGHM jest jedną z najbardziej zadłużonych spółek w Polsce w ZUS-ie,nie tak dawno prasa o tym pisała.a Elektrim,to dopiero problem,więc wolę jak kapitał zostanie u nas i tu nawet jak pisze graffi pozwala na obniżkę połączeń,a kożystają z takiej możliwości wszyscy nawet klienci Ery i Plusa dzwoniąs do Idei ze stacjonarki.Ale co to obchodzi usera,który na napis TPSA zamyka oczy i pisze dla poklasku,bo to modne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-07 09:33
    Zresztą chwalony zawsze Dialog jest utrzymywany pośrednio przez podatników (zadłużenie KGHM)i jakoś nikt tego nie komentuje,a długi Dialogu rosną i nalezy dotować.Tak jest i nic tego nie zmieni,można wszystko pozamykać,a Europa podobno nas zbawi;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-07 09:56
    KAn Nobel dla kolegi! Wysypales wszystkim zadufanym i zapatrzonym w zla tepse ludziom, ktorzy pisza zawsze gdy vos jest na jej temat, ze to zle i niedobrze! takie pierdole... moim zdaniem tez jest zle, bo dzieki tej fimie jest oplacanych wiele rzeczy, przeciez oni placa potezne podatki! Moze kiedys ktos to zrozumie!???
    0
  • Users Avatars Mini
    Kris pisze: 2002-11-07 10:39
    Tak, Qba masz rację - zgnębmy Plus-a i Erę i niech tylko Idea nam zostanie na rynku. Uważasz ze wtedy będzie lepiej dla Ciebie? Szybko byś zatęsknił za konkurencją jak "monopolista" IDEA podniósł by ceny :-) Myślisz żeby tego nie zrobił gdyby nie miał solidnej konkurencji? Zapewniam Cie że tak i to szybko...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-07 10:55
    Chodzilo mi bardziej o to, ze to jest troche zenujace, ze wszyscy narzekaja na idee, bo jest stworzona na podwalinach tepsy! tak nie powinno byc, ale wielu osoba nie da sie tego wytluamczyc! Do do wymarcia konkurencji to raczej ejst to niemozliwe, ale moga powstac duze roznice w ilosci klientow w naszych sieciach, a co za tym idzie moga niektorym spasc wplywy do kasy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2002-11-07 11:40
    Kan: Gdzie Ty widziałeś, ze KGHM dopłaca do Plusa. Podaj jakiś dowód. Dokument. Plus kredytuje swoją działalność w bankach, a KGHM to jeden z udziałowców. Co ma piernik do wiatraka? Inaczej z Ideą - otrzymuje ona bezustanne zastrzyki pieniędzy tzw. pożyczki (sic!) od tp sa, która to spółka jest faktycznym monopolistą telekomunikacji stacjonarnej co z kolei tworzy obrzydliwy precedens, bo jest jawnym pogwałceniem zasad konkurencji. W Stanach tp sa razem Ideą dostaliby z 10 mld $ kary za takie praktyki i poszliby z torbami. Czego im z całego serca życzę. U nas są jednak bezkarni, bo u nas hucpa i łamanie prawa to największa cnota.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pit pisze: 2002-11-07 11:42
    Czy wszystkim zapatrzonym w Plusa nie przeszkadza że jego udziałowcem jest Orlen, który zdziera za nas kasę za paliwo i nie tylko? Nie litujcie się nad innymi opami. Plus w 2001 miał 600 mln zysków netto - ludzie to z waszej kasy!!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-07 11:57
    **Kris** to nie chodzi o to by "gnębić" Plusa i Erę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-11-07 12:07
    Widzisz ***Pit***, trudno jest firmom które maja normalny cel biznesowy - przynoszenie kasy włascicielom poprzez coraz lepsze świadzcenie usług klientom (ERA, PLUS) konkurować z firma która wcale nie ma przynosić zysku, a mama TEPSA - która ma monopol - do niej doplaca gdy tylko tego potzreba. Jka na razie to moim zdamniem Idea ma generować ruch w Tepsie - i z tego są zyski dla Tepsy. A połączenia z innymi sieciami (w każdą stronę) maja pokrywać koszty. (na razie sie nie udaje) To tak jak konkurowanie z ZPCHrem (zwolnionym z odprowadzania VATu) albo konkurowanie kupca i hipermarketem zwolnionym na 10 lat z podatków. Rozumiem,z ę jak każdy dobry komunista uważasz "zysk" firmy za rzecz niemoralna i wstrętną. Czy ty pracujesz charytatywnie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-07 12:26
    Zdzislaw Dyrman***kupując akcję firmy też się ją dotuje,tym bardziej jak jeszcze nie przynosi dochodu,a KGHM ma w nim w nim 19,6% udziałów .Może to jest trochę zły przykład i wiem co mi odpiszesz,że zakup się zwróci itp.Tak samo można by powiedzieć o tepsie kiedyś może się włożony kapitał zwróci.Nie odpowiedziałem wprost,ale jeżeli zakup prawie 20% akcji Polkomtela nie przyniesie zysku znaczy przyniesie straty nam społeczeństwu.Tak samo masz z TPSA jeżeli Idea nie będzie przynosić zysku stracą abonenci TPSA,ale jest jeden niuans TPSA to firma prawie prywatna ok.25% należy do SP,KGHM jeszcze należy do podatników.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-07 12:31
    Piszę,że lepiej gdy kapitał TPSA zostaje w kraju a nie jest wywożony za granicę do ratowania FT,a na to nie zwróciłeś uwagi.Nie krytykuję inwestycji w Idee przez tepsę,tak samo jak nie krytykowałbym zadnego inwestora,który kapitał pozostawiałby w kraju dla rozwijania Polskich firm i tym się różnimy.Nie jestem zapatrzony w jeden punkt,a staram się widzieć całość.A zacyt. rzecznika KGHM:W ramach dywersyfikacji swojej działalności firma "inwestuje" w dziedziny mogące stanowić "substytut strategiczny", a wykraczające poza produkcję metali. Obecnie taką funkcję pełnią inwestycje w telekomunikację (Polkomtel, Telefonia Dialog). A zakup akcji jest inwestycją,która może ale nie musi, przynieś zyski dla KGHM,ale kapitał przynosi firmie która potrzebuje go puszczając akcje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-11-07 12:31
    TEPSA - firma prawie prywatna????? Rozpedziłeś sie Tepsa należy do Państwa.. tyle,ze francuskiego
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-11-07 12:47
    Moi kochani - po co tyle krzyku. Qba - czekam na upadek plusa...choc twoje wrozby sa warte co najwyzej infolinii 0700 - pomysl zeby sie zatrudnic zamiast wrozki i bedziesz mogl pier..lić takie banialuki i nawet ci za to zaplaca...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-11-07 12:59
    Co do Tepsy - widzialem wyliczenia z których generalnie wynika,z ę gdyby abo w Tepsie podnieśc do 60 zł, to już nikt nigdzie nie musiałby dzwonić a Tepsa i tak wyszłąby na "Plus" (a moze na Ideę )
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-07 13:20
    Michał***zgoda,akurat tek kwesti nie uwzględniłem,że tpsa,jest firmą państwową Francuzów,ale tym bardziej lepiej zostawić kapitał w kraju,a tego chyba nie kwestionujesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-11-07 13:42
    Kna zgoda jak najbardziej po jaki .. członek.. sprzedano żabom super dochodowa firmę, , teraz Stoen i wiele innych? Co do Plusa i Ery, zreszta Idei - te firmy zostały stworzone zupełnie od zera -ale na "wygłodzonym" rynku. Ich sukces byl praktycznie pewien. Inwestorzy weszli praktycznie jak w maslo. Dobrze, zę cześc akcji maja rodzime firmy - choc zauważ, że KGHM jeast giełdowy i kto jest faktycznie wlascicielem tzreba by sparwdzic, właściclem Elektrimu są wierzyciele, itd
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-11-07 13:43
    sorry **Kan** za literówke
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2002-11-07 14:34
    Kan: Mnie osobiście _w ogóle_ nie interesuje co z moimi pieniędzmi, które wydałem na jakąś usługę, robi usługodawca. Może za to kupić brown sugar albo zapłacić call girl. Jego sprawa. On dał mi usługę, ja mu pieniądze. Dlatego głosy "co oni robią z moimi pieniędzmi" uważam za czysty populizm. Mnie chodzi o coś innego - o uprawianie monopolistycznych praktyk przez tp sa, dławienie jakiejkolwiek konkurencji, sprzedawanie produktu horrendalnie drogiego, arcykiepskiego i nolens wolens przymusowego (dla bardzo wielu). I to jest podłe. Dodam, że oprócz tego notorycznie kłamią. Dlatego uważam tp sa i jej klona Ideę za wrzód. Ohydny, ropiejący wrzód.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-07 14:37
    Michał***oky,ale to już polityka i to duża,nam maluczkim pozostanie tylko czasem wrzucenie karteczki do urny,zresztą niedługo odpowiedzialność za głos,czy do UNI chcemy czy nie spadnie na każdego.A wtedy część z tych dylematów co jest kogo i gdzie lokować zyski nabierze całkiem innego znaczenia.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-07 14:56
    Zdzisław Dyrman***no coment,wiele jest prawdy w tym co piszesz,ale takie mamy prawo,chyba że to co robia robią wbrew niemu,ale po to jest prokurator i tylko tak możemy to komentować.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-11-07 15:47
    Kan & Zdzisław - weźmy pod uwage PZU - niby ma konkurencje, ale to co oni wyprawiaja to woła o pomstę do nieba. Składki idą w górę, ale jak chcesz coś od nich wyrwać to cie traktują jak pospolitego złodzieja. Np- rozwalił mi koleś błotnik - koszt materiału - 400 zł, lakier i monaz 600 (w Autoryzowanym serw.). PZU od tego odliczyło (!!!) VAT, potem łaskawie zaproponowali 80% kwoty netto albo sie odwołuj. Wiec, wziąłem kase (700 zł) i kupiłem błotnik "na lewo" potem polakierowałem też bez faktury... i starczyło. Kto na tym stracił? Skrab panstwa, ktory jest głównym akcjonariuszem pzu...bo nie zaplacilem vatu za czesci i robocizne. Po co o tym mowie? Sami sie okradaja, z ludzi zzynają ile wlezie a w reklamach jest wszystko rozowo. Myslicie ze z opami gsm czy stacjonar. jest inaczej??????
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-11-07 19:49
    A kto by nie pakowal kasy jakby mial w kure ktora za jakis czas zniesie zlote jaja cichy2301*** masz w 100% racje ale o tych firmach sie nie mowi!Bo poco jak przy okazji slusznego gnebienia tepsy mozna jeszcze pojechac troche po ideii!
    0
  • Users Avatars Mini
    gulash pisze: 2002-11-07 20:08
    Era i Plus mają swoich "rodziców", którzy powinni wpompowywać im odpowiedni kapitał, a że tego nie robia to bardzo mi przykro.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-08 09:15
    CiepliX zloz podanie na prezesa plusa mzoe wtedy bedziesz na szczycie swojej beznadziejnosci i szalonego zapatrzenia w swoja siec jak "osiol w malowane wrota"! Nie chcodzi mi o upadek plsa, bo raczej zeby ktorych z trojcy upad to raczej jest niemozliwe! Chodzilo mi o to , ze plusa radzi sobie coraz gorzej, a wydaje mu sie ze idzie super!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: